Miksi ET ole kasvissyöjä?
Kommentit (93)
Olen harkinnut, ja haluaisinkin olla. Syy, miksen ole: liikaa ruokarajoitteita allergioiden vuoksi ja äärimmäisen huono rahatilanne (käteen alle 600 euroa kuukaudessa). Ei tällä rahamäärällä loihdita monipuolisia kasvisruokia, jotka sopisivat allergioiden puolesta.
En halua muuttua kasviksi. "Olet mitä syöt".
En ole harkinnut lakto-ovo vegetaristiksi ryhtymistä. Olen nimittäin vegaani :(
Koska olen biologisesti sekasyöjä. Sitä ei tietääkseni voi muuttaa pelkällä ilmoituksella: koen nyt olevani kasvissyöjä.
Vegetaristit ovat jotenkin vammaista porukkaa. Vähän niin kuin jotkut lahkolaiset. Aina yrittämässä käännyttää.
Ajattelen aina, että ajaudun johonkin tilanteeseen, jossa joudun olemaan hankala, koska tarvitsen kasvisvaihtoehdon. En halua löytää itseäni tilanteesta, jossa valitan siitä, että kasvisvaihtoehtoa ei ole tai että se on huono. Todellisuudessa tulee kyllä syötyä kasvisruokia useinkin.
Olen joskus ollut täysin vegaani. Edelleen pidän kasvisruoasta enemmän. Mitta se on nykyisessä elämäntilanteessani käytännössä mahdoton ja liian työläs vaihtoehto. Vähän sama kuuin yrittäisi ottaa lemmikkiä säännölliseti matkustavaa perheeseen.
Koska pienestä lähikaupasta en saisi kaikkea tarvitsemaani. Siksi olen lakto-ovo-vege eli syön myös maitotaloustuotteita ja kananmunia.
Vierailija kirjoitti:
Olen harkinnut, ja haluaisinkin olla. Syy, miksen ole: liikaa ruokarajoitteita allergioiden vuoksi ja äärimmäisen huono rahatilanne (käteen alle 600 euroa kuukaudessa). Ei tällä rahamäärällä loihdita monipuolisia kasvisruokia, jotka sopisivat allergioiden puolesta.
Mille olet allerginen?
Koska ainoastaan yksinkertaiset, tyhmät ja luuserit ovat kasvissyöjiä. Sellaiset naiset ovat myös pienitissisiä lautoja.
T: 24v/190cm/90kg/20cm amiksen käynyt tosimies.
Vierailija kirjoitti:
Kasvisruoka on pahaa.
Se on se perimmäinen syy, kasvisruuasta ei (minun mielestäni) saa niin hyvää kuin liharuuasta.
Mun kokemus taas on päinvastainen, vaikka olenkin sekasyöjä.
Pidän maidosta, jugurteista, rahkoista, juustoista, kermasta ja lihasta, enkä koe huonoa omaatuntoa niiden käytöstä. Opetettu lapsena kunnioittamaan ruokaa, ostan sen mitä syön enkä heitä hukkaan.
Osaan valmistaa ja syön mielelläni hyvää kasvisruokaa. Mutta en voisi hylätä kalaa.
Ei kiitos! Ihan tyytyväinen olen sekasyöntiini.
Vierailija kirjoitti:
Pidän maidosta, jugurteista, rahkoista, juustoista, kermasta ja lihasta, enkä koe huonoa omaatuntoa niiden käytöstä. Opetettu lapsena kunnioittamaan ruokaa, ostan sen mitä syön enkä heitä hukkaan.
Kasvissyöjät kyllä syövät noita, vegaanit taas eivät.
Ruokarajoitteet joutaa olla rajoittuneilla ihmisillä, minä syön monipuolisesti kasvi- ja eläinkunnan tuotteita.
Koska pidän lihasta. Syön kyllä kasviksiakin.En vaan pidä lihasta luopumista mitenkään välttämättömänä.
Kasvisruoka on pahaa.
Se on se perimmäinen syy, kasvisruuasta ei (minun mielestäni) saa niin hyvää kuin liharuuasta.