Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ET ole kasvissyöjä?

Vierailija
18.03.2018 |

Mikset olisi?
Oletko harkinnut asiaa?

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvisruoka on pahaa.

Se on se perimmäinen syy, kasvisruuasta ei (minun mielestäni) saa niin hyvää kuin liharuuasta.

Vierailija
2/93 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harkinnut, ja haluaisinkin olla. Syy, miksen ole: liikaa ruokarajoitteita allergioiden vuoksi ja äärimmäisen huono rahatilanne (käteen alle 600 euroa kuukaudessa). Ei tällä rahamäärällä loihdita monipuolisia kasvisruokia, jotka sopisivat allergioiden puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua muuttua kasviksi. "Olet mitä syöt".

Vierailija
4/93 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole harkinnut lakto-ovo vegetaristiksi ryhtymistä. Olen nimittäin vegaani :(

Vierailija
5/93 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen biologisesti sekasyöjä.  Sitä ei tietääkseni voi muuttaa pelkällä ilmoituksella: koen nyt olevani kasvissyöjä.

Vierailija
6/93 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vegaani.

Vierailija
7/93 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän niin paljon kalasta.

Vierailija
8/93 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegetaristit ovat jotenkin vammaista porukkaa. Vähän niin kuin jotkut lahkolaiset. Aina yrittämässä käännyttää.

Vierailija
9/93 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen aina, että ajaudun johonkin tilanteeseen, jossa joudun olemaan hankala, koska tarvitsen kasvisvaihtoehdon. En halua löytää itseäni tilanteesta, jossa valitan siitä, että kasvisvaihtoehtoa ei ole tai että se on huono. Todellisuudessa tulee kyllä syötyä kasvisruokia useinkin.

Vierailija
10/93 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus ollut täysin vegaani. Edelleen pidän kasvisruoasta enemmän. Mitta se on nykyisessä elämäntilanteessani käytännössä mahdoton ja liian työläs vaihtoehto. Vähän sama kuuin yrittäisi ottaa lemmikkiä säännölliseti matkustavaa perheeseen.

Vierailija
11/93 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pienestä lähikaupasta en saisi kaikkea tarvitsemaani. Siksi olen lakto-ovo-vege eli syön myös maitotaloustuotteita ja kananmunia.

Vierailija
12/93 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen harkinnut, ja haluaisinkin olla. Syy, miksen ole: liikaa ruokarajoitteita allergioiden vuoksi ja äärimmäisen huono rahatilanne (käteen alle 600 euroa kuukaudessa). Ei tällä rahamäärällä loihdita monipuolisia kasvisruokia, jotka sopisivat allergioiden puolesta.

Mille olet allerginen?

Vierailija
13/93 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ainoastaan yksinkertaiset, tyhmät ja luuserit ovat kasvissyöjiä. Sellaiset naiset ovat myös pienitissisiä lautoja.

T: 24v/190cm/90kg/20cm amiksen käynyt tosimies.

Vierailija
14/93 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvisruoka on pahaa.

Se on se perimmäinen syy, kasvisruuasta ei (minun mielestäni) saa niin hyvää kuin liharuuasta.

Mun kokemus taas on päinvastainen, vaikka olenkin sekasyöjä.

Vierailija
15/93 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän maidosta, jugurteista, rahkoista, juustoista, kermasta ja lihasta, enkä koe huonoa omaatuntoa niiden käytöstä. Opetettu lapsena kunnioittamaan ruokaa, ostan sen mitä syön enkä heitä hukkaan.

Vierailija
16/93 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan valmistaa ja syön mielelläni hyvää kasvisruokaa. Mutta en voisi hylätä kalaa.

Vierailija
17/93 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos! Ihan tyytyväinen olen sekasyöntiini.

Vierailija
18/93 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän maidosta, jugurteista, rahkoista, juustoista, kermasta ja lihasta, enkä koe huonoa omaatuntoa niiden käytöstä. Opetettu lapsena kunnioittamaan ruokaa, ostan sen mitä syön enkä heitä hukkaan.

Kasvissyöjät kyllä syövät noita, vegaanit taas eivät.

Vierailija
19/93 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokarajoitteet joutaa olla rajoittuneilla ihmisillä, minä syön monipuolisesti kasvi- ja eläinkunnan tuotteita.

Vierailija
20/93 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska  pidän lihasta. Syön kyllä kasviksiakin.En vaan pidä lihasta luopumista mitenkään välttämättömänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan