Suosittele tehokasta kollageenivalmistetta
Ikä on 39 ja se alkaa näkyä peilissä, kiihtyvällä tahdilla vanhenen!
Hyalyronihapposeerumi on käytössä ja erästä kollageenijauhetta otan nyt ehkä kolmatta viikkoa.
Haluan valmisteen, jolla on selkeät hyödyt sekä niveliin että ihoon. Mikä se voisi olla?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Eli nyt on kaksi ääntä puhdas+:lle, tutkin sen ominaisuuksia. Kiitos.
Ap
Minulle se teki ryppyjä. Samoin kaupan päälle tullut käsivoide rypisti käsiä.
Vierailija kirjoitti:
Voin suositella Eucerin -sarjan Hyaluron Filler-ampulleja ja -rasvoja päivä -sekä yökäyttöön.
Ainakin minulla juonteet silenivät merkittävästi ja muutenkin nuorekkaampi ilme. Kaulassa oleviin juonteisiin ei toimi, mutta kasvoihin loistavasti.
Varmasti. Hyaluronihapon teho perustuu siihen, että yhdiste imee itseensä nestettä ja täyttää näin ihon pintaryppyjä. Kun käytön lopettaa, iho rypistyy.
Vierailija kirjoitti:
En ole ravintoekspertti, mutta vastakysymys: miten vitamiinit, hivenaineet, kaikki maailman ravintolisät, myös ne tunnustetut ja selkeästi toimivat, imeytyvät?
No vitamiinit imeytyvät kehoon siksi, että niiden on tarkoituskin imeytyä. Kuuluu ihmisen ruoansulatukseen: vitaamineja saamme ruoasta ja siksi meidän kehomme on kykenevä hyödyntämään ne suun kautta saadusta ravinnosta.
Kollageni taas ei ole ravintoaine, joten kehomme ei kykene sitä hyödyllisesti käyttämään jos nautit sitä suun kautta lisänä.
Lisäksi mikään tuote ei imeydy kehoomme sellaisena vaan keho pilkkoo sen palasiksi ja lähettää sinne minne haluaa. Eli vaikka kollageenista pilkotut proteiinit imeytyisivät nehän eivät menisi sinne sun roikkuviin poskiin välttämättä vaan vaikkapa polvitaipeisiin.
Kollageeni ei myöskään molekyylikokonsa takia imeydy iholle voiteesta.
Paras tapa ylläpitää kollagenivarastojaan on välttää UV-säteitä, olla tupakoimatta ja syödä terveellisesti (proteiinia ja antioksidantteja).
Biologi, eikös kollageenivalmisteen kollageeni ole jalostettu niin, että se a) imeytyy ja b) vaikuttaa kohde-elimessä?
Näin olen ollut lukevinani.
Ap
Kollageenituotteet on siinä mielessä hyviä, että ne varastoituvat elimistöön. Sinä päivänä, kun sun kollageenin tuotanto lakkaa eli n. 50, niin sulla on sitä ainakin varastossa. Jos mietit, että miksi joillakin alle 30 on jo juonteita, niin huonot elintavat, aurinko ja päihteet tuhoavat kollageenin.
Jos kollageeni imeytyy jollakin, niin on sitten kuolema lähellä koska suoli on täynnä reikiä. Kollageeni on ihan hemmetin iso kompleksi verrattuna esim. vitamiineihin molekyylikooltaan.
Vähän kuin yrittäisit pistää lentokoneen ovesta josta mahtuu ihan hyvin ihminen.
Kollageeni pilkotaan aminohapoiksi ja ne imeytyy.
Olen pahoillani.
Terveisin Biologi