Tykkäätkö nainen takaapäin kovaa ja läimäytyksiä?
Kiihotutko jos mies panee takaapäin oikein kovaa ja läpsii perseposkesi helakanpunaisiksi? Minusta jokaisen oikean naisen kuuluu kiihottua rajuista otteista.
Kommentit (9)
Tkkään. Minä sain miehen tajuamaan sen niin että kun läpsäytti mua kerran takapuolelle niin sanoin nauraen, että uudestaan. Ja vielä kerran. Ja sit sanoin että kiihottaa, tee vielä. ( Ei se oikeasti siinä kohtaa kiihottanut, kunhan sanoin opetusmielessä) Oli ihan vaatteet päällä. Ja kas, seuraavalla kerralla sain kunnon rynkytystä ja pari kunnon läpsyä pyllylle doggystylessä :D. Ja muistin tietty sanoa että se tuntu hyvältä joten seuraavalla kerralla tuli pari lisää. Liian kovasta en tykkää, eikä mieskään, eihän siinä kerkiäs ees keskittyä panemiseen ja tekis jo kipeääkin.
Kikki kun on pyllyssä niin tuntuu sopivan tuhmalta.
Takaapäin kyllä, mutta ei liian usein. Joskus kovasti, joskus oikein varovaisesti ja hitaasti. Läpsiminen on ok, mutta ei pyllyä punaiseksi.
N31
mä tykkään kun mun persettä piiskataan kunnolla
Tykkään varsinkin kun minut on kiinnitetty hankkimaamme "doggy style" telineeseen. Olen kontallani jaloista käsistä ja kaulapannalla kiinnitettynä. Tuossa kun saa vähän ( välillä vähän enemmänkin) piiskaa niin alkaa pimpsa kostua. Hurjan kiihottavaa tulla väkisin otettua tuohon kiinnitettynä.
Meillä lätkitään isolla kärpäslätkällä. Se tuntuu just sopivasti eikä tule perä edes kovin punaiseksi lätkimisestä.
Viime kesänä mökillä käytettiin eka kerran, kun se sattui olemaan juuri siinä saatavilla keittiön pöydällä, kun me naitiin siinä. Otettiin sit ihan jokapäiväseen käyttöön, kun se osoittautu niin hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Tkkään. Minä sain miehen tajuamaan sen niin että kun läpsäytti mua kerran takapuolelle niin sanoin nauraen, että uudestaan. Ja vielä kerran. Ja sit sanoin että kiihottaa, tee vielä. ( Ei se oikeasti siinä kohtaa kiihottanut, kunhan sanoin opetusmielessä) Oli ihan vaatteet päällä. Ja kas, seuraavalla kerralla sain kunnon rynkytystä ja pari kunnon läpsyä pyllylle doggystylessä :D. Ja muistin tietty sanoa että se tuntu hyvältä joten seuraavalla kerralla tuli pari lisää. Liian kovasta en tykkää, eikä mieskään, eihän siinä kerkiäs ees keskittyä panemiseen ja tekis jo kipeääkin.
Mahtavaa! Nainen joka tietää mitä haluaa ja osaa myös kertoa sen.
Valitettavan usein naiset ujostelet puhua siitä minkälaisesta seksistä tykkäävät. Ymmärrän, että asiasta kertominen voi olla hankalaa. Tässä on kuitenkin oiva esimerkki miten voi näyttää mitä haluaa, jos puhuminen tuntuu liian vaikealta.
Ihan lemppari. Ukko tykkää jotenkin lähäristä enemmän ja lätkimistä en ole kehdannut pyytää. Joskus se pikkasen läpsäsi ja silloin sai kyllä palautteen muttei vissiin tajunnut..