Miksi lestatytöt on niin kauniita?
Mistä se johtuu? Hyvät ihot, kauniit kasvonpiirteet, luonnollinen ulkonäkö? Johtuuko pelkästään vaan geeneistä?
Joo ja kyllä, varmasti niit rumia lestatyttöjäkin löytyy
Kommentit (100)
Tapailin muinoin yhtä lestatyttöä, oli mahoton panokone, kelpas kaikki asennot ja entäpä ne suikkarit huh huh, vieläkin vapisuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Tänään tapasin yhteen lestatyttöön stadissa. Voi juma miten kaunis ja tyylikäs se oli. Ymmärsinkö ettei ne naita ulkopuolisia?
Yleensä ei naita, mutta kuitenkin tnä pvänä on niitä jotka naittaa, vaikka harvinaista se on.
Ovat varmaankin lisääntyneet vuosikymmeniä samojen nättien sukujen kesken.
Kieltämättä he on valtavan kauniita naisia! Varmasti hoikkuus ja luonnollisuus tekee sen.
Alkoholittomuus, tupakoimattomuus, säännöllinen terveellinen ruokavalio, vähän istumista TV:n / älypuhelimen edessä ja enemmän luonnollista liikkumista.
On kyllä kauniita, sellasia helposti lähestyttävän näkösiä naisia. Sieviä ja maanläheisen näköisiä tyyppejä. Just luin yhen artikkelin missä oli varmaan kolmivitonen lestadiolaisnainen mutta näytti kymmenen vuotta nuoremmalta. Kauniitahan ne on 😍
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne vedä röökiä niinku korsteenit?
Sekotat varmaan lespoihin.
Hallaritkin on kauniita ja kaikki sydämestään uskovat. Se kun vaan heijastuu ulospäin:)
Vierailija kirjoitti:
Alkoholittomuus, tupakoimattomuus, säännöllinen terveellinen ruokavalio, vähän istumista TV:n / älypuhelimen edessä ja enemmän luonnollista liikkumista.
Eivät ole kyllä tupakoimattomia. Sitä ei kai lue raamatussa niin ei ole kielletty? Itse olin 5 vuotta samassa työpaikassa, josta 90% lestoja (hoitoala). Heistä ehkä pari eivät polttaneet, muilla meni jopa aski päivässä. Oli aknea, lihavuutta, mutta myös näitä vaaleita, hoikkia ja kauniita tyttöjä paksuine hiuksineen ja tuuheine kulmakarvoineen. Ovat siis hyvin eri tyylisiä ja moni asia vaikuttaa. Moni söi myös roskaruokaa ja kävi Hesellä ym.
Ole ahkera ja tee parannus. Niin tulet kauniiksi. Sinulla on aina varjelus mukanasi ja enkeleitä vierelläsi kulkemassa kohti taivaan kotia.
Vierailija kirjoitti:
Olenkohan ainoa joka aika usein tunnistaa tytön lestaksi,joillain tavoilla samanlaisia kasvonpiirteitä heillä
Et varmasti ole ainoa. Minulle on sanottu suoraan, että lapseni ovat ihan enkelin näköisiä. Ja tämä siis ei uskovan suusta.
Tämä liikutti ja puhutteli minua tosi paljon.
Uskovaiset ovat avoimia lähetyskirjeitä. Niin raamattu opettaa meitä.
Meikkaamattomuus ja siistit klassiset vaatteet tekevät lestadiolaisista kauniin näköisiä.
Kieltämättä noissa hörhöpiireissä on selvästi enemmän kauniita naisia kuin valtaväestössä. Sinänsä kyllä ymmärrän, jos siellä on joku pääjehu, että mikä sitä motivoi niin tietysti naistarjonta.
Onpas ne tosiaan ruskeita!