Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lestatytöt on niin kauniita?

Vierailija
18.03.2018 |

Mistä se johtuu? Hyvät ihot, kauniit kasvonpiirteet, luonnollinen ulkonäkö? Johtuuko pelkästään vaan geeneistä?

Joo ja kyllä, varmasti niit rumia lestatyttöjäkin löytyy

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko "menestyksen teologiaa" eli että liikkeen miehet ovat suosineet hyvännäköisten naisten kanssa pariutumista? Vahva karismaattinen liike ja vahvasti omanlaisensa piirit, siellä on varmaan tapahtunut "geneettistä valikoitumista" ihan luonnostaan.

Sikäli voin kyllä allekirjoittaa väitteen, että tunsin yhden lestadiolaistytön ja hänellä oli nätit piirteet, luonnostaan vaaleat hiukset ja oli tosi sporttinen.

Vierailija
42/100 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös ne pidä itsensä lähes alipainoisina jotta se vaikuttaisi hormonitoimintaan=raskautuminen ei olisi niin helppoa?

Suurim osa lestoista iha normi painosia, ei alipainosia. Toi on urbaanilegenda

On ne lapset aikamoisia luukasoja. Kun lapsia alkaa olla lähemmäs 10, jääkaappi tyhjenee ennätysvauhtia. Ei heillä ole ruokaa aina saatavilla, toisaalta vanhammat niin väsyneitä etteivät jaksa asiasta kantaa huolta. Käyvät itse ulkona syömässä aina kun tilaisuus, lapset jyrsii leivänkannikkaa sillä aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne luonnonkauniita naisia

Vierailija
44/100 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyt meikki niillä on. Tyyliin meikkivoide, kulmakynä, poskipuna, sävyttävä huulivoide ja ripsien taivutus. Ei nuoret naiset yleensä tarviskaa muuta

Vierailija
45/100 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin tätä joskus lukioaikana Oulussa.

Vierailija
46/100 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä mäki oon pohtinu 😂 Enkä vieläkään oo löytäny mitääb erikoista vastausta, ite näytän luonnollisena ilman meikkiä ihan kauheelta. Ihan sama kuinka laiha oonki

Vierailija
47/100 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkästään kauniit kasvot ja hyvä kroppa vaan myös siisti ja tyylikäs pukeutuminen mikä vaikuttaa.

Vierailija
48/100 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis on ok värjätä ripsiä ja kulmia, mutta ei hiuksia?

Vierailija
49/100 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, kiva lukea tätä. Itse oon "lesta", 26v kolmen lapsen äiti. 164/54, eli ihan normaalipainoinen, en mikään luukasa. Mulla on vyötärölle ulottuvat paksut keskiruskeet hiukset. En meikkaa, joskus laitan kulmageelillä kulmat siistimmäksi. Koen olevani kaunis, ja olen sitä usein saanut kuullakin muidenkin suusta. Olen joskus ollut meikattavana ja näytin tosi oudolta. Vanhenin heittämällä 5-10 vuotta. Eli ei kiitos. En harrasta paljon liikuntaa, mutta käytän urheiluvaatteita ns. kotivaatteina ja arkivaatteina, eli saatan vaikuttaa sporttiselta tapaukselta. Kroppani on suht hyvin muodostunut, ettiä näytän salilla käyneeltä, vaikka en käy :D

Vierailija
50/100 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan ainoa joka aika usein tunnistaa tytön lestaksi,joillain tavoilla samanlaisia kasvonpiirteitä heillä

Vierailija
51/100 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://janitaautio.com/2016/07/suviseuroissa-osa-1.html

http://janitaautio.com/2016/07/suviseuroissa-osa-2.html

Valokuvaaja Janita Aution blogista. Ihan kivan näköistä porukkaa kyllä, ei näy kuvissa ylipainoisia.

Vierailija
52/100 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneuteen vaikuttaa se, että on synnit anteeksi ja rauha Jumalan kanssa.

Vierailija
53/100 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittavat kyllä Sara Siepit 100-0 kauneudellaan, tyylikkkyydellä ja klassisuudella. Lestatyttöjen pitäs pitää omat missikisat niin näkis oikeata luonnollista naiskauneutta.

Vierailija
54/100 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kotikulmilla niitä riittää ja tavallistakin tavallisempia on siellä suurin osa maantienharmaine hiuksineen. Totta kai sitten mahtuu joitain hyvin kauniitakin joukkoon, aivan kuten muuhunkin sakkiin.

Vierailija
55/100 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janita Aution kuvissa on juurikin niitä liberaalimpia lestoja meikattuina ja kuvat käsiteltyinä.

Täällä lestojen pesäkkeessä Oulunsalossa kyllä näkee eron ”kunnon uskovaisen” ja näiden liberaalimpien vanhoillislestadiolaisen välillä; ensimmäiset ovat kuin suoran haudan takaa nuoresta pitäen, kun taas jälkimmäiset ihan tavallisia tyttöjä ruususta perunankukkaan kevyesti ehostettuna. Hymy tekee paljon. Kunnon uskovaiset kyräilevät ja kyttäävät, jälkimmäiset iloitsevat elämästä.

Vierailija
56/100 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janita Aution kuvissa on juurikin niitä liberaalimpia lestoja meikattuina ja kuvat käsiteltyinä.

Täällä lestojen pesäkkeessä Oulunsalossa kyllä näkee eron ”kunnon uskovaisen” ja näiden liberaalimpien vanhoillislestadiolaisen välillä; ensimmäiset ovat kuin suoran haudan takaa nuoresta pitäen, kun taas jälkimmäiset ihan tavallisia tyttöjä ruususta perunankukkaan kevyesti ehostettuna. Hymy tekee paljon. Kunnon uskovaiset kyräilevät ja kyttäävät, jälkimmäiset iloitsevat elämästä.

Miks mä en tunne ketään "kunnon lestadiolaista"? Kaikki mun tuntemat lestat meikkaa edes vähän ja "iloitsee elämästä"?

Vierailija
57/100 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tule mieleen lihavaa lessua, vaikka varmaan niitäkin on, mutta varsinkin nuoret ovat yleensä hoikkia, jopa laihoja.

Mun luokalla koulussa oli lievästi ylipainoinen lestatyttö. Luoja, miten toiset lestat sitä nälvivät.

Vierailija
58/100 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

DI kirjoitti:

Tuo meikkaamattomuus voi pidemmän päälle vaikuttaa geeneihin parinvalinnan kautta. Kun meikeillä ei voi kaunistella totuutta, niin lestamies valitsee keskimäärin kauniimman puolison kuin ei-lestamies, joka hyväksyy meikeillä kaunistetun puolison. 

Vastaavaa on havaittu tutkimuksissa esim. hiusten värin suhteen. Vaaleat hiukset kaunistavat kehystämiäään kasvoja, jolloin yhtä kauniina pidettävistä vaalea- ja tummahiuksista naisista ne tummahiuksiset ovatkin oikeasti kauniimpia (kun verrataan pelkkiä kasvoja ilman hiuksia).

"Rumat" lestadiolaiset eivät lisäänny?

Nykyään liikkeessä on niin voimakas naisenemmistö, että ruma lestatyttö kyllä jää yksin. Tosin kunnollinen insinöörimies varmasti kelpaa yhteisössä naamasta riippumatta, joten ihan hetkessä tämä kauneuden kumuloituminen ei tapahdu.

Vierailija
59/100 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tapasin yhteen lestatyttöön stadissa. Voi juma miten kaunis ja tyylikäs se oli. Ymmärsinkö ettei ne naita ulkopuolisia?

Vierailija
60/100 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveet elämäntavat näkyy ulospäin, oli sitten lesta tai ei.

Tosi terveelliset elämäntavat. Siellä suursmurffi ajelee nuorikkoa ja tuhoaa kaiken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä