Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi tapailusuhde - ei seksiä vielä(kään)...

Vierailija
18.03.2018 |

Olen nyt n. kolmen viikon ajan tapaillut viikottain erästä hyvin ihanaa miestä. Olemme käyneet yhdessä syömässä, luistelemassa, kuntosalilla yms ja muutama yökin on nukuttu yhdessä. Päivittäin ollaan yhteyksissä ja mies on minusta kertonut jo perheelleen ja kavereilleen eli tuntuu, että ihan tosissaan on mukana tässä jutussa.

"Ongelma" on se, että meillä ei ole ollut seksiä, eikä mitään sen tapaistakaan. Yö nukutaan ihan kiinni toisissamme ja pussaillaankin, mutta kumpikaan ei tee aloitetta seksiin. Minä en tee sen takia, että jotenkin vaistoan miehestä, että hän ei välttämättä vielä halua.

Onko kenelläkään vastaavasta kokemusta? Mies on hyvännäköinen ja menestynyt elämässään eli en usko, että mistään kokemattomuudesta on siis kyse. Ikää hänellä 30. Voiko ihan oikeasti vielä olla olemassa miestä, joka haluaa tutustua ja tuntea KUNNOLLA ennen seksiä? Itse olen 25v ja en ole ikinä elämässäni vielä tavannut miestä, joka ei tässä vaiheessa olisi jo jotain seksuaalista viritelmää yrittänyt. Asia ei minua periaatteessa häiritse, mutta pohdiskelen syitä tähän. Muutama kaverini on sanonut, että kannattaa juosta karkuun, koska tämä on kuulemma merkki siitä ettei mies ole seksuaalinen/hänellä on super pieni tms. Olen kuitenkin pitänyt pääni, koska olen löytänyt nyt ihanan ihmisen, jonka kanssa voisin aidosti harkita vakavaa suhdetta.

Ja joo, aion kyllä asiasta jossain vaiheessa kyseisen miehen kanssa keskustella, mutta en halua vielä olla liian hyökkäävä. Onko kenelläkään tällaisesta siis omakohtaista kokemusta? Mikä on paljastunut syyksi tähän? Mielelläni lukisin myös muiden kommentteja siitä, mitä olisitte itse tilanteesta mieltä. :)

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tällainen tilanne joskus parikymppisenä. Kun sitten aloin jo ihmetellä ja ilmaista hämmennystä, kävi ilmi, että miehellä oli tiukka esinahka, joka esti kunnollisen erektion ja teki siitä kivuliaan. Hoidatti kyllä asian sitten kuntoon, mutta kyllä kysyttiin kärsivällisyyttä.

Mäkään en ihan heti suhteissa syöksy seksiin, mutta kyllä tuossa vaiheessa, kun jo ollaan sylikkäin, pussaillaan ja nukutaan vierekkäin, luulisi luonnon koettavan ajaa tikanpoikaa puuhun jo ihan väkisin, vaikka kuinka periaatteet pistäisivät vastaan. Jotain fyysistä ongelmaa tai henkistä lukkoa kuvittelisi olevan.

Vierailija
42/92 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raavaana miehenä minusta tällainen kuulostaa jotenkin epänormaalilta. Mitä helvetin marjanpoimijoita nämä nykymiehet ovat? Muka kilttejä ja kohteliaita, kissan viikset. Jos mies ei halua seksiä naiselta jo parin tapaamiskerran jälkeen tai jo ensimmäisellä kerralla, on jotain pahasti vialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis kyllä mä viime kerralla sen tunsin, että miehellä seisoi, mutta ei silti tehnyt aloitetta seksiin. Ja viestille nro 40 vastaan, että on rohkaistunut kosketuksissa, mutta jo aiemminkin kirjoitin, että koskettelu ei ole kuitenkaan seksuaalista, vaan enemmän sellaista hellyyden osoitusta. Kyllä silittelee paidan alta kyljistä ja vatsasta jne, mutta ei etene sen intiimimpiin paikkoihin. :D Tiedän, että olen miehen mielestä kaunis ja viehättävä, enkä missään vaiheessa ole ajatellut, että vika olisi minussa. Ja kun voihan se olla, että ei ole mitään "vikaa" mikä tämän tilanteen selittäisi. Ainakin toivon niin.

Ja viestin nro 42 kirjoittajalle voin kertoa, että sinun kanssasi samanlaisia on varmaan 95% miehistä. Eli älä ole huolissasi, teitä kyllä riittää ;) Siihen, sytyttääkö noinkaan hätäinen toiminta kaikkia, en ota kantaa. ;) -ap

Vierailija
44/92 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos itse tekisit aloitteen seksiin, vaikkapa hieromalla miehen jalkoväliä housujen päältä? Jos mies selkeästi vaivaantuu, niin pakkia sitten ja keskustelua.

Vierailija
45/92 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohje seur. kerralle; nykäiset ukon kalsarit alas kun tunnet, että mulukku keulii ja huudat, että seisoohan täällä, saatanaaa. Miksi pihtaat ja hyppäät ratsaille. Kyllä se siitä, tsemppiä.

Vierailija
46/92 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti 45 taas osoitti, että ei ne elämänkoululaiset ole mihinkään tältä palstalta kadonneet. :P -ap

Vierailija
47/92 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kiertäisin kaukaa ja syynä on mm. kutosviestin kirjoittaja. On olemassa tietty ihmistyyppi, joka tuntuu pitävän omia arvojaan ainoina oikeina ja halveksuvan kaikkia muita. Tuossakin viestissä mainostettiin, että kyllä näitä fiksuja ja ihania miehiä on olemassa. Toisin sanoen annettiin ymmärtää, että kontrastina seksuaalisuuttaan avoimesti ja varhain ilmaisevat miehet ovat tyhmiä ja inhottavia. Minusta tuollainen ajatusmaailma on lapsellinen ja suoraan sanottuna vastenmielinen, ja pelkäisin että seksiin kovin pidättyväisesti suhtautuva mies olisi juuri tuollainen ahdasmielinen ja pahansuopa moraalipoliisi.

Vierailija
48/92 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän odottaa sinun aloitettasi?

Vierailija
49/92 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis kyllä mä viime kerralla sen tunsin, että miehellä seisoi, mutta ei silti tehnyt aloitetta seksiin. Ja viestille nro 40 vastaan, että on rohkaistunut kosketuksissa, mutta jo aiemminkin kirjoitin, että koskettelu ei ole kuitenkaan seksuaalista, vaan enemmän sellaista hellyyden osoitusta. Kyllä silittelee paidan alta kyljistä ja vatsasta jne, mutta ei etene sen intiimimpiin paikkoihin. :D Tiedän, että olen miehen mielestä kaunis ja viehättävä, enkä missään vaiheessa ole ajatellut, että vika olisi minussa. Ja kun voihan se olla, että ei ole mitään "vikaa" mikä tämän tilanteen selittäisi. Ainakin toivon niin.

Ja viestin nro 42 kirjoittajalle voin kertoa, että sinun kanssasi samanlaisia on varmaan 95% miehistä. Eli älä ole huolissasi, teitä kyllä riittää ;) Siihen, sytyttääkö noinkaan hätäinen toiminta kaikkia, en ota kantaa. ;) -ap

Kyllä valitettavasti kuulostaa siltä että se ei aio panna sua ikinä :( Kuinka kauan meinaat tuhlata aikaas tuolaiseen?

Vierailija
50/92 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tapaillut kaikenlaisia nuorempia ja vanhempia ja vielä vanhempia, ujoja, rohkeita, menestyviä, opiskelijoita, rikkaita, köyhiä, vakavissaan olevia ja helppoja. Aina seksi on tullut kuvioihin varsin nopeasti. Tai viitteet seksiin.. eri asia onko johtanut mihinkään. Jopa aviomieheni joka osottautui varsinaiseksi aaseksuaaliksu (kohta 2 vuotta vonkannut!) Hurmasi seksiin varmaan viikossa.

Ei nykyään odoteta.

Teininä saattoi mennä kuukausikin, mutta pussaillua ja viitteitä seksiin siltikin. Itse jarruttelin.

Aivan yhtä miestä taisin tapailla 6kk ennen kuin housut lähti, pikkarit tais siltikin jäädä. Se oli kiva kaveri, nimeenoma kaveri, välittelin seksiä sen miehen kanssa. Pidin ystävänä.

Diagnoosi: kaappihomo

Vierailija
51/92 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin hitaastilämpiävänä naisena on kiva kuulla että meidänlaisia on vastakkaisessa sukupuolessa myös. Meikäläiset taitaa vähän olla piilossa tämän nykyisen "äkkiä petiin"- kulttuurin kanssa. Ei siis että siinä on mitään pahaa mutta luohan se uusia paineita että yhtä seksuaalisuus tyyppiä suositaan normina enemmän kuin toista. Ja pahimmillaan ne normiin sujahtavat eivät osaa ottaa huomioon/ymmärrä muita. 

Vierailija
52/92 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olen itse vähän samassa tilanteessa. Ja kärsin!

Oma tarve ja halu on suuri, läheisyys lisää sitä entisestään. Koskettelu, toisen läheisyys. Ja mitään ei tapahdu!!

Miten pystyt tuon pettymyksen ja ennen kaikkea tyydyttämättömän halun kestämään ja jatkamaan eteenpäin kuin ei mitään?

Itse olen ihan pulassa tässä suhteessa.

Vierailija
53/92 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panomies on tosimies. Jätä se sika..

Allekirjoitan tämän. Nyhverömunamiehillä ei tee mitään. Sika vaihtoon.

Vierailija
54/92 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aloittajaa huomattavasti vanhempi ja ns. toisella kierroksella. Seksi on minulle niin oleellinen osa suhdetta, etten ole vielä valmis tinkimään siitä, en vaikka mies olisi muuten täydellinen. En myöskään halua "tuhlata" aikaa kädestä pitämiseen, johtunee iästä ja kokemuksesta, joten haluan kokeilla kemian ja seksuaalisen yhteensopivuuden jo alkuvaiheessa. Jos homma ei ole sen kummempaa, niin saa jäädä siihen. Mitä kemioihin tulee, niin omalla kohdalla ne ovat niin voimakkaita, että on lähes mahdotonta olla menemättä sänkyyn, enkä tuollaisessa tapauksessa edes halua odotella. N48

Luonnollista tuossa iässä, kun kasvava osa n. 50-vuotiaista miehistä alkaa olla alapäästään "väsyneitä", eikä tilanne tule jatkossa ainakaan paranemaan.

Vierailija
55/92 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en lukenut koko ketjua vain aloituksen,

ja unelmien mieheltä vaikuttaa. ymmärrän, että olet vähän huolissasi,mutta musta tuntuu että sulla on sellainen prinssi ny siinä että pidä kiinni!!!

toivottavasti myös tilanne lämpenee kun sen aika on ;)

Vierailija
56/92 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt n. kolmen viikon ajan tapaillut viikottain erästä hyvin ihanaa miestä. Olemme käyneet yhdessä syömässä, luistelemassa, kuntosalilla yms ja muutama yökin on nukuttu yhdessä. Päivittäin ollaan yhteyksissä ja mies on minusta kertonut jo perheelleen ja kavereilleen eli tuntuu, että ihan tosissaan on mukana tässä jutussa.

"Ongelma" on se, että meillä ei ole ollut seksiä, eikä mitään sen tapaistakaan. Yö nukutaan ihan kiinni toisissamme ja pussaillaankin, mutta kumpikaan ei tee aloitetta seksiin. Minä en tee sen takia, että jotenkin vaistoan miehestä, että hän ei välttämättä vielä halua.

Onko kenelläkään vastaavasta kokemusta? Mies on hyvännäköinen ja menestynyt elämässään eli en usko, että mistään kokemattomuudesta on siis kyse. Ikää hänellä 30. Voiko ihan oikeasti vielä olla olemassa miestä, joka haluaa tutustua ja tuntea KUNNOLLA ennen seksiä? Itse olen 25v ja en ole ikinä elämässäni vielä tavannut miestä, joka ei tässä vaiheessa olisi jo jotain seksuaalista viritelmää yrittänyt. Asia ei minua periaatteessa häiritse, mutta pohdiskelen syitä tähän. Muutama kaverini on sanonut, että kannattaa juosta karkuun, koska tämä on kuulemma merkki siitä ettei mies ole seksuaalinen/hänellä on super pieni tms. Olen kuitenkin pitänyt pääni, koska olen löytänyt nyt ihanan ihmisen, jonka kanssa voisin aidosti harkita vakavaa suhdetta.

Ja joo, aion kyllä asiasta jossain vaiheessa kyseisen miehen kanssa keskustella, mutta en halua vielä olla liian hyökkäävä. Onko kenelläkään tällaisesta siis omakohtaista kokemusta? Mikä on paljastunut syyksi tähän? Mielelläni lukisin myös muiden kommentteja siitä, mitä olisitte itse tilanteesta mieltä. :)

Voihan se olla kokematon ja epävarma. Ehkä olet viettelemässä neitsyttä, silloin sun pitää vain ottaa joku kerta se aloite. Mulla oli yksi ihana eksä tällainen. Sitten kun uskallettiin, oli todella ihanaa. Jouduttiin eroamaan muista syistä kun ei kumpikaan voinut muuttaa toisen luo. Hyviä muistoja

Vierailija
57/92 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi niin huolissani vaikka ei yritä panna heti, mutta olisin kyllä huolissani jos pystyy nukkumaan kanssasi lusikassa ilman stondista. Ei lupaa vilkasta seksielämää teille.

N50

Vierailija
58/92 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kokemus kolmekymppisestä neitsyestä: mies oli tosi mukava ja hauska, muttei perinteisen komea. Varmaan ei tytöt olleet juosseet perässä, sen verran ujon oloinen ja kohtelias oli. Opinnotkin oli menneet miehisellä alalla.

Minusta hän oli söpö, fiksu ja kiva, ja ihastuin häneen. Ihmettelin vähän kun suudeltiin ja nukuttiin yhdessä, mutta hän ei yrittänyt mitään. Vähän ajattelin että enkö oo haluttava hänen mielestä. Sitten yksi kerta oltiin jossain yhdessä, ja suudeltiin kuumasti ja pitkään sylikkäin puiston penkillä. Kuumenin itse niin että sanoin, että nyt kyllä haluan viedä hänet kotiini ja riipiä häneltä kaikki vaatteet päältä. Vasta kotona kun toteutin uhkaukseni, hän lopulta tunnusti että on hänen eka kerta. Voi olla että lohkaisin sen perinteisen " älä huoli, mä oon sulle hellä". Minä olin sitten se aktiivinen.

Voin sanoa että alkuun päästyään ja parin kolmen kerran jälkeen hän ei ollut yhtään kaino, pieni eikä pidättyvä. Tuli kokeiltua ihan kaikki, ja innolla. Ihana mies, nykyään onnellisesti naimisissa. Erottiin kun hän tiesi jo silloin ettei halua lapsia ja minä halusin.

Eli hänessä ei ollut mitään vikaa, satuin vain olemaan onnekas ensimmäinen.

Vierailija
59/92 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meilläkin meni kuukausi enne kuin vasta oli seksiä. Ei kannata hätäillä, tutustua muuten ensin. Tärkeimmät etusijalle. Mistä te olette muuten löytäneet elämänne kumppanin? Itselläni kävi tuuri kun löytyi e-kontaktin kautta :)

www.e-kontakti.fi

Vierailija
60/92 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin matchista. (47 v)