Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi tapailusuhde - ei seksiä vielä(kään)...

Vierailija
18.03.2018 |

Olen nyt n. kolmen viikon ajan tapaillut viikottain erästä hyvin ihanaa miestä. Olemme käyneet yhdessä syömässä, luistelemassa, kuntosalilla yms ja muutama yökin on nukuttu yhdessä. Päivittäin ollaan yhteyksissä ja mies on minusta kertonut jo perheelleen ja kavereilleen eli tuntuu, että ihan tosissaan on mukana tässä jutussa.

"Ongelma" on se, että meillä ei ole ollut seksiä, eikä mitään sen tapaistakaan. Yö nukutaan ihan kiinni toisissamme ja pussaillaankin, mutta kumpikaan ei tee aloitetta seksiin. Minä en tee sen takia, että jotenkin vaistoan miehestä, että hän ei välttämättä vielä halua.

Onko kenelläkään vastaavasta kokemusta? Mies on hyvännäköinen ja menestynyt elämässään eli en usko, että mistään kokemattomuudesta on siis kyse. Ikää hänellä 30. Voiko ihan oikeasti vielä olla olemassa miestä, joka haluaa tutustua ja tuntea KUNNOLLA ennen seksiä? Itse olen 25v ja en ole ikinä elämässäni vielä tavannut miestä, joka ei tässä vaiheessa olisi jo jotain seksuaalista viritelmää yrittänyt. Asia ei minua periaatteessa häiritse, mutta pohdiskelen syitä tähän. Muutama kaverini on sanonut, että kannattaa juosta karkuun, koska tämä on kuulemma merkki siitä ettei mies ole seksuaalinen/hänellä on super pieni tms. Olen kuitenkin pitänyt pääni, koska olen löytänyt nyt ihanan ihmisen, jonka kanssa voisin aidosti harkita vakavaa suhdetta.

Ja joo, aion kyllä asiasta jossain vaiheessa kyseisen miehen kanssa keskustella, mutta en halua vielä olla liian hyökkäävä. Onko kenelläkään tällaisesta siis omakohtaista kokemusta? Mikä on paljastunut syyksi tähän? Mielelläni lukisin myös muiden kommentteja siitä, mitä olisitte itse tilanteesta mieltä. :)

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyviä kommentteja on tullut. Näköjään joukkoon mahtuu niitä miehiä, jotka eivät ole tosiaan sitten lopulta edes kyenneet seksiin, MUTTA myöskin miehiä, jotka haluavat odottaa että tuntee toisen ihmisen kunnolla. Toivon syvästi, että tämä tapailemani mies kuuluu mieluummin jälkimmäiseen ryhmään.. :D -ap

Vierailija
22/92 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on selkärankaa, ihailtavaa. Yleensäkin ihailen ihmisiä, jotka vastustavat seksiin kevyesti suhtautuvaa nykykulttuuria. Kevytseksiä ei ole olemassakaan, sitä tulee kohdella kunnioituksella.

Kirjoitin tarkoituksella hieman kärjistäen - turhauttaa nykymeno.

Hyppää tasajalkaa senkin sievistelijä. Seksiä pitää olla heti eikä papin aamenen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kyseli onko tämä provo, niin voin ihan käsi sydämellä sanoa, että ei ole. Nykyaika ja nykyajan treffikulttuuri on oikeesti muuttunut tällaiseksi ainakin omassa ikäluokassani ja siksi joudun näinkin hassua asiaa pohdiskelemaan. -ap

Sen takia en tapailekkaan kuin uskovaisia naisia.

Vierailija
24/92 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi hyviä kommentteja on tullut. Näköjään joukkoon mahtuu niitä miehiä, jotka eivät ole tosiaan sitten lopulta edes kyenneet seksiin, MUTTA myöskin miehiä, jotka haluavat odottaa että tuntee toisen ihmisen kunnolla. Toivon syvästi, että tämä tapailemani mies kuuluu mieluummin jälkimmäiseen ryhmään.. :D -ap

Tuskin. Paitsi jos on uskis tmv.

Miksi et kysy häneltä?

Vierailija
25/92 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova kanki pitää olla ja tuntua, jos yöt lähekkäin nukutaan. Outoa.

Vierailija
26/92 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tapaillut puolisen vuotta eikä olla vielä tehty muuta kuin nukuttu vierekkäin. Tämä nimenomaan on sitä normaalia mulle, en ikimaailmassa pystyisi seksiin viikon tai kolmen tuntemisen jälkeen. Eihän siitä toisesta tiedä siinä vaiheessa mitään... Jännitettä on mutta ei sitä tarvitse heti purkaa :).

Vierailija
27/92 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse odottelin 2kk ennen kuin sitten "romanttisesti" paalutin kauniin neidin. Ei olisi pitänyt. Sen toosa haisi niin hirveälle, että lähti heti halut. Toisilla naisilla on järkyt haisevat valkovuodot. Lähti kiertoon. Koeaja miehesi asap niin et tuhlaa aikaa. Siellä voi olla vaikka uusi ystävä kuten Veli Herpes <3

Vierailija
28/92 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kyllä että on miehiä jotka todella haluavat ensin kunnolla tutustua ja sitten vasta harrastaa seksiä. Mutta uskoisin että enemmistö näistä "tapaillaan pitkä aika ilman minkäännäköistä seksuaalista kanssakäymistä" -miehistä on joko haluttomia tai kyvyttömiä, varsinkin jos nainen on osoittanut halunsa seksiin etenemiseen. Itse tapailin puoli vuotta yhtä miestä, jolle seksi ei sitten vain ollutkaan tärkeää ja hänen kanssaan oli kyllä muuten todella ihanaa. Mutta kyllähän se juttu sitten kaatui tuohon, koska itse haluan seksiä säännöllisesti ja jos jo alkuhuumassa ei innosta niin mitä se sitten vuosien päästä olisi?

Ehkä teidän kannattaisi suoraan keskustella mitä seksi teille kummallekkin merkitsee ja kuinka paljon sitä ideaalisti haluaisitte parisuhteessa? Ja näin saisit myös selvää siitä onko miehellä juuri jotain periaatteita miksei suhteen alussa halua edetä pidemmälle.

Vierailija
29/92 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin. Paitsi jos on uskis tmv.

Miksi et kysy häneltä?

Koska mielestäni se on vielä liian aikaista ja pelkään, että pelästytän miehen/aiheutan ahdistusta. Varmasti otan asian esille jossain vaiheessa, mutta en ihan vielä.. -ap

Vierailija
30/92 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N27 kirjoitti:

Uskon kyllä että on miehiä jotka todella haluavat ensin kunnolla tutustua ja sitten vasta harrastaa seksiä. Mutta uskoisin että enemmistö näistä "tapaillaan pitkä aika ilman minkäännäköistä seksuaalista kanssakäymistä" -miehistä on joko haluttomia tai kyvyttömiä, varsinkin jos nainen on osoittanut halunsa seksiin etenemiseen. Itse tapailin puoli vuotta yhtä miestä, jolle seksi ei sitten vain ollutkaan tärkeää ja hänen kanssaan oli kyllä muuten todella ihanaa. Mutta kyllähän se juttu sitten kaatui tuohon, koska itse haluan seksiä säännöllisesti ja jos jo alkuhuumassa ei innosta niin mitä se sitten vuosien päästä olisi?

Ehkä teidän kannattaisi suoraan keskustella mitä seksi teille kummallekkin merkitsee ja kuinka paljon sitä ideaalisti haluaisitte parisuhteessa? Ja näin saisit myös selvää siitä onko miehellä juuri jotain periaatteita miksei suhteen alussa halua edetä pidemmälle.

Hyviä pointteja. Minäkin haluan seksiä paljon ja usein, joten kyllähän siitä turhauttavaa tulee, jos mies ei ole samanlainen. Nyt kuitenkin olen jaksanut odottaa ja olla kärsivällinen, koska tämä ihminen tuntuu erilaiselta kuin muut. -ap

Vierailija
31/92 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veli Herpes kirjoitti:

Itse odottelin 2kk ennen kuin sitten "romanttisesti" paalutin kauniin neidin. Ei olisi pitänyt. Sen toosa haisi niin hirveälle, että lähti heti halut. Toisilla naisilla on järkyt haisevat valkovuodot. Lähti kiertoon. Koeaja miehesi asap niin et tuhlaa aikaa. Siellä voi olla vaikka uusi ystävä kuten Veli Herpes <3

Hahaa. Mullakin teini-iässä oli tälläinen tapaus ja väkisin pää oli jalkojenvälisssä vaikka oksu meinas tulla. Luulin että se on vain jatkettava tai seksi loppuu siihen.

Vierailija
32/92 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittajaa huomattavasti vanhempi ja ns. toisella kierroksella. Seksi on minulle niin oleellinen osa suhdetta, etten ole vielä valmis tinkimään siitä, en vaikka mies olisi muuten täydellinen. En myöskään halua "tuhlata" aikaa kädestä pitämiseen, johtunee iästä ja kokemuksesta, joten haluan kokeilla kemian ja seksuaalisen yhteensopivuuden jo alkuvaiheessa. Jos homma ei ole sen kummempaa, niin saa jäädä siihen. Mitä kemioihin tulee, niin omalla kohdalla ne ovat niin voimakkaita, että on lähes mahdotonta olla menemättä sänkyyn, enkä tuollaisessa tapauksessa edes halua odotella. N48

Vierailija
33/92 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen nykyistä miestäni olin suunnilleen kolme vuotta sinkkuna ja totesin, että "rauhassa tutustuminen" ei sovi minulle. En jotenkin saa yhtään kiinni esimerkiksi lestadiolaisten suosimasta ajatuksesta, että toiseen tutustuu jotenkin syvällisemmin, kun tapailuaikana ei ole seksiä. Seksi on kuitenkin sellainen suhteen osa-alue, jossa osapuolten mieltymykset ja ihan fyysisetkin piirteet voivat osoittautua täysin yhteensopimattomiksi. Samoin jos seksi kovin viivästyy, latautuu ensimmäiseen kertaan aivan tarpeettomia paineita.

Minun kohdalleni osui sinkkuna pari tällaista hitaammin lämpeävää. Itse menen tilanteen mukaan. Jos halu syttyy ensitreffeillä, en näe syytä pidätellä, mutta voin myös toisen niin toivoessa tai muusta syystä odottaa. Näiden hitaammin etenevien juttujen kohdalla seksi oli lopulta kauhea pettymys. Toisella oli todella, todella pieni penis ja erektio-ongelmia, toinen taas oli hyvin estoinen ja kärsi ennenaikaisesta siemensyöksystä. Yritin olla hienotunteinen ja kannustava, mutta en pysty näkemään itseäni elämässä loppuelämääni suhteessa, jossa seksistä ei tahdo tulla mitään. Oli kauheata huomata, että miehen, jota kohtaan oli ladannut valtavasti odotuksia ja joka kaikilla muilla tavoilla tuntui sopivalta, kanssa homma ei toiminut yhtään makuuhuoneessa. Yritin kyllä kummassakin tapauksessa jatkaa tapailua epäonnisen seksikokemuksen jälkeen, mutta pian suhteet hiipuivat. Osin ehkä tiedostamattakin suhteen luonne muuttui, kun tietty taika hävisi ja kumpikin oli kokenut pettymyksen.

Vierailija
34/92 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin veikkaan että miehellä voisi olla erektio-ongelmia, tosi pieni muna tai ei ole kiinnostustunut seksistä ollenkaan. Voihan sekin olla tietysti mahdollista että hän vaan haluaa edetä hitaasti, mutta kai siinä tapauksessa kuitenkin luulisi olevan stondis jos haluaa sinua (kyllähän sen tuntee lähellä ollessa)

Ainakin omalla kohdalla kaikilla miehillä on kyllä alkanut stondata halaillessa, pussaillessa ja esim. lusikassa nukkuessa... 

Vierailija
35/92 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et ole nähnyt/tuntenut että hänellä seisoo?

Vierailija
36/92 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin varoittava esimerkki aiheesta, tapailin 4 kk ihan normaalia, urheilullista 25v miestä, joka ei tehnyt aloitetta seksiin, ja sitten kun teki niin oli vain suuseksiä. Paljastui tosiaan kyvyttömäksi "oikeaan" seksiin lopulta. Joillekin tämä ei tietty ole ongelma, minulle iso osa suhdetta.

Vierailija
37/92 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos seuraavan kerran kun menette nukkumaan ottaisit edes pikkuhoususi pois.

Vierailija
38/92 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki miehetkään pysty seksiin vieraan naisen kanssa. Meillä meni aikanaan joku 6-7vko, ja hyväilyynkin melkein kuukausi. Sen jälkeen seksi oli hyvää ja huvitti alun murehtimiset. Toki mies on nykyäänkin sellainen, että murheet vie halut, joka mua joskus harmittaa kun itse päinvastoin haluisin unohtaa ne rakkauteen. Mut en olisi huolissaan vaan jäisin katsomaan, mikä juttu on.

Vierailija
39/92 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokematon? Poikuus tallella?

Vierailija
40/92 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yhtään rohkaistunut tapailunne aikana hyväilyssäsi? Uskaltaako hyväillä sinua intiimeistä paikoista? Jos olette lähekkäin niin kyllähän sen stondiksen pitäisi tuntua. Veikkaan, että joku vika on, kun vielä on tuossa iässä vapaana jos muuten on viehättävä persoona.