Pystyykö isotissinen ja -perseinen nainen säilyttämään pidempään miehen mielenkiinnon pitkässä parisuhteessa niin ettei seksielämä väljähdy ...
Itse en ole muodokas vaan hoikka ja sporttinen lapsista huolimatta, mutta mies ei ole enää kiinnostunut vartalostani ja seksiä oli viimeksi pikaisesti tammikuussa.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
http://www.terve.fi/coolidge-efekti
D:
Miks kukaan nainen ei kommentoi tätä? Koitin tuolla toiseskin ketjussa saada mielipidettä, muttei vastausta.
Toki tuo on varmasti totta, jos ei kykene tuntemaan miehenä muuta kuin lihallista himoa naisia kohtaan. Unohdetaan uskollisuus, rakkaus ja muu henkinen yhteys kahden ihmisen välillä ja kas, kyllä varmasti jokainen mies käyttäytyy kuin kukko tunkiolla.
Vierailija kirjoitti:
Kuten aiemmin sanottu syvimiltään seksuaalisen kipinän ylläpitämisesdä kyse on paljon enemmän kuin ulkoisissa seikoissa, toki puhdas ja hyvältä tuoksuva pitää olla ja seksikäsulkonäkö auttaa, mutta pitkissä parisuhteissa kyse on lopulta enemmän muusta.
Kipinää ylläpidetään hyvällä emotionaalisella yhteydellä, hellyydellä ja toisen huomioimisella, epäitsekkäillä teoilla toisen hyväksi, toisen arvostamisella, kuuntelemisella, yhdessä nauramisella.
Parisuhteessa kun mies saa olla mies ja nainen nainen päästään jo pitkälle.
Seksin tappajana toimii päällepäsmäri, kaikkitietävä kylmä, komtroliifriikki, ikinegatiivinen, äksyilevä nainen, samoin kuin vastuuton, lapsenrooliin liukunut, itsekäs ja passiivinen mies. Jos tunneyhteys ja vuorovaikutus ei toimi, harvoin seksikään pidemmänälle toimii.
Entä jos mies on päällepäsmäri, kaikkitietävä kylmä, komtroliifriikki, ikinegatiivinen, äksyilevä !? Ap
Ei mua ainakaan kiinnostaisi. Isot perseet on totaalinen turn off.
M39
Vierailija kirjoitti:
Kuten aiemmin sanottu syvimiltään seksuaalisen kipinän ylläpitämisesdä kyse on paljon enemmän kuin ulkoisissa seikoissa, toki puhdas ja hyvältä tuoksuva pitää olla ja seksikäsulkonäkö auttaa, mutta pitkissä parisuhteissa kyse on lopulta enemmän muusta.
Kipinää ylläpidetään hyvällä emotionaalisella yhteydellä, hellyydellä ja toisen huomioimisella, epäitsekkäillä teoilla toisen hyväksi, toisen arvostamisella, kuuntelemisella, yhdessä nauramisella.
Seksin tappajana toimii päällepäsmäri, kaikkitietävä kylmä, komtroliifriikki, ikinegatiivinen, äksyilevä nainen, samoin kuin vastuuton, lapsenrooliin liukunut, itsekäs ja passiivinen mies. Jos tunneyhteys ja vuorovaikutus ei toimi, harvoin seksikään pidemmänälle toimii.
Puhut nyt naisen näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
No miksi sinun ensimmäinen ajatuksesi on se, että seksielämän väljähtyminen johtuu juuri sinun ulkonäöstäsi ja vartalosi mallista? Onko se ollut aiemmin jotenkin keskeinen osa seksielämäänne vai mistä tämä ajatus kumpuaa?
Siitä että seksin sujuminen perustuu siihen, että mies on kiinnostunut naisen vartalosta. Jos ei ole, seksi ei kiinnosta miestä eikä nainen tunne itseään halutuksi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos mies on päällepäsmäri, kaikkitietävä kylmä, komtroliifriikki, ikinegatiivinen, äksyilevä !? Ap
Niin, ihan samanlainen seksintappaja sekin. Käsi ylös, ketä kiihottaa kylmä, kaikkitietävä, kontrollifriikki, äksyilevä ja ikinegatiivinen mies???
Niin, sitähän minäkin.
Niin en tiedä. Varmaan se kaikissa suhteissa alkaa toinen kyllästyttää, kun samoja tissejä on puristellut sen 500 kertaa. Toinen tekijä on myös suhteen laatu niinkuin muuten.. Jos puoliso on ilkeä, kylmä, negatiivinen tms, niin kuka sellaista haluaa edes panna, vaikka näyttäisi kuinka hyvältä??
Esim meidän parisuhteesta esimerkki.. seksiä ei ollut kun minä olin vihainen (koko ajan, syitä en jaksa tässä avaa), tiuskin miehelle, olin välinpitämätön ja k^sipää. Mies taas pelasi kaiken ajan koneella, piereskeli, jätti tavarat/roskat ympäri kämppää ja wc-pönttöön jätti hirveät paskarannut. Yäk! Minun ei todellakaan tehnyt mieli panna sellaista possua, jos mies halusi.. ja toisinpäin.
No anyways, tuo vaihe on ohitse.
Kiukkuinen miestään haukkuva ap ei kyllä sytytä.
Meilläkin pikkulapsia 2kpl. Vaimo kiltti ja iloinen. Seksiä 2-3x/vko. Iso perse ja tissit, mutta panisin vaikkei olisi.
M35
Vierailija kirjoitti:
Niin en tiedä. Varmaan se kaikissa suhteissa alkaa toinen kyllästyttää, kun samoja tissejä on puristellut sen 500 kertaa. Toinen tekijä on myös suhteen laatu niinkuin muuten.. Jos puoliso on ilkeä, kylmä, negatiivinen tms, niin kuka sellaista haluaa edes panna, vaikka näyttäisi kuinka hyvältä??
Esim meidän parisuhteesta esimerkki.. seksiä ei ollut kun minä olin vihainen (koko ajan, syitä en jaksa tässä avaa), tiuskin miehelle, olin välinpitämätön ja k^sipää. Mies taas pelasi kaiken ajan koneella, piereskeli, jätti tavarat/roskat ympäri kämppää ja wc-pönttöön jätti hirveät paskarannut. Yäk! Minun ei todellakaan tehnyt mieli panna sellaista possua, jos mies halusi.. ja toisinpäin.
No anyways, tuo vaihe on ohitse.
Käy järkeen.. kauanko vaihe kesti ja johtuiko se lapsista? Kuinka usein nyt saat seksiä? Ap
Vierailija kirjoitti:
Kiukkuinen miestään haukkuva ap ei kyllä sytytä.
Meilläkin pikkulapsia 2kpl. Vaimo kiltti ja iloinen. Seksiä 2-3x/vko. Iso perse ja tissit, mutta panisin vaikkei olisi.
M35
Enhän minä miestä ole haukkunut vaan syytän omaa kroppaani siitä, ettei miestä kiinnosta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
D:
Miks kukaan nainen ei kommentoi tätä? Koitin tuolla toiseskin ketjussa saada mielipidettä, muttei vastausta.
Onko jotain erityistä syytä sille, miksi jonkun naisen pitäisi kommentoida tuota? Mun mielestä tuo kirjoittaja on aikamoinen huuhaatyyppi. Ei mua kiinnosta lukea ja kommentoida myöskään esim. sellaisten ihmisten kirjoituksia, joiden mielestä hopeavesi on ratkaisu terveysongelmiin.
Huuhaatyyppi? Toihan on biologinen fakta, ei minkään suomalaisen sekopään keksimä juttu. Tietenkin miehet koittavat välttää tuollaista käytöstä, mutta varmasti toi on yksi syy miks mies saattaa kyllästyä pitkä aikaiseen kumppaniin.
Ei ainakaan isoperseinen, mutta jos on pieni, niin se on seksikäs. Sen voi pukea eri tavoilla seksileikeissä.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole muodokas vaan hoikka ja sporttinen lapsista huolimatta, mutta mies ei ole enää kiinnostunut vartalostani ja seksiä oli viimeksi pikaisesti tammikuussa.
Tässä tapauksessa olette edenneet väärinpäin. Mies ei ole ollut sinusta alusta alkaenkaan kiinnostunut, vaan pitänyt sinua vain kivana "tapauksena".
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
D:
Toki tuo on varmasti totta, jos ei kykene tuntemaan miehenä muuta kuin lihallista himoa naisia kohtaan. Unohdetaan uskollisuus, rakkaus ja muu henkinen yhteys kahden ihmisen välillä ja kas, kyllä varmasti jokainen mies käyttäytyy kuin kukko tunkiolla.
Aika pää pensaassa elelet :D Ettäkö miesten seksuaalisuus ja kiihottuminen olisi vaan päästä kiinni. Itse olin 5 v kestäneessä suhteessa. Loput pari kolme vuotta oli jo aika pakkopullaa sängyssä. Tunteet pysyi pitkään samana kuin alussa, mutta seksuaalinen vetovoima vaan loppui. Tietenkin seksiä pystyi harrastamaan ja sain erektion, mutta oli siitä kaikki hohdokkuus mennyt. Muista naisista seksuaalisesti kiinnostuin kyllä. Lopulta tuli ero koska ei ollut järkeä jatkaa. Tuskin olen ihan yksin tämän kanssa :D
Jos minä olen kyllästynyt naiseen sängyn puolella, niin kyse on ollut hänen monotoonisuudessaan. Samat toiminnat kerta toisensa jälkeen. Kieltäytyminen kaikesta uudesta. Ei mitään uutta, hauskaa ja jännittävää. Sellainen nainen alkaa pitkästyttää.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
D:
Aika pää pensaassa elelet :D Ettäkö miesten seksuaalisuus ja kiihottuminen olisi vaan päästä kiinni. Itse olin 5 v kestäneessä suhteessa. Loput pari kolme vuotta oli jo aika pakkopullaa sängyssä. Tunteet pysyi pitkään samana kuin alussa, mutta seksuaalinen vetovoima vaan loppui. Tietenkin seksiä pystyi harrastamaan ja sain erektion, mutta oli siitä kaikki hohdokkuus mennyt. Muista naisista seksuaalisesti kiinnostuin kyllä. Lopulta tuli ero koska ei ollut järkeä jatkaa. Tuskin olen ihan yksin tämän kanssa :D
Ja tuskin olet viivasi kanssa edes mies.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Ei mua ainakaan kiinnostaisi. Isot perseet on totaalinen turn off.
M39
Näin!
Sinkkumies
Iso hanuri ole ehkä hyvä kivikaudella. Kertoi naisen hyvästä toimeentulosta. Agrikulttuurin voimaan tulon jälkeen se on tuskin ollut hyvä asia, koska ruokaa riittää kyllä kaikille aivan tarpeeksi.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Huippumalleja ja muita "maailman seksikkäimmät naiset" -listan kandidaattejakin petetään. Mainittakoon esimerkkeinä vaikka Ruotsin prinsessa Madeleine, Elin Woods, Sienna Miller ja Elizabeth Hurley. Näissä esimerkeissä kolmas pyörä on myös ollut petettyä vähemmän viehättävä, joten...
Mitä tuo ensimmäinen tekee listalla. Ahavoituneen pubiruusun näköinen muija.