Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyykö isotissinen ja -perseinen nainen säilyttämään pidempään miehen mielenkiinnon pitkässä parisuhteessa niin ettei seksielämä väljähdy ...

Vierailija
18.03.2018 |

Itse en ole muodokas vaan hoikka ja sporttinen lapsista huolimatta, mutta mies ei ole enää kiinnostunut vartalostani ja seksiä oli viimeksi pikaisesti tammikuussa.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku, mutta minulla on isot ja kiinteät tissit. En voi käydä edes mammossa, koska tissit ovat niin tiheät eikä rasvaa ole paljon vaan on käytävä ultrassa.

Miehet ovat aivan innoissaan. Olen myös hieman pyöreä, pituus 165 ja paino 69 kg. Muutama kilo pitäisi pudottaa, mutta ei se ole miehiä haitannut, päinvastoin. 

Vierailija
42/55 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkku, mutta minulla on isot ja kiinteät tissit. En voi käydä edes mammossa, koska tissit ovat niin tiheät eikä rasvaa ole paljon vaan on käytävä ultrassa.

Miehet ovat aivan innoissaan. Olen myös hieman pyöreä, pituus 165 ja paino 69 kg. Muutama kilo pitäisi pudottaa, mutta ei se ole miehiä haitannut, päinvastoin. 

Niin, miehet monikossa.

Oletko ollut koskaan yli 10v suhteessa jossa mies olisi aina halunnut vähintään viikottain? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avovaimoni ei oo erityisen isorintainen tai isoperseinen, silti oikein hyvä perse ja hyvät rinnat ja muutenkin upee niin ulkonäöltään kun ihmisenäkin. Ei oo vuosien varrella (7 v) seksielämä mitenkään väljähtäny enkä usko ihan äkkiä niin käyvänkään. Jos kävis, ei se rintojen ja perseen koosta riippuis :D Kyllä siihen vaikuttaa eniten se miten suhteessa yleisesti menee, onko tunteet toista kohtaan edelleen "kunnossa" ja seksielämässä itsessäänkin nään kipinän ylläpitäjänä enemmänkin esimerkiks molempien alotteellisuuden, vaihtelevuuden yms.

M31

Vierailija
44/55 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, miehet monikossa.

Oletko ollut koskaan yli 10v suhteessa jossa mies olisi aina halunnut vähintään viikottain? Ap

Joo olin 16 vuoden suhteessa. Ja mies kyllä halusi viikottain. Ja jos en itse hallunnut, annoin hänelle kunnon suuhoidot. Kokemukseni on ennen ja jälkeen tuon suhteen sekä suhteessa.

Vierailija
45/55 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, miehet monikossa.

Joo olin 16 vuoden suhteessa. Ja mies kyllä halusi viikottain. Ja jos en itse hallunnut, annoin hänelle kunnon suuhoidot. Kokemukseni on ennen ja jälkeen tuon suhteen sekä suhteessa.

Miksi sitten erosit vaikka seksikään ei loppunut? Ap

Vierailija
46/55 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko asian olevan mitenkään tekemisissä naisen ruumiinrakenteen kanssa. Olen hyvin pienirintainen ja -perseinen, ja mies vonkaa melkein joka päivä vielä 25 vuoden jälkeenkin. Aina ei saa, mutta pari kertaa viikossa. Mies on hoikka ja melko hyvässä kunnossa, mikä voi olla merkityksellisempi tekijä kuin oma ruumiinrakenteeni.

Vierailija
47/55 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enmä usko että se on tuollaisista asioista kiinni. Ihmiset viehättyy eri asioista.

Erotiikkaa ja läheisyyttä kannattaa jotenki tuoda esiin. Kauniit alusvaatteet ja huolitellut hiukset meikit varmasti säväyttää aina välillä. Että eikun pitsiä ja stayuppia päälle

Oma eksä ei halunnut usein mutta sain hänen halut heräämään kun laittauduin huomiota herättävästi. Hame ja stayupit jne

Vierailija
48/55 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko asian olevan mitenkään tekemisissä naisen ruumiinrakenteen kanssa. Olen hyvin pienirintainen ja -perseinen, ja mies vonkaa melkein joka päivä vielä 25 vuoden jälkeenkin. Aina ei saa, mutta pari kertaa viikossa. Mies on hoikka ja melko hyvässä kunnossa, mikä voi olla merkityksellisempi tekijä kuin oma ruumiinrakenteeni.

Voihan se olla niinkin että seksikkään vartalon omaava nainen motivoi miehen pysymään hoikkana ja hyväkuntoisena. Kaikki merkit viittaavat siihen, että vartaloni vain ei kiinnosta miehiä millään tavalla. Onneksi olenkin jo tottunut elämään dildojen varassa.

Ap

Vierailija
49/55 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan se olla niinkin että seksikkään vartalon omaava nainen motivoi miehen pysymään hoikkana ja hyväkuntoisena. Kaikki merkit viittaavat siihen, että vartaloni vain ei kiinnosta miehiä millään tavalla. Onneksi olenkin jo tottunut elämään dildojen varassa.

Ap

Siitä ei ole kysymys. En todellakaan motivoi ketään pysymään hyvässä kunnossa, itselläkin kuntoilu jää juuri lähinnä vaakamamboon. Mies vaan on geneettisesti hoikkarakenteinen ja harrastaa sen verran hyötyliikuntaa, että ei ole päässyt plösähtämään samalla tavalla kuin moni ikäisensä mies.

Vierailija
50/55 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
51/55 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla muodokas kroppa: isot rinnat ja varsinkin iso peppu, mutta ei seksiä.

Parisuhteessa ollaan oltu nyt 17 vuotta. Seksiä on 1-2 kertaa vuodessa mun aloitteesta ja silloinkaan miehellä ei välttämättä seiso.

Muuten hyvä mies, mutta käytännössä täysin seksitön liitto.

Itselleni seksi on tosi tärkeää ja mietin, pitäisikö erota tämän takia. Toisaalta en välttämättä löytäisi uutta yhtä hyvää miestä.

Ei seksi ole sinulle todella tärkeää jos tuo on jatkunut yli vuoden. Ap

On se tärkeää, mutta sitäkin tärkeämpää on:

-Rakastava mies, joka välittää minusta

-Ihana isä, jolle lapset ovat kaikki kaikessa

-Mies, joka tekee puolet kotitöistä

-Mies, joka pärjää lasten kanssa ihan yhtä hyvin kuin minäkin.

Vierailija
52/55 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla muodokas kroppa: isot rinnat ja varsinkin iso peppu, mutta ei seksiä.

Parisuhteessa ollaan oltu nyt 17 vuotta. Seksiä on 1-2 kertaa vuodessa mun aloitteesta ja silloinkaan miehellä ei välttämättä seiso.

Muuten hyvä mies, mutta käytännössä täysin seksitön liitto.

Itselleni seksi on tosi tärkeää ja mietin, pitäisikö erota tämän takia. Toisaalta en välttämättä löytäisi uutta yhtä hyvää miestä.

Ei seksi ole sinulle todella tärkeää jos tuo on jatkunut yli vuoden. Ap

On se tärkeää, mutta sitäkin tärkeämpää on:

-Rakastava mies, joka välittää minusta

-Ihana isä, jolle lapset ovat kaikki kaikessa

-Mies, joka tekee puolet kotitöistä

-Mies, joka pärjää lasten kanssa ihan yhtä hyvin kuin minäkin.

Valitettavasti mies ei kylläkään rakasta sinua jos ei tarjoa seksuaalisia palveluksia tietäen että haluat seksiä. Eikä myöskään välitä tarpeistasi ja tunteistasi.

Vierailija
53/55 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
54/55 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan näin on vaikka tabu asia tuntuu olevan. Vielä siihen että imee hanakasti niin mies ei ikinä jätä sinua....

Vierailija
55/55 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla poikavartaloiset pikkutisutisulit kertovat upeudestaan. Ei toimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi