Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 40 mies ja ärsyttävintä deitti..

Vierailija
18.03.2018 |

Deittisivustoilla ärsyttävintä on se, että sellaiset 35- 40 v naiset ottaa vain yhteyttä. Olen monelle sanonut, että " kiitos ja hei, olet liian vanha minulle", mutta eivät usko. Ihanneikä kohdassa kuitenkin lukee 18- 25 itsellä, joten onko noin vaikeaa lukea.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa on vaikeaa kun kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa..

Vierailija
2/22 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Ottaako ne nuoremmat neitoset yhteyttä ollenkaan? Kuinka kauan olet yksin ollut ja oman ikäisiäsi hätistellyt pois? Onko niitä oman ikäisiäsi ihan riesaksi asti, kun täällä nyt niin katkerana kirjoitat?

On sinulla höpöliinillä ongelmat! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä ilmiö. Oletko muuten sattunut huomaamaan tällä palstalla pari muutakin ketjua samasta aiheesta? Miksi ajattelit, että sinun aloittamasi ketjusi kasvaisi pitkäksi? Aloituksesihan on aika kömpelö. Saathan sinä deittailla ketä haluat mutta provosi aiheutti minussa myötähäpeää, ihan kuin olisit lukenut palstan vastaavia ketjuja ja innostunut, siis oikein innostunut.. että nytpä minäkin sohaisen muurahaispesään ja tästä tulee fantsu ketju. Tuskin tulee. Kiitos ja hei, olet liian tyhmä minulle.

Vierailija
4/22 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä ilmiö. Oletko muuten sattunut huomaamaan tällä palstalla pari muutakin ketjua samasta aiheesta? Miksi ajattelit, että sinun aloittamasi ketjusi kasvaisi pitkäksi? Aloituksesihan on aika kömpelö. Saathan sinä deittailla ketä haluat mutta provosi aiheutti minussa myötähäpeää, ihan kuin olisit lukenut palstan vastaavia ketjuja ja innostunut, siis oikein innostunut.. että nytpä minäkin sohaisen muurahaispesään ja tästä tulee fantsu ketju. Tuskin tulee. Kiitos ja hei, olet liian tyhmä minulle.

Taidat kuulua siihen ikäryhmään, joiden miehet kuolaavat nuorempien perään fiksuna..

Vierailija
5/22 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, olet kyllä hyvinkin kaukana ihannenaisestani. Kirjallinen ulosantisi näyttää sen, että olen selvästi " korkeammalla" aaltopituudella. Joten ei kiitos!

Ap

Vierailija
6/22 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat kuulua siihen ikäryhmään, joiden miehet kuolaavat nuorempien perään fiksuna..

Ja ihanan ennalta arvattava vastaus! Kiitos, sunnuntaini on täydellinen. Tyhmien ihmisten vedättäminen on hauskaa, siitä tulee hyvälle tuulelle. Jatkan kahvin ja aamiaisen nauttimista.

Vierailija
7/22 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, olet kyllä hyvinkin kaukana ihannenaisestani. Kirjallinen ulosantisi näyttää sen, että olen selvästi " korkeammalla" aaltopituudella. Joten ei kiitos!

Ap

Sinulla oli kirjoitusvirhe tuolla tekstissäsi, kirjoitit "olen" vaikka kaikki tietävät, että siinä piti olla "olen". No, kuten sanoin, kaikki tietävät.

Vierailija
8/22 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä deittisivustoja niin kysyn ihan vilpittömästi: Eikö se asetettu ikähaarukka muka rajaa pois yli-ikäisiä matcheja? Olin kuvitellut, ettei siellä edes näkisi profiileja, jotka eivät täytä omia kriteerejä, ja etten näkyisi niille, jotka olen rajannut pois. Käsittämätöntä jos näin alkeellista toimintoa eivät ole saaneet aikaisksi niihin.

T. N19

Vierailija
9/22 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, oispa ihana tutustua tuollaiseen karismaattiseen vähän vanhempaan mieheen. Sängyssä voisin kutsua sua isiksi ja hyväillä parkkiintunutta auringon ahavoittamaa ihoasi pehmeillä käsilläni. Olet varmasti jo maailmaa nähnyt herrasmies, joka osaa arvostaa naisensa kaikkia puolia. Olethan valmis olemaan isini ja tulevaisuudessa myös kauniiden rakkaudenhedelmiemme omistautuva isä?

Ps. Olen neitsyt, mutta estoton ja himokas

Rakkaudella Julia 19 v.

Vierailija
10/22 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Redraman serkku tilittämässä?

Vierailija
11/22 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa sut kuvittelemaan, että yli-ikäisenä papparaisena kelpaisit 18-25-vuotiaille naisille?

N27

Vierailija
12/22 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkukakkonen kymmenen vuoden kuluttua... 😂😂

Vierailija
13/22 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkukakkonen kymmenen vuoden kuluttua... 😂😂

Eiköhän tuo nyt jo ole nelikymppinen, esiintyy vain nuorempana koska kokee olevansa niin nuorekas ja viriili.

- Ohis

Vierailija
14/22 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös 40v mies ja huomasin saman. Ikähaarukka oli 25-35v, mutta eniten viestejä tuli 40+ naisilta. Kuvitteleeko ikäloppu nainen todellakin itsensä huomattavasti nuoremmaksi? Seuraavaksi oli pakko laittaa myös painorajat, kun kaikenmaailman mätisäkit ottivat yhteyttä. Sitten alkoi tulla myös vihapostia. Onneksi tuli paljon viestejä juuri toiveideni mukaisilta naisilta ja kävin ahkerasti treffeillä. Useimmilta vaan paljastui, että on lapsi(a) jo entuudestaan ja se ei minulle käy. Tai jos ei ollut lapsia, niin todella paljon sekä irto- että muita suhteita takana, joten eipä he olleet sellaista vaimoainesta mitä toivoin. Lopulta hylkäsin suomalaiset naiset kokonaan ja menin naimisiin filippiiniläisen 32-vuotiaan kauniin ja seksikkään naisen kanssa, joka oli vielä neitsytkin. Suosittelen muillekin miehille tutustumista Filippiinien tarjontaan.

Vierailija
15/22 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä deittisivustoja niin kysyn ihan vilpittömästi: Eikö se asetettu ikähaarukka muka rajaa pois yli-ikäisiä matcheja? Olin kuvitellut, ettei siellä edes näkisi profiileja, jotka eivät täytä omia kriteerejä, ja etten näkyisi niille, jotka olen rajannut pois. Käsittämätöntä jos näin alkeellista toimintoa eivät ole saaneet aikaisksi niihin.

T. N19

Hei siellä ikätoveri! :-) Mä kysyisin samaa, en mäkään ole noita tarvinnut mutta eihän sitä tiedä milloin rupsahtaa niin ettei enää livenä tärppää :-D Siis eikö pysty rajaamaan pois yli-ikäisiä papparaisia, vai mikä tää juttu on? Kertokaa konkarit! :-)

Vierailija
16/22 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. N19

Hei siellä ikätoveri! :-) Mä kysyisin samaa, en mäkään ole noita tarvinnut mutta eihän sitä tiedä milloin rupsahtaa niin ettei enää livenä tärppää :-D Siis eikö pysty rajaamaan pois yli-ikäisiä papparaisia, vai mikä tää juttu on? Kertokaa konkarit! :-)

Haha, olin luullut olevani ainoa tänikäinen joka salaa huvittaa itseään vauvalla, kiva että on muitankin. :)

Eikö muutkaan käytä deittipalveluita? No niin no, miksi kyllä käyttäiskään, onhan tuota seuraa löytyny riittävästi ilman niitäkin. Mutta joku vois vastata tuohon profiilien näkymis juttuun, että ketkä kaikki käppyräiset niitä siellä sitten pääsee tiiraamaan?

Vierailija
17/22 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös 40v mies ja huomasin saman. Ikähaarukka oli 25-35v, mutta eniten viestejä tuli 40+ naisilta. Kuvitteleeko ikäloppu nainen todellakin itsensä huomattavasti nuoremmaksi? Seuraavaksi oli pakko laittaa myös painorajat, kun kaikenmaailman mätisäkit ottivat yhteyttä. Sitten alkoi tulla myös vihapostia. Onneksi tuli paljon viestejä juuri toiveideni mukaisilta naisilta ja kävin ahkerasti treffeillä. Useimmilta vaan paljastui, että on lapsi(a) jo entuudestaan ja se ei minulle käy. Tai jos ei ollut lapsia, niin todella paljon sekä irto- että muita suhteita takana, joten eipä he olleet sellaista vaimoainesta mitä toivoin. Lopulta hylkäsin suomalaiset naiset kokonaan ja menin naimisiin filippiiniläisen 32-vuotiaan kauniin ja seksikkään naisen kanssa, joka oli vielä neitsytkin. Suosittelen muillekin miehille tutustumista Filippiinien tarjontaan.

Okei, nyt vaimosi on Filippiineiltä! :D Kerran tai pari hän taisi olla Thaityttö ja muitakin kansalaisuuksia on ilmeisesti ajatuksiesi ja toiveittesi vaimoissa ollut. On miehellä siis menekkiä, se on mukavaa aina lukea näin viikonlopun aamuissa, kun täällä kirjoittelet. :)

Vierailija
18/22 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Filippiineillä 30 vuotias nainen on jo ikäloppu

Jos nainen on yli 20 niin suku alkaa painostamaan miehen löytämisessä. 25 vuotiaana pitäisi viimeistään jo olla vähintään poikaystävä ja jos nainen on jo yli 30 vuotias eikä ole vielä parisuhteessa niin sitten on vanhapiika ja puolison löytäminen on hyvin epätodennäköistä. Paitsi tietysti jos filippiiniläinen nainen epätoivoissaan ja suvun painostuksesta suostuu ottamaan suomalaisen miehen. Tiedäthän sinä tämän, googlaa ihmeessä.

Vierailija
19/22 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun löysit tuon filippiiniläisen 32-vuotiaan neitsyen😍

Vierailija
20/22 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v ja ärsyyntyy, ja käyttää "ärsyyntyy" verbiä? Olet vielä teinityttö, mene vaikka lenkille.

Provo. 0/5.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi