Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero raskausaikana

Vierailija
18.03.2018 |

Mietin eroa ja raskaus on jo tosi pitkällä. Asutaan omistusasunnossa, joka on yhteinen. Mistä aloittaa asioiden hoitaminen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä syystä ero?

Vierailija
2/4 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä syystä ero?

No mies kohteli huonosti. Ei voi myöntää mitä tapahtui, eikä myöskään pyytää anteeksi, koska mitäänhän ei tapahtunut. En pysty lakaisemaan asiaa maton alle, eikä pystytä käsittelemään sitä. Tuntuu myös tosi julmalta, ettei välitä, että on syvästi loukannut mua aiheuttaen surua ja stressiä minulle ja tietysti myös vauvalle. Mitä teet miehellä, joka ei ole kiinnostunut sinun tai vauvan hyvinvoinnista ja johon ei voi luottaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä syystä ero?

No mies kohteli huonosti. Ei voi myöntää mitä tapahtui, eikä myöskään pyytää anteeksi, koska mitäänhän ei tapahtunut. En pysty lakaisemaan asiaa maton alle, eikä pystytä käsittelemään sitä. Tuntuu myös tosi julmalta, ettei välitä, että on syvästi loukannut mua aiheuttaen surua ja stressiä minulle ja tietysti myös vauvalle. Mitä teet miehellä, joka ei ole kiinnostunut sinun tai vauvan hyvinvoinnista ja johon ei voi luottaa?

Ja mitä se huono kohtelu siis oli?

Joskus raskaus- ja synnytyksenjälkeisisdä huuruissa näkee asiat jännästi. Itsehän pahoitin synnytyksen jälkeisissä hormonimyrskyissä mieleni, kun mies puki lapselle "i love dad" -bodyn, eikä "i love mom" -bodya 👍

Vierailija
4/4 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää niin mielenkiintoista.

Kun löytyy itseään arvostava ja kunnioittava nainen, joka ei anna kohdellla itseään mitrn sattuu, ollaan arvostelemassa.

Palsta on täysy mitä kummallisimmissa liitoissa eläviä, jotka anatavat kohdella itseään mitrn vaan. Ihan hyvä ja rakas mies se on, vaikka uuvun erityislapsen hoitoon, ihan hyvä isä se on, vaikka ei ole pihunut minulle kuukauteen jne jne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän