Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö partamonneilla olla välttämättä niitä tabletteja jos on surviaisentoukkia ja hiutaleruokaa? Eläinkauppias väitti

Vierailija
18.03.2018 |

Ei ollut silloin enempää rahaa mukana mutta tietysti haen niitä heti huomenna jos täytyy. Tuntuvat kyllä tyytyväisenä syövän noita surviaisentoukkia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin ensin että tämä oli joku mamukeskustelu :D että miksi partalapsosilla pitää olla tabletit sun muut vehkeet

Vierailija
2/8 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin ensin että tämä oli joku mamukeskustelu :D että miksi partalapsosilla pitää olla tabletit sun muut vehkeet

:DDD Ihan kaloja tässä tarkoitan, ovathan nekin tosin väriltään aika tummia... Mielikuva kun kuvittelen söpön pikku monnin näpyttävän pientä tablettiaan akvaariossa <3

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai se myyjä yrittää myydä, se on sen työtä. Ei tarvitse olla muuta, toukat ovat luonnollisempaa ruokaa muutenkin ja meillä ainakin napsivat myös hiekalle pudonneita hiutaleita lisäksi.

Vierailija
4/8 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritti huijata. Mikähän kauppa oli kyseessä? Joskus kuuntelin faunattaressa, kun myyjä yritti myydä kuutta kultakalaa 150-litraiseen altaaseen. Harmi kun en 15-vuotiaana uskaltanut puuttua, tuntuu ettei kalakauppiailla ole mitään moraalia.

Vierailija
5/8 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä annetaan niille muutaman kerran viikossa tabletteja. Meillä on kolme isoa partista ja jos eivät saa tabletteja välillä alkavat syödä kasveja. Kyllä ne syö mitä tahansa mutta tableteilla niitä on helppo ruokkia niin että akvaario ei likaannu.

Vierailija
6/8 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai se myyjä yrittää myydä, se on sen työtä. Ei tarvitse olla muuta, toukat ovat luonnollisempaa ruokaa muutenkin ja meillä ainakin napsivat myös hiekalle pudonneita hiutaleita lisäksi.

Aika epäeettistä myydä valheide pohjalta. Pitää myyjälläkin joku moraali olla. Valehtelu ei ole myyjän työtä.

Vierailija
7/8 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imumonnin ovat kasvissyöjiä, syövät nälkäänsä mitä vain, mutta oikeesti ovat kasvissyöjiä..

Ota nyt he#ett itse selvää mitä ruokaa sun hankkimat eläimet tarvitsevat, Googlea osaat varmaan käyttää, jos et niin on aika opetella.

Vierailija
8/8 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imumonnin ovat kasvissyöjiä, syövät nälkäänsä mitä vain, mutta oikeesti ovat kasvissyöjiä..

Ota nyt he#ett itse selvää mitä ruokaa sun hankkimat eläimet tarvitsevat, Googlea osaat varmaan käyttää, jos et niin on aika opetella.

*IMUMONNIT