Minkä ikäinen olet,luullaanko sinua ikäistäsi nuoremmaksi vai vanhemmaksi?
Nainen 51v,ja melkein aina ikääni arvellessa ulkopuoliset arvaavat iän kohdalleen.onneksi ei sentään vanhemmaksi luulla!
Olen kai aina ollut ulkonäöllisesti ikäiseni strereotyyppi..
Kommentit (30)
Just perjantai-iltana kun olin töissä (baarissa) joku poikalauma (olivat varmaan itse just ja just täysi-ikäisiä) tuijotteli mua pitkään ja sit yks uskalsi tulla kysyyn että minkä ikäinen olen kun olivat sitä porukalla pohtineet. Kysyin mielenkiinnosta että mitä veikkasivat. Olivat veikanneet kaikkea 19-32 ikävuoden väliltä.
Olen 28. Tiedä sitten mitä mieltä pitäis olla :D
Olen 23 mutta olen toistuvasti saanut kuulla näyttäväni 15 kesäiseltä. Olen lyhyt ja hieman pyöreäkasvoinen.
Olen 40v ja nuorelta näytän kuulemma. Esim. uudet työkaverit on sanoneet, kun ovat kuulleet ikäni, ja uskonkin. Alkossa viimeksi naismyyjä pyysi henkkarit. Miehet arvioi usein nuoremmaksi. Naiset on armottomampia.
Nyt on kaverit laittaneet faceen ulkoilukuvia jäältä ym ja luonnonvalo on armoton. Melkoiset rypyt silmien ympärillä monilla. Itsellä ei tule sellaisia naurujuonteita. Toki huomaan itse, että en ole samannäköinen kuin 10 vuotta sitten. Kasvot on valahtaneet alaspäin. Ihoni on tosi vaalea ja kasvot pyöreät. Olen myös lyhyt. Ehkä nuo tekee nuoremman ilmeen.
Olen _________ ja luullaan huomattavasti nuoremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvasin niin tämän, kun aukaisin ketjun :) Tosielämässä ihmiset näyttävät korkeintaan 5 vuotta vanhemmilta/nuoremmilta. Jokainen huomaa eron esimerkiksi silmänympärysihosta hymyillessä.
Mutta viihdyttävää luettavaa, kiitos siitä! :)
Tämä! Olen joskus luullut 40-vuotiasta 35-vuotiaaksi jne., mutta tässä se raja menee. Kaukaa katsottuna vielä ehkä kymmenen vuotta menisi, mutta läheltä katsottuna kasvojen iho paljastaa aina ihmisen iän!
Kohtelaisuudestahan noita ”oho, näytätpä nuorelta”-kommentteja sanotaan. Myös minulle on niitä sanottu, mutta en ota niitä tosissaan. Valokuvat muuten paljastavat totuuden!
Just niin! Valokuvat todellakin kertoo totuuden.
Peilissä mä näytän n. 40vuotiaalta, mutta kuvissa 50v, niinkuin mä olenkin.
27, nuoremmaksi luullaan. On aina luultu.
Nyt vähitellen alkaa kai olemaan ikä kohdallaan, aina aiemmin yli 10v pieleen ( viimeksi kesällä).
36v:nä sain outoja katseita osakseni kun sanoin olevani 3 lapsen äiti. Olin pieni siro ja näytin teiniltä (paperit kysyttiin jopa leffassa)
N 57v
Olen 50 ja minua luullaan ennen aikojaan rupsahtaneeksi 40-vuotiaaksi. Varmaan luulevat, että dokaan, kun on ryppyjä.
Itsellä hieman vaihtelee. Vanhukset monesti arvioivat alakanttiin. Kun olin 21-vuotias vanhuspariskunta pohti olenko 16-vuotias.
Omat kaverit ovat yleensä itseäni muutaman vuoden vanhempia ja n. 25-vuotiaat luulleet että olen n.21-vuotiaana ollut heitä vanhempi tai peräti syntynyt 80-luvun loppupuolella.
Yleisesti kai arvioidaan muutaman vuoden vanhemmaksi kuin mitä olen. En mielestäni näytä kasvoiltani yhtään ikäistäni vanhemmalta mutta kuullut että muu olemus vaikuttaa hieman vanhemman oloiselta. Uskon että kolmikymppisenä arvaukset osuvat enemmän kohdalleen.
N23
Olen 35. Joskus sanotaan juuri noita, että ”oletpa nuoren näköinen”. Peilistä katsoo kuitenkin oman ikäinen nainen. Laittakaapa te ”kaksikymmentä vuotta nuoremman näköiset ” kuvat itsestänne! En ole koskaan törmännyt ihmiseen, joka näyttäisi niin paljon nuoremmalta.