Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuksen eksän kanssa kilpailu - Mietin jopa ammattiani

Vierailija
17.03.2018 |

Lyhyesti ja ytimekkäästi, ihastukseni entinen opiskelee ammattikorkeassa terveysalaa ja minusta tuntuu, että minunkin täytyisi lähteä opiskelemaan korkeakouluun, eikä tyytyä lähihoitajaksi toisen asteen oppilaitokseen.

Tiedän että olen typerä, mutta tuntuu että olen huonompi ihminen jos kouluttaudun vähemmän.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni exä on lakimies ja minä olen lähihoitaja. Neuvon sua vaan, että deal with it. Ei se siitä jää kiinni.

Vierailija
2/8 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni exä on lakimies ja minä olen lähihoitaja. Neuvon sua vaan, että deal with it. Ei se siitä jää kiinni.

Yritän ajatella järjellä, että en voi hyvänen aika tehdä uravalintaani ihastuksen entisen tyttöystävän takia. Tuntuu vain, että jotenkin haluaisin näyttää et "pystyn parempaankin", lähihoitajia väheksymättä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/8 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä vähän sama juttu joskus aikoinaan kun vertasin itseäni miehen eksiin. Muista kuitenkin, että se on sinun elämäsi, äläkä missään nimessä tee uravalintaa sen perusteella että joku sinulle tuntematon henkilö opiskelee ammattikorkeassa.

Mieti, se on yksi ihminen tästä seitsemästä miljardista.

Vierailija
5/8 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

i feel you! vertailu oli eksiin oli tuttua, mutta en antanut sen vaikuttaa sentään noin isoihin elämän päätöksiin. lähdin opiskelemaan alaa joka kiinnosti ja sieltä löysinkin nykyisen mieheni.

Vierailija
6/8 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä vähän sama juttu joskus aikoinaan kun vertasin itseäni miehen eksiin. Muista kuitenkin, että se on sinun elämäsi, äläkä missään nimessä tee uravalintaa sen perusteella että joku sinulle tuntematon henkilö opiskelee ammattikorkeassa.

Mieti, se on yksi ihminen tästä seitsemästä miljardista.

Jatkan vielä, että ammatti ei kerro sinun ihmisarvostasi tai siitä oletko huonompi vai parempi kuin joku toinen. Olet varmaan nuori, kun tarvitset vielä hyväksyntää ja koitat parantaa itsetuntoasi uran kautta.

Vierailija
7/8 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä paremmaksi ja hae yliopistoon opiskelemaan fysiikkaa.

Vierailija
8/8 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyesti ja ytimekkäästi, ihastukseni entinen opiskelee ammattikorkeassa terveysalaa ja minusta tuntuu, että minunkin täytyisi lähteä opiskelemaan korkeakouluun, eikä tyytyä lähihoitajaksi toisen asteen oppilaitokseen.

Tiedän että olen typerä, mutta tuntuu että olen huonompi ihminen jos kouluttaudun vähemmän.

Sinänsä kouluttautuminen , eteenpäin pyrkiminen  ja kunnianhimo ovat ihan hyviä ominaisuuksia, mutta mielestäni sinun motiivisi on vähintäänkin epäterve: mustasukkaisuus poikakaverisi entistä kaveria kohtaan. 

Kouluttaudu itseäsi varten, jos haluat kouluttautua, ei sen takia, että haluat näyttää jollekulle, jolle et merkitse yhtään mitään. Kannattaa muistaa, että poikkiksenkin eksä on ihan syystä eksä. Se tarina on ollutta ja mennyttä. Keskity omaan elämääsi ja nauti rakkaustarinastasi niin kauan kuin sitä kestää. (Tilastollisesti kovin nuorena aloitettu seurustelu ei kestä kovin kauan. )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi