Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on teidän oudoin unenne, minkä olette nähneet?

Vierailija
17.03.2018 |

Itse kerran näin erittäin oudon unen, jossa olin keskellä aavikkoa, jossa kuulin kaukaisia ääniä. Kävellessäni eteenpäin aavikolla, törmäsin jonkinlaiseen pimeään figuuriin, joka puhui hyvin outoja asioita. Yksi hänen lauseistaan oli "Sinun pahin vihollisesi on sinä itse" ja herättyäni aamulla jäin todella miettimään tätä unta.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime aikoina olen nähnyt toistuvasti unta, jossa välillä mies on tuttu ja toisinaan taas "sekoitus" tuntemiani miehiä (joskus jopa julkkis) ja meillä on aivan ihanasti alkanut romanssi joka loppuu todella tylysti miehen aloitteesta ja jopa ivallisesti. Viimeisimmässä syy oli se ettei miehen ystäväpiiri halua minua illanviettoihin mukaan. Olen ollut myös liian lihava ja liian vanha. Itsessään uni ei ole siis "outo" vaan outoa on että sama persona non grata-teema toistuu erilaisilla variaatioilla ja eri miesten suusta. Kaiken huipuksi tuntuu, että unet muuttuvat jatkuvasti julmemmiksi. Pahinta on. että nämä ovat myös hyvin todentuntuisia ja useammankin kerran olen herännyt omaan itkuuni.

Olisi mielenkiintoista tietää mikä näiden unien merkitys on.

Vierailija
22/24 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja unia on riittänyt, mutta tää yksi, jonka näin 5-vuotiaana, hämmentää edelleen nyt kolmekymppisenä.

Unessa en ollut vielä syntynyt, vaan olin jossain henkimaailmassa tms paikassa, ja mun piti syntyä ihan pian maan päälle. Paikka oli ihan oudon näköinen, ei horisonttia tai oikein mitään muotoja tai rakenteita. Vain sellaista ihan tummansinistä väriä, kuin öinen taivas.

Keskellä sitä tummansinistä oli pöytä, jonka päällä oli pieni TV. Pöydän vieressä istui joku pitkähiuksinen ja -partainen vanha mies, joka alkoi näyttää mulle siitä TV:stä filminä tulevaa elämääni. Muistan aika tarkkaan, millaisia vaikeuksia ja missä iässä oli tulossa, ja aloin kauhuissani selittää miehelle, etten halua syntyä. Niin vaikea elämä oli tiedossa. Mies väitti vastaan, että kyllä sun täytyy vaan syntyä. Kun olin filmillä vähän yli kolmen kymmenen, kieltäydyin katsomasta enempää. Mies totesi siihen, että "katso nyt vaan. Sähän elät 52-vuotiaaksi!"

Siihen uni loppui, mutta kummasti ne unen filmin tapahtumat ovat käyneet toteen. Myös se 52-vuotiaana kuoleminen on toistunut muissa unissa säännöllisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian 20 vuotta sitten kun valtakunnansovitteija Jorma Reini menehtyi niin tuon tapauksen jälkeen näin unta missä pysäytellin ihan tuntemattomia ihmisiä kadulla ja kyselin, että Tiedättekö yhtään missä Jorma Reini asui silloin kun oli elossa. 

Siinä yksi vaan eipä ehkä se kaikkein oudoin uni. Viimeaikaisia unia en niin muista, mutta joskus on tämmöisiä tyyliin, että syönyt näkkäriä koko unen ajan. 

Vierailija
24/24 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tullut uuteen työhön hoitajaksi lastentarhaan, ja yksi lapsista oli vammainen. Hän oli alasti eikä hänellä ollut päätä eikä toista käsivartta. Hän kuitenkin leikki iloisesti toisten kanssa. Unen tunnelma oli rauhallinen ja optimistinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi