Mikä on teidän oudoin unenne, minkä olette nähneet?
Itse kerran näin erittäin oudon unen, jossa olin keskellä aavikkoa, jossa kuulin kaukaisia ääniä. Kävellessäni eteenpäin aavikolla, törmäsin jonkinlaiseen pimeään figuuriin, joka puhui hyvin outoja asioita. Yksi hänen lauseistaan oli "Sinun pahin vihollisesi on sinä itse" ja herättyäni aamulla jäin todella miettimään tätä unta.
Kommentit (24)
Ihmeellinen saw elokuvien tapainen laitos, jossa oli seksuaalisia viitteitä.
Tuo uni oli tosi F*d up ja tosissaan pelotti mennä nukkumaan lapsena. :(
Kauhu ei kuulu lapsille, kaikki ei kestä. :(
Olen nähnyt tosi paljon unia aina. Oudointa on se, että mulla esiintyy unissa toistuva hahmo, joka ei ole kukaan "oikea ihminen" tai yhdistelmä kenestäkään ja usein se/hän puhuttelee mua suoraan ja ikään kuin tiedostavalla tasolla, että tämä on unta.
Uni joka on jäänyt mieleen yli 12 vuoden takaa. Odotin silloin esikoistani. Unessa ajeltiin miehen kanssa autolla kaupungissa ja jonnekin tiettyyn paikkaan olimme matkalla. Eksyimme kuitenkin maaseudulle, oli kesä, vihreää ja kaunista.
Ajettiin pitkää pihatietä suurelle keltaiselle, punakattoiselle kartanolle. Mies ei suostunut ensin pysähtymään, meinasi ajaa ohi mutta huusin että pysäyttää mua odotetaan tuolla. Nousin autosta ja mieheni sanoi etten voi noin vain sinne mennä.
Kävelin talolle jolla kaksi valoa hohtavaa poikaa sanoivat että kaikki menee hyvin. Tulemme luoksesi oikeaan aikaan. Vakuuttelivat ettei ole mitään hätää. Tuli unessa hyvin rauhallinen ja luottavainen olo. Joka jatkui pitkään ihan elämässä. Jonkin ajan kuluttua tuosta syntyi esikoinen, tytär.
Hassuinta että muutimme aikanaan keltaiseen, punatiilikattoiseen taloon pitkän pihatien päähän ja perheemme kasvoi kahdella pojalla. Ei noilla varmaan ole oikeasti mitään yhteyttä, mutta musta on kiva ajatella että on 😏 unen muistelemisesta tulee edelleen hyvä ja rauhallinen olo.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellinen saw elokuvien tapainen laitos, jossa oli seksuaalisia viitteitä.
Tuo uni oli tosi F*d up ja tosissaan pelotti mennä nukkumaan lapsena. :(
Kauhu ei kuulu lapsille, kaikki ei kestä. :(
Ei se sovi kaikille aikuisillekaan. Itse näen joka kerta painajaisia jos katson illalla kauhua, viimeksi uusi It-leffa aiheutti kamalat Pennywise-unet :( ja olen jo kolmekymppinen.
Jouduin paistamaan pizzan, jonka päällä oli kuollut ihminen. Työnsin ison pellin pitkulaiseen uuniin ja katsoin välillä luukun läpi kuinka ihmisen pää suli kuumuudessa. Tunsin kuvotusta ja ihmettelin, miten jotkut voivat syödä tällaista.
Kiitos Venlafaxin, kun aiheutit minulle kuvailemani kaltaisia unikokemuksia! 😝
En muista tarkkaan, mutta champix lääke sai unet todella aidoiksi ja tapahtumarikkaiksi. Tekis mieli syödä vaan sen takia :D
Minulla oli kolme massiivista penistä, joita kolme neitsyttä lutkuttivat lohduttomasti. Olen nainen. Mitähän tuo lie tarkoittaa?
N32
Tästä unesta on jo aikaa, mutta se tulee edelleen silloin tällöin mieleeni.
Olin sekä unessa että oikeassa elämässä jo aikuinen, ja menin lapsuudenkotiini keskellä yötä. Miksi, sitä en muista. Menin valoja sytyttämättä pimeässä vanhaan huoneeseeni, jossa näin nukkumassa oman itseni. Kun menin lähemmäksi ja kosketin "omaa" kättäni, tajusin että tuo toinen minä oli kuollut.
Heräsin tähän uneen keskellä yötä, eikä tehnyt vähään aikaan mieli laittaa silmiä kiinni.
Se on nii pitkä et en edes jaksa kertoo...!
Vierailija kirjoitti:
Tästä unesta on jo aikaa, mutta se tulee edelleen silloin tällöin mieleeni.
Olin sekä unessa että oikeassa elämässä jo aikuinen, ja menin lapsuudenkotiini keskellä yötä. Miksi, sitä en muista. Menin valoja sytyttämättä pimeässä vanhaan huoneeseeni, jossa näin nukkumassa oman itseni. Kun menin lähemmäksi ja kosketin "omaa" kättäni, tajusin että tuo toinen minä oli kuollut.
Heräsin tähän uneen keskellä yötä, eikä tehnyt vähään aikaan mieli laittaa silmiä kiinni.
Hyi! Mäkin olen nähnyt itseni unessa, mutta elävänä. Ja silti se oli karmivaa.
Näin paljon erikoisia unia, yksi viimeisimmistä oli sellainen että olin töissä asiakaspalvelussa ja pomoni tulee viereeni tiskille ja alkaa kääriä sätkää siinä. Jossain vaiheessa tajusin jutuista että pilvessähän tuo on!
Pomoni on oikeasti sellainen reippaasti keski-ikäinen täti-ihminen jonka en voisi kuvitella polttavan tupakkaakaan.
Näen joskus unta oudosta talosta.
Talosta löytyy aina yllättäviä lisätiloja, ullakoita, kellareita, siipiä jne.
Joskus lisäsiipi saattaa jatkua niin pitkälle, että vuodenaika vaihtuu.
Kesäkengissä pitäisi pärjätä tilassa, jonka katto on sortunut ja lattialla on 10 cm lunta.
Näin unta, että miesystäväni muuttui introvertistä ekstrovertiksi ja istui parsakaalin päälle. Hämmennys oli suuri kun heräsin
Vierailija kirjoitti:
Näin unta, että miesystäväni muuttui introvertistä ekstrovertiksi ja istui parsakaalin päälle. Hämmennys oli suuri kun heräsin
Apua, nauroin oikeasti ääneen :D Jotenkin syvällisessä mielentilassa noista muista ja yhtäkkiä tämä :'D
Sotauni, jossa yritin pelastaa jotain orpokotilapsia ennen pommitusta jonnekin turvaan ja kaikki ne lapset oli jotenkin vääränlaisia, jähmeitä ja hitaita ja mä liikuin kun viimesessä hädässä ja ne oli vähän kuin jotain eläviä vahanukkeja tai jotain.
Minulla on sairain: Leikkasin omasta koirasta kyljestä joulukinkkusiivuja, jotka perheen kanssa syötiin. Toinen kylki oli jo leikattu ja kun aloitin toisen puolen leikkaamista niin tajusin että se on kivuliasta koiralle ja lopetin. Koira oli siis elossa ja jalkeilla. Ei ollut moksiskaan leikkaamisesta, sama kun olisi rapsutellut.
Tuosta on jo vuosia mutta en pääse yli siitä. Sairasta!!! Miksi ihmeessä näin sen unen?
Näin lapsena tämän unen: tulen junalla Helsingin rautatieasemalle, juna liikkuu hiljakseen kuten Pasilan aseman jälkeen oikeastikin junat lipuu aika hitaasti loppumatkan. Kaikki on kuin meren pohjassa, jonkun levän tai vesikasvillisuuden peitossa ja ruosteessa.
mä en nää unia enää kosk mä en oo mikää lapsi ja mä muutenki nukun tosi vähän ja mä veikkaan et se figuuri sun unes on joku paha henki