Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laturaivon uhri

Vierailija
17.03.2018 |

Minulla on tuollainen iso prisma laajan peltotyyppisen alueen takana, siellä menee ojia ja muita. Kesällä sinne oikeesti melkein kolmekilometriä kun pitää kiertää tuommoisen liittymän järjestelyt mutta talvisin tuosta menee latu isolta asutusalueilta kaupungin reitistöihin. Latua pitkin pääsee Prismaan tosi lyhyesti. Tuossa näkee pitkälle ja on iso tasainen reunus luisteluhiihtäjille ja meille kävelijöille. Missään ei ole edelleenkään yhtään kylttiä ettei saisi kävellä eikä koirakieltoja. Jos halutaan jotenkin erotella ihmiset niin vierekkäin kaksi latua ja toiselle ehdoton täyskielto hiihtäjille. Itselle tämä on ensimmäinen talvi tässä ja seison Tapani mukaan lujana mutta eilen kun prismassa tulin ja naapurille ihastelin oikoreittiä niin lähtivät pyörätielle vaikka mieskin mukana, laturaivon takia, on kuulemma jokatalvisen riesa. Minulle tämä on juhlaa kun tuo prisma näkyy ikkunasta aina muttei jaksa aina ihan pienen takia tuota kiertotietä mennä mutta nyt voi lähteä milloin vain. Parasta on että koirakin tykkää. Himohiihtäjiä ei tueta

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi kävellä siinä ladun vieressä? Latu on tehty nimenomaan hiihtäjiä varten. Ei ole paljon vaadittu että siirtyy metrin tai pari sivuun. Itse en harrasta hiihtoa mutta ymmärrän että suoraan ladulla kävelijät ärsyttää hiihtäjiä. Mutta tietenkään koko reitti/tie ei voi olla vain yhden ryhmän käytössä jos ei ole kyseessä yksinomaan hiihtoreitti.

Vierailija
2/2 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallisuuskysymys. Lujaa luistelua hiihtäessä kauppakassilliset latutamppoonit yhtäkkiä edessä voivat aiheuttaa törmäyksen. Latu on urheilua varten, ei kävelemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi