Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kultainen 60-luku: viikko 16

20.04.2006 |

No moi mimmit!

Missäs kaikki luuraa? Trattisko se oli lomilla?

Itse olin tässä työreissussa pari päivää, terveisiä vaan keväisestä Keski-Euroopasta, siellä valkovuokot kukki ja pellot vihersi.

Täällä mennään jossain kp 12, ja naikkarilta soittivat sitten että heillä ei pystytä hoitamaan ennen syksyä kai jonojen takia. Joten nyt sitten mennään ostopalveluina väestöliittoon. On kuulema henkilökuntaa lähtenyt jne. Eihän se niitten hoitajien vika ole mutta kyllä on touhua. Eli ei sitten tästä kierrosta päästy hoitoon vaikka luvattiin. Nyt sitten odotellaan seuraavia arpajaisia kun ensin paperit menee naikkarilta väestöliittoon ja sitten odotellaan sieltä soittoa milloin pääsisi hoitoon. Arggh! Ei nyt viitsi yksityisellekään tässä lähteä jos on kysymys vain yhdestä kierrosta. Mutta olisivat nyt voineet homman päättää jo aiemmin, mitähän hlevettiä ne meitä siellä naikkarilla odotutti jos kerran tiedettiin että ei ehkä pystytyä hoitamaan. Olisivat samantien pistäneet pari viikkoa sitten ne paperit VL:ään.

Onneksi huomenna on jo perjantai *huokaus*. Tuli nyt omaa napaa taas, mutku pännii ;)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja tuuri Sonjaemmalla! Mutta kyllä te vielä hoitoon pääsette. Väestöliitossa ei varmaan tarvitse jonottaa, nehän ovat oikein lehdessä kuuluttaneet uusia asiakkaita. Ja vaikka siitä pitää maksaa, palvelu on ainakin minun kokemukseni mukaan siellä hyvää.

Itsellä alkoivat sitten menkat, tällä kertaa päivän etuajassa. Onneksi en ole ehtinyt edes kuumeilla, kun töissä on ollut niin kiire.

Mutta tämän kierron tiimoilta aion sitten taas vetäytyä palstalta takavasemmalle. Meidänhän täytyy nyt miehen jodihoidon myötä keskittyä seuraavat kuukaudet lähinnä raskauden välttelyyn. Samalla yritämme saada eteenpäin sitä henkistä prosessia, joka lopputuloksena on toivottavasti onnellinen elämä kahteen pekkaan.

Kiitän teitä kaikkia tuesta ja rohkaisusta, jota olen saanut. Teistä on tässä kuukausien ja vuosien mittaan tullut melkein kuin oikeita ystäviä! Monta kertaa on ollut sellainen tunne, että pää olisi haljennut, jos ei olisi tänne voinut kirjoittaa.

Palstailkaa te muut ahkerasti, epäilemättä käyn joskus kurkkimassa, mitä teille kuuluu. Toivon kaikille hyvää kevättä ja kesää ja tietysti- vauvoja! -paide-

Vierailija
2/4 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan sonjaemma että pääsette väestöliiton hoitoon mahdollisimman pian. Melkoinen aika on jo kulunut ja täytyy tunnustaa että minulla olisi jo hermot ollut riekaleina aikaa sitten. Jokainen kuukausi tuntuu aina tuhlatulle ajalle. En tiedä mistä tämä hoppu ja kiire minullekin on tullut ja ennen kaikkea tämä malttamaton mieli. Kuitenkin toivotaan että olette siellä jo ensi kierrosta.

Voi paide, minä täällä vollotin lasikyyneleitä. Niin pahalle tuntuu lukea tekstiäsi mutta syykin on kyllä ymmärrettävää. Minä niin toivoin että yhdessä olisimme jatkaneet piinailua kohti onnistumista mutta toivon että miehesi hoitojakson jälkeen olet taas täällä meidän kanssa. Kyllähän tämä on niin kuin sanoit, paikka josta tullut hyviä ystäviä, ja mikä myös on ihanaa niin se että saa purkaa mieltään asioista joista ei muille pysty puhumaan. Kyllähän tämä ikä tekee sen että on mukava kun samanikäiset kohtaavat toisensa täällä samanlaisissa elämäntilanteissa. Mutta voimia sinulle paide tuleviin kuukausiin ja " nähdään" myöhemmin. Ajatuksin kanssasi mukana.....

Kovin on hiljainen viikko meillä. Oliko se niin että trattis ja teti lomaili nyt?? Mit kuuluu äipälle?Täälläkin tavallaan hiljainen viikko; tiputtelu loppui vihdoin ja viimein. Kestikin kaikkiaan 12 pv. Mutta onneksi ei tullut mitään muuta ylimääräistä ongelmaa;kuumetta tai muuta sellaista. Minä odottelen nyt niitä ekoja kuukautisia että pääsen taas piinaamaan. Mietin vain kannattaisiko käydä papassa ennen yrityksen alkua. Sitä vieläkin miettii syitä keskenmenolle ja ajattelin jos minulla onkin joku tulehdus tai muu sellainen niin olisiko voinut olla syy??? Ei ole kokemuksia, mutta harkitaan....

Nyt on jatkettava työpäivää. Toivottavasti joku piinailijoista toisi niitä mukavia plussa-uutisia piristämään harmaata kevättä. Mukavaa viikonvaihdetta kaikille ja paidelle vielä suuret voimahalit.

-pietu-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, siis eihän meidän tarvitse maksaa siitä Väestöliitosta erikseen vaan naikkari ostaa palvelut heiltä. Mielummin kyllä ehkä sinne menenkin, saa varmasti joustavammin ultrat sun muut sovittua kuin naikkarilla. Ärsyttää vain tämä pompotus, olisivat jo aikaisemmin katsoneet että pistävät muualle niin ei olisi tarvinnut turhaa odottaa. Ja nyt sitten taas siirtyy. Eihän ne edes sanoneet itse noista VL ostopalveluista että sellainen vaihtoehtokin on, vaan itse sanoin että laittakaa sinne jos ette kerran voi sovitusti hoitaa. Olisi pitänyt sanoa heti jo kuukausia sitten, vaan näköjään pitää kaikki tietää itse paremmin. ja nyt sitten kun hoito pitäisi olla niin " jaa, jospa menisitte sitten sinne" .

Nyt on taas liikaa hässäkkää, palailen myöhemmin.

Vierailija
4/4 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olikos meillä joku uudempi ketju vai enkö vaan huomaa, no jatkoin nyt kuitenkin vielä tätä lyhyttä vanhaa.

kyllä olisi kelvannut lomailla vielä tälläkin viikolla, vääryys että joutuu täällä sisällä kahlaamaan meilejä läpi, kun voisi olla pihalla haravan varressa...

loma meni muuten mukavasti, liian nopeasti tietysti. pääsiäinen ensin neljä päivää joko jossain syömässä tai sitten meillä ruokavieraita, nämä kevyet pääsiäisherkut!

täti vieraili sitkeästi, eli tosi omituiset menkat. ensin tuhruttelua kolme neljä päivää (ikinä ei niin montaa, yleensä yksi jos sitäkään), sitten vuotoa neljä päivää, ja tuhrua päälle. kun yleensä kaikki on ohi neljässä päivässä totaalisti. tämän seurauksena en nyt oikein tiedä enkä muista että mitenkä tätä nyt sitten laskisi, eikös niin että ensimmäinen vuotopäivä (kun vielä muistais että koska se oli).

lomalla kyläillässä sai taas palan kurkkuun, kun muut puhu näitä lapsijuttuja että muistattekos missä iässä mitäkin ja juu siinä iässä näin ja korvatulehdukset jne. kuten tiedätte, sitä ei ole empaattisinta yleisöä kuuntelemaan ihmisten univajeesta...

se on hassu juttu, joskus se iskee ja lujaa ja toisinaan se ei tunnu yhtä pahalta.

paidelle kaikkea hyvää tulevaan! tosiaan moni täällä tuntuu ihan oikealta ystävältä, paljonhan tässä on läpikäyty; ilottu ja surettu. haikealta tuntuu luopua sinusta, mutta eihän sitä koskaan tiedä miten tässä käy. kiva, jos muistat meitä välillä.

nyt taas puhelu katkaisi ajatuksen, josko ne saisi kasattua kahvilla...

aurinkoisia ajatuksia kaikille!