Voiko nainen oikeasti kiinnostua rumasta miehestä?
Olen hieman hämmentynyt siitä, että joskus kauniit naiset alkavat oma-aloitteisesti tehdä tuttavuutta kanssani. Olen ihan kaikin tavoin ihan vässykkä ja ulkonäöltäni ruma. En oikein ole saanut koppia siitä, että miksi ihmeessä nämä naiset ovat tulleet juttelemaan kanssani. Onko tämä kenties joku uusi kiusaamistyyli vai mitä ihmettä? Vai onko kenties olemassa naisia joilla on jokin fetissi rumiin ja säälittäviin vässykkämiehiin? En pidä itseäni edes mitenkään mielenkiintoisena hahmona, että siksi haluaisivat tutustua.
Ihmettelen vain.
Kommentit (65)
Anteeksi nyt taas, mutta oletteko te Harkimon ulkonäkö arvostelevat vähä yksinkertaisia? Mies on 64 vuotias... Onko isoisän ikäinen mies joku komeuden mittari? https://www.is.fi/viihde/art-2000000686848.html vai oletteko tosiaan niin harhaisia että tuollainen nuori hjallis on teidän mielestä ruma mies? Siinä tapauksessa luoja meitä miehiä auttakoon.
Toivon että täällä on ne samat naiset asialla, jotka antavat esimerkiksi 70 vuotiaan Tarja Halosen esimerkkinä rumasta naisesta. Vaikka vähänkin on ollut nuorena vähintäänkin viehättävä.
Kauheus on katsojan silmissä. Kai...
Vässykkä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vässykkä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vässykkä kirjoitti:
Olen hieman hämmentynyt siitä, että joskus kauniit naiset alkavat oma-aloitteisesti tehdä tuttavuutta kanssani. Olen ihan kaikin tavoin ihan vässykkä ja ulkonäöltäni ruma. En oikein ole saanut koppia siitä, että miksi ihmeessä nämä naiset ovat tulleet juttelemaan kanssani. Onko tämä kenties joku uusi kiusaamistyyli vai mitä ihmettä? Vai onko kenties olemassa naisia joilla on jokin fetissi rumiin ja säälittäviin vässykkämiehiin? En pidä itseäni edes mitenkään mielenkiintoisena hahmona, että siksi haluaisivat tutustua.
Ihmettelen vain.
Eli olet mielestäsi ruma ja kaikin tavoin vässykkä. Kerro ulkonäöstäsi lisää, nuo kirjoittamasi asiat olivat vain huonoa itsetuntoa. Minkä pituinen ja painoinen olet? Kropan muotosi? Parraton vai partainen, hiukset päässä vai osa/kaikki pois? Miten pukeudut?
181cm, paino pyörii siinä 80kg molemmin puolin. Kroppa on tällainen laihaläski. Ei partaa ja hiukset päässä. Pukeudun vähän miten sattuu, mutta näin tyyli-ikonina yleensä tempaisen päälleni klassisen huppari+farkut yhdistelmän. Pää on vartaloon nähden liian iso, huonot hampaat, huono iho, huono ryhti. Naamastani näytän kastemadolta.
Siinä nyt joitain.
Huumoria ainakin löytyy! :D
Hieman jäin miettimään tuota kastematonaamaa, lieneekö totuus kuitenkaan ihan niin paha, kun kaunokaiset kuitenkin sinut huomaavat? Mitä niille naisille sitten tapahtuu, kun he ovat luoksesi tulleet? Jutteletko heille vai pistätkö lihoiksi?
No sitähän minä tässä ihmettelen, että miksi ihmeessä ne kaunikaiset tulevat jutulle. Kun en ole edes mikään helposti lähestyttävän oloinenkaan.
Ja puhumalla niistä innokkaimmista ihailijoista on päässyt eroon ihan ilman suurempia ongelmia.
Sorry, mutta tekstisi huvittaa minua myönteisellä tavalla! :) Luulenpa, että vaikka et omasta mielestäsi komistus olekaan, niin sinussa on jotain mikä iskee ja kiinnostaa. Ehkä katse? Mielenkiintoinen ja yllättävä asuvalinta? Jutut? Haaste? Jörrikkyys?
Vierailija kirjoitti:
Vässykkä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vässykkä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vässykkä kirjoitti:
Ihmettelen vain.
Eli olet mielestäsi ruma ja kaikin tavoin vässykkä. Kerro ulkonäöstäsi lisää, nuo kirjoittamasi asiat olivat vain huonoa itsetuntoa. Minkä pituinen ja painoinen olet? Kropan muotosi? Parraton vai partainen, hiukset päässä vai osa/kaikki pois? Miten pukeudut?
181cm, paino pyörii siinä 80kg molemmin puolin. Kroppa on tällainen laihaläski. Ei partaa ja hiukset päässä. Pukeudun vähän miten sattuu, mutta näin tyyli-ikonina yleensä tempaisen päälleni klassisen huppari+farkut yhdistelmän. Pää on vartaloon nähden liian iso, huonot hampaat, huono iho, huono ryhti. Naamastani näytän kastemadolta.
Siinä nyt joitain.
Huumoria ainakin löytyy! :D
Hieman jäin miettimään tuota kastematonaamaa, lieneekö totuus kuitenkaan ihan niin paha, kun kaunokaiset kuitenkin sinut huomaavat? Mitä niille naisille sitten tapahtuu, kun he ovat luoksesi tulleet? Jutteletko heille vai pistätkö lihoiksi?
No sitähän minä tässä ihmettelen, että miksi ihmeessä ne kaunikaiset tulevat jutulle. Kun en ole edes mikään helposti lähestyttävän oloinenkaan.
Ja puhumalla niistä innokkaimmista ihailijoista on päässyt eroon ihan ilman suurempia ongelmia.
Sorry, mutta tekstisi huvittaa minua myönteisellä tavalla! :) Luulenpa, että vaikka et omasta mielestäsi komistus olekaan, niin sinussa on jotain mikä iskee ja kiinnostaa. Ehkä katse? Mielenkiintoinen ja yllättävä asuvalinta? Jutut? Haaste? Jörrikkyys?
Olen sitten varmaan tragikoominen hahmo. Noista mainitsemistasi vaihtoehdoista jäljelle jää varmaan haaste ja jörrikkyys. Mitä sillä jörrikkyydellä sitten haetaankaan.
En ole oikeastaan koskaan kiinnittänyt mitään huomiota niihin naisiin, joten olen pohtinut tuota haasteellisuutta yhtenä vaihtoehtona. Voisi kuvitella, että sellaiset naiset saavat osakseen liiaksikin huomiota, ja sitten kun en ole kuolaamassa niin se on jotenkin plussaa. Tosin maailmassa luulisi olevan minunkin lisäkseni myös muita miehiä jotka eivät kiinnitä heihin huomiota. En tiedä.
Mies saa olla ruma muttei vässykkä.
Se vähän riippuu miten sitä rumuutta aletaan määrittelemään, toki matemaattiset mittasuhteet on se absoluuttinen totuus. Mutta kyllä se myöskin tulee sitä kautta että jos esim keskitytään silmiin, minkä malliset ne ovat, sehän viestii jo paljon.Olen huomannut ainakin se että jos silmien alaluomia kiristetään, niin se tuo silmiin lisää virkeyttä ja terävyyttä.
kauhea tää rumuus kauneus. tai ei mutta on se vähän. hitto jonkun feministin pitäs tehä ratkasu ja valasta yhteiskuntaa tällä ajattelutavalla. joku hemmetin Tooven takapanen tai joku takapajulan kettukissakoira
Vierailija kirjoitti:
Mies saa olla ruma muttei vässykkä.
Millainen combo se sitten onkaan jos on molempia?
Vierailija kirjoitti:
Se vähän riippuu miten sitä rumuutta aletaan määrittelemään, toki matemaattiset mittasuhteet on se absoluuttinen totuus. Mutta kyllä se myöskin tulee sitä kautta että jos esim keskitytään silmiin, minkä malliset ne ovat, sehän viestii jo paljon.Olen huomannut ainakin se että jos silmien alaluomia kiristetään, niin se tuo silmiin lisää virkeyttä ja terävyyttä.
Ulkonäköhän siis on hyvin vakava asia, koska se luo meistä niin salamannopeasti erinäisiä käsityksiä ja mielikuvia. Että kuinka vahva vaikutus sillä on. Jos ajatellaan esim jotain hitleriä yms. Mistä se kaikki karisma on peräisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäköhän siis on hyvin vakava asia, koska se luo meistä niin salamannopeasti erinäisiä käsityksiä ja mielikuvia. Että kuinka vahva vaikutus sillä on. Jos ajatellaan esim jotain hitleriä yms. Mistä se kaikki karisma on peräisin.
EPäilen että se on tuo itsevarma katse. Tuollainen johtaja vie asioitamme eteenpäin. Tuo on vahva johtaja.
Kysäise ap seuraavalla kerralla miksi juuri sinä päädyit kaunottaren saaliiksi. Ovatko naiset oikeasti olleet kauniita vai ovatko he vain sinun mielestäsi kauniita? Entä muistutatko ulkonäöltäni jotakin julkkuja, vaikka jääkiekon pelaajaa tai vastaavaa? He kun vetävät naikkosia puoleensa vaikka olisivat minkä näköisiä epäsosiaalisia tursakkeita.
Vierailija kirjoitti:
Kysäise ap seuraavalla kerralla miksi juuri sinä päädyit kaunottaren saaliiksi. Ovatko naiset oikeasti olleet kauniita vai ovatko he vain sinun mielestäsi kauniita? Entä muistutatko ulkonäöltäni jotakin julkkuja, vaikka jääkiekon pelaajaa tai vastaavaa? He kun vetävät naikkosia puoleensa vaikka olisivat minkä näköisiä epäsosiaalisia tursakkeita.
Ei noita naisia ole mikään tietty piirre yhdistänyt ulkoisesti, on ollut tavallista naista, fitnessnaista, tummaa, vaaleaa jne. Mielestäni ne naiset ovat olleet kauniita ja voisin kyllä väittää, että aika iso osa miehistä olisi pitänyt heitä kauniina.
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, ja en tietääkseni muistuta ketään julkkista.
Jos ei aflamiestä saa, niin rumaan on tyytyminen!
Vierailija kirjoitti:
Jos ei aflamiestä saa, niin rumaan on tyytyminen!
*alfamiestä siis!
Mä oon hyvännäköinen nainen ja mieluusti ottaisin ruman jos vaan luonne kiva. En edes tykkää ns.komeista miehistä, niis oo mitään mielenkiintoista. Ja se mainitsemasi vässykkyys on vaan suloista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso vaikka Hjallista tai Mikael Jungeria... Ei ole ulkonäöllä kumpaakaan siunattu, mutta karismaa löytyy ja naisia joka sormelle ja varpaille.
Totta. Tosin minusta Jungner on kokonaisuutena vastenmielinen ja Hjallis taas ei.
N40
Eikö edes Jungerin ääni iske AV-mammoihin?
Eiköhän ne voi. Minä sentään en. Olen todella nirso miesten suhteen ja mulle ulkonäkö on tärkeää. En voisi ihastua ulkoisesti rumaan mieheen.
Mun mies ei ole millään mittarilla komea. Raamikas, lähes 2m kyllä ja hänellä on maailman kauneimmat jalat:) Mutta vatsakas, on jenkkakahvat, ei ole kasvoiltaankaan komea mutta kuvauksellinen yllättäen. Ja pidän hänen pienestä pujoparrastaan ja harmaasta sänkitukastaankin.
Muut asiat vaikuttivat enemmän. Ei raha sillä se ja omaisuus on kaikki yhdessä hankittua. Mutta hän on kohdellut minua rakastavasti ja arvostavasti kaikki nämä vuodet. Meillä on ollut hauskaa yhdessä ja seksikin on toiminut hyvin, teknisesti tosi taitava.
Mikä tärkeintä - hän ei ole koskaan ollut vässykkä! Miehen pitää olla mies eikä hiiri!