Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen oikeasti kiinnostua rumasta miehestä?

Vässykkä
16.03.2018 |

Olen hieman hämmentynyt siitä, että joskus kauniit naiset alkavat oma-aloitteisesti tehdä tuttavuutta kanssani. Olen ihan kaikin tavoin ihan vässykkä ja ulkonäöltäni ruma. En oikein ole saanut koppia siitä, että miksi ihmeessä nämä naiset ovat tulleet juttelemaan kanssani. Onko tämä kenties joku uusi kiusaamistyyli vai mitä ihmettä? Vai onko kenties olemassa naisia joilla on jokin fetissi rumiin ja säälittäviin vässykkämiehiin? En pidä itseäni edes mitenkään mielenkiintoisena hahmona, että siksi haluaisivat tutustua.

Ihmettelen vain.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se voi olla eräänlainen fetissi. Naiset saattavat myös luulla, että rumat ja nynnyt ovat kiitollisia ja palvovat kaunista naista, kun kerrankin saavat, vaikka oikeasti monet nynnyt palvoisi kaikkia kauniita naisia yhtä lailla. Naisella on siis huono itseluottamus ja haluaa olla jollekin unohtumaton kokemus.

Vierailija
2/65 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mun miehet on olleet aika rumia.

Kirjailija, lääkäri, muusikko..

Jos on karismaa ja persoonaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jos mies osaa kirjoittaa haikuja.

Vierailija
4/65 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Pfui yäk. Senhän sä halusit kuulla? Mene takas komeroos ja ylilaudalle naisia haukkumaan.

Vierailija
5/65 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa naisista on parisuhteessa ruman vässykkämiehen kanssa.

Nyt on sinun vuorosi. Onnea!

Vierailija
6/65 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin, olen yhä. Kymmenen vuotta itsäni vanhemmasta. Hän haluaa katsella ”muita” ( lue: kaikkia).

Vierailija
7/65 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että monet miehet ei oikeasti tiedä miltä näyttää hyvännäköinen mies! Poikaystävän kanssa tästä aiheesta just yks päivä juteltiin, ja hänen käsityksensä komeasta miehestä oli jotain niin outoa. Hauskaa myös on että hän ei itse tajua olevansa tosi kuuma useimpien naisten mielestä :)

Vierailija
8/65 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota koppi. Koiran koppi.

Vierailija
9/65 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet miehet on hyvännäköisiä ja mitä useammin saman naaman näkee, sitä vähemmän rumalta se alkaa näyttää. Esimerkiksi katselin tänään Housea ja siinä mun mielestä hyvännäköisiä miehiä ovat House, Chase, Foreman, Wilson ja monet myös ei-pysyvemmistä hahmoista. Noista ainoastaan Chase on perinteisen hyvännäköinen (liian kiiltokuvapoika oikeastaan) ja House ehkä jotenkin komea. Esim. Wilson ei ole kovin ihmeellinen, mutta samaa naamaa kun tuijottaa ja liittää siihen positiivisia fiiliksiä, niin alkaa näyttää ihan mukiinmenevältä.

Vierailija
10/65 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut että monet miehet ei oikeasti tiedä miltä näyttää hyvännäköinen mies! Poikaystävän kanssa tästä aiheesta just yks päivä juteltiin, ja hänen käsityksensä komeasta miehestä oli jotain niin outoa. Hauskaa myös on että hän ei itse tajua olevansa tosi kuuma useimpien naisten mielestä :)

Tuohon käsitykseen varmasti vaikuttaa se, että ne lihaksikkaiden, jykeväleukaisten sänkinaamojen kuolaajat ovat niitä kaikkein äänekkäimpiä, ja noita lihaskimppuja on kaikki mediat pullollaan. Sama tietty koskee sitten niitä hoikkia, mutta silti niin muodokkaita naisia, jotka ovat miesten mieleen.

Vierailija
11/65 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ruma on paljon seksikkäämpi kuin kaunis. Rumuus on musta jotenkin miesmäisempää. Rumuus täytyy vaan osata kantaa hyvällä itsetunnolla, ja miehellä olla karismaa ja älyä noin muuten.

Vierailija
12/65 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä, mut itte en!

Vierailija
13/65 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevatko tavalliset naiset juttelemaan kanssasi? Tai rumat naiset? Minkälaisia naiset ovat muuten ja minkälaiset heidän juttunsa ovat? Missä he tulevat luoksesi ja ovatko kännissä vai ihan selvinpäin?

Itse olen hyvin tavallinen nainen, en edes nuori, ja miehet tulevat kanssani juttelemaan vaikka kaupassa tai huoltoasemalla. He ovat ihan järjestäen fiksun tuntuisia miehiä, jotka osaavat jutella ja keskustelu on mukavaa. Miehet ovat mielestäni ulkonäöltään minun kaltaisia tavallisia miehiä.

Vierailija
14/65 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan nähdä kuvasi, niin tiedän oletko ruma oikeasti. Minkä ikäinen olet?

Vierailija
15/65 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin mietin, että mikä ap:n ulkonäkö mahtaa todellisuudessa olla...

Vierailija
16/65 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon tosi kiintynyt mieheen, jolla on alkava kalju, lettukorvat, liian pullistelevat hartiat, nakkisormet, kumara ryhti, seisoo jalkaterät harallaan, omituisen pieni pää, piipittävä ääni, ties mitä vielä.

Silti tykkään. En tajua miten se on mahdollusta. Rakkaus sokaisee tjsp.

Vierailija
17/65 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niin kuin maailmassa ei muuta olisi kuin seksi sitä ja parisuhde tätä.

Vierailija
18/65 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika... Kai nyt ihmiset saavat jutella toisilleen. :-D 

Vierailija
19/65 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso vaikka Hjallista tai Mikael Jungeria... Ei ole ulkonäöllä kumpaakaan siunattu, mutta karismaa löytyy ja naisia joka sormelle ja varpaille.

Vierailija
20/65 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso vaikka Hjallista tai Mikael Jungeria... Ei ole ulkonäöllä kumpaakaan siunattu, mutta karismaa löytyy ja naisia joka sormelle ja varpaille.

Väärin. Rahaa. Vain raha merkitsee näissä tapauksissa. Ihan jäätäviä ihmisinä muuten - ei karismaa tai persoonaa. Kuvottavia ulkoa ja sisältä. Mutta rahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi