Voiko nainen oikeasti kiinnostua rumasta miehestä?
Olen hieman hämmentynyt siitä, että joskus kauniit naiset alkavat oma-aloitteisesti tehdä tuttavuutta kanssani. Olen ihan kaikin tavoin ihan vässykkä ja ulkonäöltäni ruma. En oikein ole saanut koppia siitä, että miksi ihmeessä nämä naiset ovat tulleet juttelemaan kanssani. Onko tämä kenties joku uusi kiusaamistyyli vai mitä ihmettä? Vai onko kenties olemassa naisia joilla on jokin fetissi rumiin ja säälittäviin vässykkämiehiin? En pidä itseäni edes mitenkään mielenkiintoisena hahmona, että siksi haluaisivat tutustua.
Ihmettelen vain.
Kommentit (65)
Vässykkä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut että monet miehet ei oikeasti tiedä miltä näyttää hyvännäköinen mies! Poikaystävän kanssa tästä aiheesta just yks päivä juteltiin, ja hänen käsityksensä komeasta miehestä oli jotain niin outoa. Hauskaa myös on että hän ei itse tajua olevansa tosi kuuma useimpien naisten mielestä :)
Tuohon käsitykseen varmasti vaikuttaa se, että ne lihaksikkaiden, jykeväleukaisten sänkinaamojen kuolaajat ovat niitä kaikkein äänekkäimpiä, ja noita lihaskimppuja on kaikki mediat pullollaan. Sama tietty koskee sitten niitä hoikkia, mutta silti niin muodokkaita naisia, jotka ovat miesten mieleen.
Lihaksikkaiden, jykeväleukaisten sänkinaamojen kuolaajat ovat pääosin miehiä, ja he kuvittelevat naisten pitävän samoja piirteitä viehättävinä kuin he itse pitävät.
Minun mieheni on ''rumempi'' ja hän tietää sen itsekkin. Hän on myös maailman hauskin, rennoin ja vapauttavin kumppani mitä minulla on koskaan ollut. Rakastan häntä paljon ja siksi en kiinnitä huomiota hänen ulkonäköönsä. Riittäää että hän pitää hygieniasta huolta sekä ulkoinen olemus on hyvä ja siisti. Ei minua vaivaa, että hänellä on isot silmät, pieni leuka, koukku nenä ja hän on laiha. Loppupeleissä ulkonäkö on niin pieni asia kaiken muun rinnalla. Tiedän itse olevani viehättävä ja olen saanut paljon treffipyyntöjä ja rakkauden tunnusttuksia ulkoisesti oma tasoisilta miehiltä. En koskaan vaihtaisi miestäni komeampaan. En usko,että löytäisin enää samanlaista yhteyttä kehenkään muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vässykkä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut että monet miehet ei oikeasti tiedä miltä näyttää hyvännäköinen mies! Poikaystävän kanssa tästä aiheesta just yks päivä juteltiin, ja hänen käsityksensä komeasta miehestä oli jotain niin outoa. Hauskaa myös on että hän ei itse tajua olevansa tosi kuuma useimpien naisten mielestä :)
Tuohon käsitykseen varmasti vaikuttaa se, että ne lihaksikkaiden, jykeväleukaisten sänkinaamojen kuolaajat ovat niitä kaikkein äänekkäimpiä, ja noita lihaskimppuja on kaikki mediat pullollaan. Sama tietty koskee sitten niitä hoikkia, mutta silti niin muodokkaita naisia, jotka ovat miesten mieleen.
Lihaksikkaiden, jykeväleukaisten sänkinaamojen kuolaajat ovat pääosin miehiä, ja he kuvittelevat naisten pitävän samoja piirteitä viehättävinä kuin he itse pitävät.
Oma käsitykseni on perustunut siihen miten naiset netissä kuolaavat tuollaisten miesten perään. En sitä tiedä, että miten iso osa naisista kiinnostuu tuollaisista miehistä, mutta harvemmin näkee, että jonkun pullaposken profiiliin kuolausviestejä ilmestyy.
Vässykkä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vässykkä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma käsitykseni on perustunut siihen miten naiset netissä kuolaavat tuollaisten miesten perään. En sitä tiedä, että miten iso osa naisista kiinnostuu tuollaisista miehistä, mutta harvemmin näkee, että jonkun pullaposken profiiliin kuolausviestejä ilmestyy.
Ei pidä paikkaansa!
Kyllä, katso vaikka Prismassa ensi kerralla. Valtaosahan suomalaismiehistä on melko rumia. Vähän semmosia hailakoita maajusseja.