Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen oikeasti kiinnostua rumasta miehestä?

Vässykkä
16.03.2018 |

Olen hieman hämmentynyt siitä, että joskus kauniit naiset alkavat oma-aloitteisesti tehdä tuttavuutta kanssani. Olen ihan kaikin tavoin ihan vässykkä ja ulkonäöltäni ruma. En oikein ole saanut koppia siitä, että miksi ihmeessä nämä naiset ovat tulleet juttelemaan kanssani. Onko tämä kenties joku uusi kiusaamistyyli vai mitä ihmettä? Vai onko kenties olemassa naisia joilla on jokin fetissi rumiin ja säälittäviin vässykkämiehiin? En pidä itseäni edes mitenkään mielenkiintoisena hahmona, että siksi haluaisivat tutustua.

Ihmettelen vain.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vässykkä kirjoitti:

Olen hieman hämmentynyt siitä, että joskus kauniit naiset alkavat oma-aloitteisesti tehdä tuttavuutta kanssani. Olen ihan kaikin tavoin ihan vässykkä ja ulkonäöltäni ruma. En oikein ole saanut koppia siitä, että miksi ihmeessä nämä naiset ovat tulleet juttelemaan kanssani. Onko tämä kenties joku uusi kiusaamistyyli vai mitä ihmettä? Vai onko kenties olemassa naisia joilla on jokin fetissi rumiin ja säälittäviin vässykkämiehiin? En pidä itseäni edes mitenkään mielenkiintoisena hahmona, että siksi haluaisivat tutustua.

Ihmettelen vain.

Eli olet mielestäsi ruma ja kaikin tavoin vässykkä. Kerro ulkonäöstäsi lisää, nuo kirjoittamasi asiat olivat vain huonoa itsetuntoa. Minkä pituinen ja painoinen olet? Kropan muotosi? Parraton vai partainen, hiukset päässä vai osa/kaikki pois? Miten pukeudut?

Vierailija
22/65 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä?

Ihmettelen minäkin, vaikka ikääkin on jo tullut ja suoraan seksiäkin on ehdotettu. Ei vaan näy peilissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitaatti Doctor Whosta;

"You know when sometimes you meet someone so beautiful, and then you actually talk to them, and five minutes later they're dull as a brick. But then there's other people, and you meet them and you think 'not bad, they're okay', and then you get to know them, and their face sort of becomes them, like their personality's written all over it, and they just they turn into something so beautiful..."

Vierailija
24/65 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä oon tosi kiintynyt mieheen, jolla on alkava kalju, lettukorvat, liian pullistelevat hartiat, nakkisormet, kumara ryhti, seisoo jalkaterät harallaan, omituisen pieni pää, piipittävä ääni, ties mitä vielä.

Silti tykkään. En tajua miten se on mahdollusta. Rakkaus sokaisee tjsp.

Huh, aika pahan vetäisit! Ap, pistä paremmaksi jos pystyt! :)

Vierailija
25/65 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vässykkä kirjoitti:

Ihmettelen vain.

Eli olet mielestäsi ruma ja kaikin tavoin vässykkä. Kerro ulkonäöstäsi lisää, nuo kirjoittamasi asiat olivat vain huonoa itsetuntoa. Minkä pituinen ja painoinen olet? Kropan muotosi? Parraton vai partainen, hiukset päässä vai osa/kaikki pois? Miten pukeudut?

181cm, paino pyörii siinä 80kg molemmin puolin. Kroppa on tällainen laihaläski. Ei partaa ja hiukset päässä. Pukeudun vähän miten sattuu, mutta näin tyyli-ikonina yleensä tempaisen päälleni klassisen huppari+farkut yhdistelmän. Pää on vartaloon nähden liian iso, huonot hampaat, huono iho, huono ryhti. Naamastani näytän kastemadolta.

Siinä nyt joitain.

Vierailija
26/65 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vässykkä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vässykkä kirjoitti:

Ihmettelen vain.

181cm, paino pyörii siinä 80kg molemmin puolin. Kroppa on tällainen laihaläski. Ei partaa ja hiukset päässä. Pukeudun vähän miten sattuu, mutta näin tyyli-ikonina yleensä tempaisen päälleni klassisen huppari+farkut yhdistelmän. Pää on vartaloon nähden liian iso, huonot hampaat, huono iho, huono ryhti. Naamastani näytän kastemadolta.

Siinä nyt joitain.

Huumoria ainakin löytyy! :D

Hieman jäin miettimään tuota kastematonaamaa, lieneekö totuus kuitenkaan ihan niin paha, kun kaunokaiset kuitenkin sinut huomaavat? Mitä niille naisille sitten tapahtuu, kun he ovat luoksesi tulleet? Jutteletko heille vai pistätkö lihoiksi?

Vierailija
27/65 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monet miehet on hyvännäköisiä ja mitä useammin saman naaman näkee, sitä vähemmän rumalta se alkaa näyttää. Esimerkiksi katselin tänään Housea ja siinä mun mielestä hyvännäköisiä miehiä ovat House, Chase, Foreman, Wilson ja monet myös ei-pysyvemmistä hahmoista. Noista ainoastaan Chase on perinteisen hyvännäköinen (liian kiiltokuvapoika oikeastaan) ja House ehkä jotenkin komea. Esim. Wilson ei ole kovin ihmeellinen, mutta samaa naamaa kun tuijottaa ja liittää siihen positiivisia fiiliksiä, niin alkaa näyttää ihan mukiinmenevältä.

No tän ja yläpeukkujen perusteella hetken jo melkein uskon sen valitusvirren, että naisten käsitys miesten hyvännäköisyydestä on todella vahvasti rumuuteen painottunut. Noihan on ihan jokainen paljon tavallista paremmannäkösiä miehiä. Ei siinä koko sarjassa taida olla yhtään rumaa saati edes tavallisen näköistä ihmistä, lähimmäksi varmaan menee se juutalainen plastiikkakirurgi, mutta hänkin on ikäisekseen keskimääräistä komeampi.

Vierailija
28/65 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso vaikka Hjallista tai Mikael Jungeria... Ei ole ulkonäöllä kumpaakaan siunattu, mutta karismaa löytyy ja naisia joka sormelle ja varpaille.

Väärin. Rahaa. Vain raha merkitsee näissä tapauksissa. Ihan jäätäviä ihmisinä muuten - ei karismaa tai persoonaa. Kuvottavia ulkoa ja sisältä. Mutta rahaa.

Ei ihan. Heillä on statusta. Tietynlaiset vähän yksinkertaisemmat ihmiset sekoittaa statuksen ja karisman täysin. Muillakin ne on rajalta pörröiset ja toinen voi vähän valua toiseen.

Vierailija
29/65 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Olen ollut rakastunut kolmesti, kaksi kertaa näistä rumaan mieheen.

Vierailija
30/65 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso vaikka Hjallista tai Mikael Jungeria... Ei ole ulkonäöllä kumpaakaan siunattu, mutta karismaa löytyy ja naisia joka sormelle ja varpaille.

Väärin. Rahaa. Vain raha merkitsee näissä tapauksissa. Ihan jäätäviä ihmisinä muuten - ei karismaa tai persoonaa. Kuvottavia ulkoa ja sisältä. Mutta rahaa.

Ei ihan. Heillä on statusta. Tietynlaiset vähän yksinkertaisemmat ihmiset sekoittaa statuksen ja karisman täysin. Muillakin ne on rajalta pörröiset ja toinen voi vähän valua toiseen.

Noup. Harkimolla voi olla statusta(kin), mutta Jungerilla ei ole. Hän on aivan pelle -sen lisäksi että susiruma. Sellaisella tyhmyyden ja naiiviuden sekoituksella pelle, joka syö kaiken statuksen.

Vierailija
31/65 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noup. Harkimolla voi olla statusta(kin), mutta Jungerilla ei ole. Hän on aivan pelle -sen lisäksi että susiruma. Sellaisella tyhmyyden ja naiiviuden sekoituksella pelle, joka syö kaiken statuksen.

On myös lisättävä, että Harkimo nyt vaan on ”normiruma”, mutta Junger perverssillä ja etovalla tavalla ruma, joka laittaa pienen viitteen epäilyksestä hänen miehisyyttään kohtaan. Eikä ihan pientä.

Vierailija
32/65 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on silmää mieskomeudelle. Olen aina seurustellut omaa tasoani komeampien miesten kanssa. Tosin ne suhteet ovat myös lähes aina loppuneet siihen, että minut on jätetty "sopivamman" naisen vuoksi. Olen muuten ihan kiva ja karismaattinen nainen. Olen kuulema niitä naisia, joihin ei ihastuta vaan rakastutaan. Eli aloittajalle, kuvio toimii toisinkin päin!

Vierailija
33/65 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos on rahaa.  

(Tämä kysymys on täällä aina vähän päästä, joten vastauskin pysyy samana.)

Vierailija
34/65 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kaunis nainen, mutta mulle on ihan samantekevää, miltä kumppanini näyttää, kunhan ei ihan hirviö ole ja huolehtii hygieniastaan. Mua kiinnostaa enemmän, mitä miehen pään sisällä ja sydämessä on.

Vierailija
35/65 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Harkimosta löytyy myös hyvää luonnetta, esim. isänä.  Ei silloin siihen ulkonäköön niin kiinnitä enää huomiota.  Ja raha tietysti auttaa ymmärtämään lisää.

Vierailija
36/65 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Tosin minusta Jungner on kokonaisuutena vastenmielinen ja Hjallis taas ei.

N40

Vierailija
37/65 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Tosin minusta Jungner on kokonaisuutena vastenmielinen ja Hjallis taas ei.

N40

Niin lähes kaikista on.

Vierailija
38/65 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kaunis nainen, mutta mulle on ihan samantekevää, miltä kumppanini näyttää, kunhan ei ihan hirviö ole ja huolehtii hygieniastaan. Mua kiinnostaa enemmän, mitä miehen pään sisällä ja sydämessä on.

Niinpä. Ulkoisesti ei ole juurikaan merkitystä muulla kuin hygienialla ja terveellisillä elämäntavoilla. Kokonaisuus ratkaisee.

N40

Vierailija
39/65 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat kuntoon, se on aina hyvä ja kauaksi kantava sijoitus. Ryhti myös kuntoon.

Taidat olla enemmän karhea kuin ruma ja naiset ottavat sinut haasteena.

Vierailija
40/65 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän