Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järkyttävintä mitä jostain ihmisestä on paljastunut?

Vierailija
16.03.2018 |

Ihan mitä tahansa mikä yllätti sinut. Oliko kyseessä ystävä, tuttava, työkaveri vai kummin kaima? Yllättikö joku ihminen käytöksellään?

Itse seurustelin pitkään yhden miehen kanssa, ja sain vasta parin vuoden jälkeen seurustelun aloittamisesta tietää, että miehellä on lapsi, jonka oli "hylännyt" lapsen vammaisuuden takia. En pystynyt jatkamaan seurustelua. Tuli yllätyksenä, sillä mies vaikutti sydämelliseltä ja vastuulliselta.

Kommentit (473)

Vierailija
61/473 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vähän sama kuin ap:lla ja jollain muulla ketjuun kirjoittaneella, mutta kyseessä ei onneksi ollut oma poikaystäväni vaan kaverin poikaystävä, jonka kanssa itsekin olin siihen aikaan melko usein tekemisissä. Parin vuoden tuntemisen jälkeen sain tietää, että tällä kaverin poikaystävällä on kaksi lasta eri naisten kanssa. Oli vähän järkyttävää, koska oltiin tosi nuoria silloin, mutta vielä enemmän sen takia ettei halunnut pitää näihin lapsiin mitään yhteyttä. Olin sitä ennen pitänyt tätä miestä ihan ok tyyppinä, mutta sen jälkeen en. En voi ymmärtää ihmisiä jotka eivät halua pitää omiin lapsiinsa yhteyttä.

Jos lapset olivat vahinkoja eikä mies olisi halunnut heitä?

Seksistä voi syntyä lapsia. 

Hämmästyttävää, että tilanne on niin monille yllätys. 

Selibaatti on ainoa järkevä ratkaisu ymmärtämättömille.

ohis

Vierailija
62/473 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin jonkun aikaa miestä, joka paljasti, että oli saanut tuomion lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Tekoaikaan mies oli parikymppinen ja uhri 14v. Se tapailu loppui siihen.

Viisi pelottavaa miinuspeukkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/473 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eka poikaystävä teiniajoilta tappoi myöhemmin tytön kaverinsa kanssa. Sitten kun oli istunu tuomionsa niin yritti saada mua takaisin.

Vierailija
64/473 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli mun lapsuudesta asti yhdet perhetutut. Ne oli vähän kuin setä ja täti mulle. Aikuisena jossain vaiheessa oltiin heillä mökillä porukalla kylpytynnyrissä, siis uikkareissa. Tuo perheen isä jonka olin tuntenut koko elämäni, alkoi veden suojissa hipeltää kättä reidelläni. Mun oma mies ja Laisi lapsi oli lähistöllä ja hänen vaimo ja lapset myös.

Nousin pois järkyttyneenä mutta yritin ettei vaimonsa tai mun vanhemmat huomaa mitään. En ole sen jälkeen voinut käydä heillä, eikä kukaan tietenkään tiedä miksi.

Vierailija
65/473 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisi että hyvä ystäväni pyörittää seitsemää miestä samaan aikaan joista yksi suomalainen ja muut ulkomaalaisia. En olis uskonut.

Vierailija
66/473 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vähän sama kuin ap:lla ja jollain muulla ketjuun kirjoittaneella, mutta kyseessä ei onneksi ollut oma poikaystäväni vaan kaverin poikaystävä, jonka kanssa itsekin olin siihen aikaan melko usein tekemisissä. Parin vuoden tuntemisen jälkeen sain tietää, että tällä kaverin poikaystävällä on kaksi lasta eri naisten kanssa. Oli vähän järkyttävää, koska oltiin tosi nuoria silloin, mutta vielä enemmän sen takia ettei halunnut pitää näihin lapsiin mitään yhteyttä. Olin sitä ennen pitänyt tätä miestä ihan ok tyyppinä, mutta sen jälkeen en. En voi ymmärtää ihmisiä jotka eivät halua pitää omiin lapsiinsa yhteyttä.

Jos lapset olivat vahinkoja eikä mies olisi halunnut heitä?

Sitä olisi kannattanut miettiä sillä hetkellä kun alkaa panemaan.

Vierailija
67/473 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vissiin päässyt aika vähällä kun kaikista eniten järkytti yksi ihanalta vaikuttanut mies joka paljastui koprofagiksi 😨

Vierailija
68/473 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulin yhteiseltä tutulta, että kolmeakymppiä lähestyvä kaverimme oli pannut 16-vuotiaan kanssa. Varattu nainen

Yök!

Vierailija
69/473 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus yötä kaverillani teininä, oltiin molemmat 15 (Asui isänsä ja veljensä kanssa, äiti oli kuollut paria vuotta aiemmin) ja joskus puolen yön aikaan heräsin ja olin menossa vessaan niin kuulin ja näin omin silmin kun kaverini harrasti olkkarin sohvalla seksiä isänsä kanssa. Järkytyin ihan saatanasti ja menin nopeasti piiloon kun en halunnu et ne näkee mua. Tää tramatisoi mua ja oli suurin syy minkä takia mulle tuli ahdistuskohtauksia ym ja masennus paheni. Myöhemmin selvisi että mun kaverilla oli ollu 14 vuotiaasta asti isänsä kanssa suhde, oli jopa tullut raskaaksi, mutta oli tehnyt abortin.

Vierailija
70/473 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hyvin hämmentynyt kun opiskelukaverini alkoi seurustella 14-vuotiaan tytön kanssa. Olimme yli 20 molemmat ja opetusalalla ja tyttö koulukaverini entinen oppilas. Suojarajahan on 18-v jos oppilaaseensa sekaantuu...

Vierailija
71/473 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin joskus yötä kaverillani teininä, oltiin molemmat 15 (Asui isänsä ja veljensä kanssa, äiti oli kuollut paria vuotta aiemmin) ja joskus puolen yön aikaan heräsin ja olin menossa vessaan niin kuulin ja näin omin silmin kun kaverini harrasti olkkarin sohvalla seksiä isänsä kanssa. Järkytyin ihan saatanasti ja menin nopeasti piiloon kun en halunnu et ne näkee mua. Tää tramatisoi mua ja oli suurin syy minkä takia mulle tuli ahdistuskohtauksia ym ja masennus paheni. Myöhemmin selvisi että mun kaverilla oli ollu 14 vuotiaasta asti isänsä kanssa suhde, oli jopa tullut raskaaksi, mutta oli tehnyt abortin.

HYI! Mä olisin varmaan seonnut tai kertonut jollekkin. Toihan on sairasta!

Vierailija
72/473 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaankin nämä sittemmin jo surullisen yleiset tapaukset: kaikkien rakastama ja ihailema huumoria viljelevä ilopilleri onkin oikeasti mielialalääkityksellä elävä mielenterveyspotilas (missä ei ole mitään pahaa huom). Itse olen vähän sivusta seuraajan roolissa näissä, ja tullut jo sellainen kyyninen olo, että ei tästä nykyelämästä ilmeisesti selviä kunnialla ilman dopingia.

Vierailija
73/473 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex on istunut vankilassa lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Tyttö oli 15 ja ex silloin ”vain” 22, mutta silti. En olisi alkanut seurustella jos olisin aiemmin tiennyt.

Vierailija
74/473 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kaveri silloin aikoinaan oli suunnitellut koulusurmaa, oli ostanut aseita ym ja hänen aikeinaan oli tulla kouluun aseiden kanssa ja ampua kaikki

Vierailija
75/473 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän lähipiirissä oli samankaltainen juttu kun olin ala-asteella. Muistan kun äiti puhui isosiskolleni ettei hän enään saisi mennä yökylään kummitädilleen koska oli selvinnyt että kummitäti oli hyväksikäyttänyt poikaansa ja luultavimmin myös tytärtään. Tää tapahtui 1990 luvun alussa ja oli aika "tabu" silloin, mutta sairasta joka tapauksessa.

Vierailija
76/473 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin diktatuureista luettuani, että isä hallitsi perhettämme samalla tavalla eli pelolla. Larppaa vieläpä kristittyä.

Vierailija
77/473 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikanaan läheinen pojan kanssa, jonka vaikutusvaltainen perhe olikin kulissien takana ihan jotain muuta. Kauhujen talo, jossa isä hyväksikäyttää kaikkia ja määrää tekemään hirveitä juttuja. On ollut uutisissa, kaikilla lapsilla menee nykyään enemmän tai vähemmän huonosti.

Vierailija
78/473 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelukaverin huumeiden käyttö. Oli ihmetelty sen outoa käytöstä jo aiemmin mutta ei käynyt mielessäkään että tästä voisi olla kyse... Jouduin viemään sen jossain vaiheessa päivystykseen kun alkoi nähdä harhoja ja käyttäytyä psykoottisesti, ilmeisesti oli silloin kuitenkin ottanut vaan liikaa adhd-lääkkeitään.

Vierailija
79/473 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystävä paljastui huo raksi. Ymmärrettävästi on ex.

Tyttöystävälläsi kävi hyvä tuuri, pääsi irti kaltaisestasi idiootista. Jos näet häntä jossain, kerro onnitteluni. Fiksu likka!

Vierailija
80/473 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kauhean herkkä, mutta mulle tuli jotenkin paha olo näistä :o

Omalla kohdalla poikaystävä oli pedofiili. Kertoi siis tykkäävänsä todella nuorista tytöistä, sellaisista joilla on juuri murrosikä alkanut, mutta ei koskaan toteuta taipumustaan. Oudointa on, että en pitänyt tätä mitenkään niin hurjana ennenkuin aikuisena, kai siksi kun itse olin 16 ja joku 11-12 -vuotias ei tuntunut niin kovin nuorelta itseen verrattuna, sekä uskoin niin täysin että koskaan ei ole mitään lapsille tehnyt eikä tekisi.