Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävintä mitä jostain ihmisestä on paljastunut?

Vierailija
16.03.2018 |

Ihan mitä tahansa mikä yllätti sinut. Oliko kyseessä ystävä, tuttava, työkaveri vai kummin kaima? Yllättikö joku ihminen käytöksellään?

Itse seurustelin pitkään yhden miehen kanssa, ja sain vasta parin vuoden jälkeen seurustelun aloittamisesta tietää, että miehellä on lapsi, jonka oli "hylännyt" lapsen vammaisuuden takia. En pystynyt jatkamaan seurustelua. Tuli yllätyksenä, sillä mies vaikutti sydämelliseltä ja vastuulliselta.

Kommentit (473)

Vierailija
441/473 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

SApporosapporo kirjoitti:

Aloituspostaukseen liittyen, minä vaatisin jo raskauden aikana laillista pakkoaborttia, jos sikiössä olisi DownSyndrooman tai muun kehitysvammaisuuden merkkejä. Se on onneksi vielä suomessa sallittua.

Toisekseen, koska naisen keho jne, niin jos kumppani ei siihen suostuisi, niin lähtisin suhteesta ja aivan satavarmasti jättäisin kehitysvammaisen lapsen, jos lapsen äiti haluaisi pitää sen. Kehitysvammaisessa lapsessa on niin paljon tekemistä, että se tuhoaa elämän, olen asian todistanut jo kertaalleen.

Mutta omassa tapauksessa järkyttävin asia joka paljastui lyhyen seurustelun jälkeen oli, että nainen oli entinen vankilanasukki nuoruuden pahoinpitely ja alkoholikierteen takia. Oli saanut itsensä kasaan vankilassa ja sen jälkeen, eikä mitenkään voinut päällepäin arvata. Siinä oli sulattelemista, mutta ei se loppujen lopuksi haitannut sitten.

Minä voisin hyväksyä pakkoabortin, mikäli vakava kehityshäiriö eli empatikyvyn puute voitaisiin alkuraskauden vaiheessa todeta. Tällaiset ihmiset aiheuttavat nimittäin vahinkoa, jopa hengenvaaraa muille.

Vierailija
442/473 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme kaveriemme (piti olla mun parhaat) kanssa iltaa viettämässä tanssiravintolassa. Samaan pöytään istui kaksi vierasta tyttöä. Tytöt istuivat vieressäni ja päätimme syödä porukalla. Tilasin myös tytöille. Loppuillasta kun tuli maksun aika niin kaverini livahtivat ulos ja jättivät minut maksumieheksi. Jouduin yksin maksamaan myös tytöt. Koskaan en ole rahojani saanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/473 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri alkanut seurustella tytön kanssa. Kumpikin halusi lapsen. Pian testit näyttivät, että lapsi oli tulossa. Asuimme opiskelun takia eri paikkakunnilla aika kaukana toisistamme. Koska lapsi oli tulossa päätin auttaa tyttöystävääni rahallisesti. Kun tuli lapsen syntymäaika ihmettelin, että lapsi oli noin kuukauden etuajassa. Tyttö sanoi minulle, että se on normaalia heidän suvussaan.

Pian senjälkeen muutin tytön kanssa yhteen. Asuimme vielä 5 kk yhdessä. Pyysin lapsen DNAta monta kertaa. Aina löytyi joku tekosyy, etten sitä saanut. Jouduin muuttamaan takaisin kotiseudulleni ja tytön piti lapsen kanssa muuttaa pian perässä. Lopulta hän oltuamme melkein 1.vuoden ja 6 kk yhdessä tunnusti, että lapsi oli hänen aikaisemman poikaystävänsä johon suhde oli katkennut vajaa kuukausi ennen tapaamistamme.

Sillä lailla !

Vierailija
444/473 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin entisestä miehestäni tämän toistuvan pettämisen, väkivaltaisuuden ja alkoholiongelman takia. Kukaan joka perhe-elämästämme vähänkin tiesi, ei ihmetellyt eroa, vaan lähinnä sitä miksen ollut jättänyt miestä jo aiemmin. 

Kaikki paitsi ex-mieheni kahden veljen vaimot, jotka kyllä myös tiesivät mitä helvettiä elämämme oli, ja olivat nähneet viimeisimmän pahoinpitelyn jäljet naamassani. Nämä naiset siis olivat ystäviäni, olimme vuosikaudet tunteneet ja olleet läheisiä, mutta erotessa tajusin etten tunne kumpaakaan näistä ihmisistä. Toinen, joka sattuu olemaan lapseni kummitäti vielä, katkaisi välit minuun välittömästi. Siis sanaakaan sanomatta, poisti facebookkavereista, blokkasi, kadulla käveli ohitseni niinkuin olisin ilmaa. Toinen naisista alkoi julkisesti nimitellä minua perheenrikkojaksi, ja hänen ainoa huolenaiheensa oli että enhän vaan kertoisi mitään kenellekään tästä erosta. Hän vaati että somessa meidän pitäisi exäni kanssa pysyä edelleen naimisissa- statuksella, lisäksi jos erosta oli pakko jollekin kertoa (??!) olisi minun ehdottomasti oltava puhumatta paskaa ex-miehestäni. Olin todella järkyttynyt, että miten älykkääksi luulemani nainen muuttui täysin kylmäksi ja jopa vihamieliseksi minua kohtaan. Hän alkoi hyvin avoimesti puhua todella surullisia valheita minusta, asettui mieheni puolelle, ja väitti mm. että eron syy oli minun syrjähypyt. Tämä tuntui uskomattoman pahalta, kun olin kaikki vuodet yrittänyt olla hyvä vaimo ja äiti, sietänyt epäinhimillisen paljon pahaa, ja eron jälkeen ihmiset keitä olin pitänyt ystävinäni kääntyivät minua vastaan.

En ole vuosiin kuullut kummastakaan näistä naisesta. 

Vierailija
445/473 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen isäpuoli paljastui tuomion saaneeksi pedofiiliksi.

Vierailija
446/473 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö paljon banaaneja paljon koska en saa niitä auki ilman veistä tai niistä tulee ällöttävää mössöä kun koitan tuntitolkula vääntä sitä päätä auki ilman veistä :|

Parhaat kaverit hylkäsivät koska tykkäsivät enemmän olla 2 muun tytön kaa jotka tykkää samasta "EXO" bändistä.... just

Vierailija
447/473 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinen ystävä oli ollut vuosikausia vakavasti masentunut ja usein kertonut, kuinka pahaa tekee ja entisestään lannistaa kun kukaan ei usko hänen sairauttaan. Kerran vietimme aikaa toisen ystävän, myös masentuneen ja psykoosialttiin kanssa. Toinen ystävä sai psykoosikohtauksen. Ensimmäinen ystävä soitti minulle seuraavana päivänä ja haukkui toisen ystävän pystyyn, oli kuulemma huomionkipeä valehtelija joka vain esitti kaikki ongelmansa.

Jotenkin järkytyin siitä empatiakyvyttömyyden määrästä. Myöhemmin etäännyimme muutenkin kun päivittäinen henkinen väkivalta kuten haukkuminen, syyllistäminen ja vainoaminen menivät liian pitkälle enkä enää vastannut yhteydenottoihin.

Vierailija
448/473 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin nainen palasi ulkomailta yksinään Suomeen, oli hylännyt miehensä ja lapsensa ! ja alkoi Suomessa heti bailaamaan, dokasi ja makasi niin naisten kuin miesten kanssa. 

Koko naapurusto järkyttyi, koska nainen oli postaillut someen aiemmin, miten ihanaa elämää Etelä-Euroopassa vietti.

Hän oli luopunut siis kokonaan lastensa huoltajuudesta saadakseen nauttia sinkkuelämästä täysin. Koska tunsin perheen ja heidän lapsensa, järkytyin.

Puhkesi mania?

Vierailija
449/473 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhen ihastuksen/hoidon (nykyään ex)mies oli kavereidensa kanssa raiskannut omat lapsensa, melko shokeraavaa

Mitä. Vit*ua. Juuri. Luin. ???? Hyi helv..

Eihän tää oo totta eihän. Aivan järkyttävää omat lapsensa kavereidensa kanssa. Mitä hiton hulluja sitä on olemassa? Toivottavasti sai kavereineen kunnon rangaistukset ja siellä vankilassa muut vangit hoitaneet homman. Siellä kun ei lapsiin sekaantujia siedetä.

Eihän tuosta kovin montaa vuotta ole, kun lehdisdä siitä sairaasta kolmikosta oli.

Vierailija
450/473 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut puolivuotta uudessa duunissa. Kaikkien tykkäämä ja lähes pyhimyksen asemaa nauttiva nainen on paljastunut paloittelusurmaajaksi.

Butt?

Ei. Eikä Tervashonkakaan.

Tästä jutusta on ollut ihmeellisen vähän juttua mediassa. Sen verran löytyi, että sain todistettua juorun oikeaksi. :(

Vierailija
451/473 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsismi.

452/473 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erosin miehestä mm hänen itsekkyyden vuoksi. Eron jälkeen itsekkyys korostui mm. ei halua viettää aikaa lasten kanssa. Uusi naisystävä menee kaiken edelle. Yksi lapsistamme ei ole käynyt isällään puoleen vuoteen.

Luulin, Että eron jälkeen lapset menisi kaiken edelle molempien elänässä ja mitään vaikeuksia ei tulisi. Tätä menoa isä vieraantuu täysin. Mulla inhottaa. En halua olla exän kanssa missään tekemisissä.

Se on sellaista kun nainen kuvittelee että hän voi konrolloida miestä, vaikka sitten eroamalla. Että kun nainen tekee asian x, niin mies tekee naisen ennalta määrittelemän asian y. Näinhän se harvin menee. Meilläkin exvaimo yrittää edelleen kontrolloida exmiestään, eli minun nykyistä miestäni lasten kautta. Ja kun ei onnistu, alkaa kitinä että mies ei halua lapsia luokseen, tai että mies on itsekäs.(lapset ovat sopimuksessa määritellyn ajan meillä aina, ja yleensä enemmänkin) Millähän tavalla itsekkyys ja se ettei halua kertoa exvaimolle esimerkiksi omien lomiensa ajankohtaa korreloivat keskenään. Exän mielestä kaikki mikä ei mene hänen mielensä mukaan, tai mitä hänelle ei kerrota, kun hän nyt vain haluaa tietää, on itsekästä. 

Komppaan sua, meilläkin juuri näin!

Vierailija
453/473 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin baarissa oikein miellyttävän ja vilpittömän oloisen eronneen miehen. Hän oli aiemmin toiminut ihan fiksuissa ammateissa tällä alueella ja moni tunsi hänet harrastusten kautta. Sain kuitenkin yhteisten tuttavien kautta selville että hän oli pari vuotta sitten pahoinpidellyt entisen naisystävänsä kuristamalla ja uhannut tappaa hänet, ehdonalainen tuomio on edelleen voimassa. En aistinut hänestä mitään tällaista. Olen aina luullut että väkivaltaiset ihmiset aiheuttavat jonkinlaisen epäilyksen jo ensitapaamisella, mutta tämä tapaus osoitti minulle että kaikki ei näy päälle. Jätin vastaamatta hänen facebook-viesteihinsä ja tottapuhuen harkitsen sanovani hänelle että minulla on jo joku suhteenalku jos satun häntä vielä näkemään jossain ja hän tulee juttelemaan.

Vierailija
454/473 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa on pilven polttajissa?

Vierailija
455/473 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin ihan mukavaa ikäistäni (37 v) miestä siihen saakka kun hän kertoi ex-tyttöystävänsä olevan 23-vuotias.

Ikäero tuntui sen verran pervolta ja jopa pedofiiliselta, että lopetin tapailun. Jälkeenpäin ajateltuna se oli ainoa mahdollinen ratkaisu tuollaisessa tilanteessa.

Jos tämä on tapahtunut viimeisen vuoden sisällä, en ihmettelisi vaikka olisi mun ex kyseessä. Heh.

N23

Vierailija
456/473 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perse

Vierailija
457/473 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex-työkaveri lastensuojelussa on tuomittu pedari.

n.15v sitte sai tuomion.

Vapauduttuaan vaihto nimen ja yritti päästä sosiaalialaa opiskeleen erääseen yliopistoon.

Miten tämä on mahdollista, kun kuitenkin pitää heti työsuhteen alussa toimittaa rikostaustaotteet?

Se yllättävää kyllä on. Jos teet jatkuvasti lyhyitä sijaisuuksia niin, ettei pisin jakso muodostu yli 6 kk pituiseksi, ei rikostaustaotetta tarvitse välttämättä ikinä vilauttaa. Tuota lakia tulisi tiukentaa pian. 

Vaikea uskoa. Itse suoritin esim. 3kk harjoittelut varhaiskasvatuksessa ja toisen 3kk lastensuojelussa, näihin molempiin tuli esittää rikostaustaotteet.

Samoin sijaisuuksista on lyhyistäkin vaadittu rikostaustaotteet.

Itse olin 2004 työharjoittelussa päiväkodissa reilun kuukauden ja jo silloin täytyi rikostaustaselvitys esittää.

Vierailija
458/473 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut puolivuotta uudessa duunissa. Kaikkien tykkäämä ja lähes pyhimyksen asemaa nauttiva nainen on paljastunut paloittelusurmaajaksi.

Butt?

Ei. Eikä Tervashonkakaan.

Tästä jutusta on ollut ihmeellisen vähän juttua mediassa. Sen verran löytyi, että sain todistettua juorun oikeaksi. :(

Onko tämä se Töölön mattosurmaaja

Vierailija
459/473 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä nyt on täysin kesy juttu, mutta pakko sanoa että hätkähdin kun sain kuulla että yläasteen luokkatoverini oli raskaana niihin aikoihin sinä kesänä kun itse pääsin lukiosta. suunniteltu, varmasti toivottu ja rakastettu mukula kihlatun kanssa mutta itse en voisi edes kuvitella lasta saavani alle parikymppisenä.

Vierailija
460/473 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin työkuvioissa miehen, jonka kyky keskustella syvällisistäkin asioista ihastutti. Exäni ei osannut muuta kuin puhua konkreettisista asioista, kuten siivoamisesta, auton pesusta jne.

Olin eron jälkeen ollut pitkään yksin. Tämän miehen kanssa oli romanttista ja hänellä oli rahaa tarjota illallisia jne.

Kun suhde oli etenemässä seksiin, hän halusi kertoa jotain. Hän oli tulevaan ex-vaimoonsa tutustunut jo teininä ja siitä sitten oli edetty ensi-ihastuksen kanssa naimisiin. 

Hän oli itse töissä parin sadan kilometrin päässä kotoaan. Työmatkojen aikana hän oli tutustunut samassa työpaikassa työskennelleen naiseen, jonka kanssa heille tuli suhde. Hän petti vaimoaan vuosien ajan, usein työaikana työhuoneessaan, samaa tekivät kuulemma useat työkaveritkin tuossa työpaikassa.

Kun vaimo vihdoin oli saanut asian selville, oli reaktio, ettei hän myönnä eroa, vain miestä kiusatakseen!

Hieno pari, ajattelin, olette toisenne ansainneet!

Mokoma salapaneskelija ällötti niin, että häivyin samantien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä