Täällä istun, yritän syödä aamupalaa ja itken.
Ruoka vaan pyörii suussa ja tuntuu etten voi nielasta. Ihan kun ois joku kansi kurkussa. Yritän syödä ja itkua tihrustan kun on niin paha olo henkisesti.
Ahdistuskin kummittelee taustalla.
Kommentit (23)
Mulla oli aamulla ihan samanlainen fiilis. En tosin yrittänyt syödä.
Olen työpaikkakiusattu. Nyt saikulla. Pitäis palata ens viikolla tiistaina.
Torstsina vasta työterveyden psykologin käynti.
En tiedä miten pystyn olemaan siellä töissä.
Ei ole varaa lähtee poiskaan kun asuntolainaa on.
Ap
Mä niin ymmärrän sua. Tiedän, että varmasti on rankkaa, mutta jaksaisitko etsiä jotain muuta työtä?
Miten töissä esim. esimies suhtautuu kiusaamiseen?
Ehdit kuunnella monta tuntia tätä tyyppiä ennen tiistaita. Oma 15 vuoden masennus katosi, kun katselin tuon videoita antaumuksella useamman päivän.
Viikonloppuna kirjoitat ajatuksella 6 työhakemusta joista lähetät kolme unelmatyönantajille (olipa niillä haku tai ei) ja kolme vastauksina työilmoituksiin. Ensi viikonloppuna sama kaava, ihan sama onko edellisiin hakemuksiin vastattu tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Mä niin ymmärrän sua. Tiedän, että varmasti on rankkaa, mutta jaksaisitko etsiä jotain muuta työtä?
Ens viikolla vasta keskustelu asiasta. Pelottaa.
Olen hakenut opiskelemaan, mutta tulokset tulee vasta kesällä ja koulu alkaa syksyllä, jos siis pääsen. En tiedä miten jaksaa 6kk.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ens viikolla vasta keskustelu asiasta. Pelottaa.
Olen hakenut opiskelemaan, mutta tulokset tulee vasta kesällä ja koulu alkaa syksyllä, jos siis pääsen. En tiedä miten jaksaa 6kk.
Ap
Älä pelkää. Mä toivon sydämestäni sulle rohkeutta ja kaikkea hyvää tulevaan.
Pyydät lääkäriltä lisää sairaslomaa. Ei sinun tarvitse palata töihin missä kiusaamista. Olet niin kauan sairaslomalla kunnes saat jotain muuta tilalle
Aamupala klo 10.54? Mielenkiintoista. Vaikuttaa siltä, että sinulla on nyt mielenterveys vähän pahemmin solmussa kuin pelkkää työpaikkakiusaamista etenkin kun takana on pitkä sairausloma muutenkin.
6 kk jaksat hyvin, sillä saat siltä ajalta sairauspäivärahaa ja asuntolaina katoaa sillä, että myy asunnon, johon ei ole varaa.
Vierailija kirjoitti:
Ehdit kuunnella monta tuntia tätä tyyppiä ennen tiistaita. Oma 15 vuoden masennus katosi, kun katselin tuon videoita antaumuksella useamman päivän.
Ennenkuin avasin linkin niin aattelin, että mistä vetoa että Jordan Peterson :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennenkuin avasin linkin niin aattelin, että mistä vetoa että Jordan Peterson :D
Heh, joku muukin on tutustunut. Näin kyllä painajaisiakin monena yönä, kun totuus elämästäni avautui minulle. Aika rankkaa ottaa se vastaan näin 38-vuotiaana.
Voihan asunnon aina myydä? JA kyllähön vuokralle pääsee. Ei kannata rahan takia pilata elämäänsä!
Vierailija kirjoitti:
Mitä alaa haet opiskelemaan?
Fysioterapiaa
Ap
No, mikä sulla on? Täällä ei kauheasti toisten itkeminen kiinnosta, mutta kerro mulle edes.