Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, miksi esitätte tyhmiä miesten seurassa?

Vierailija
16.03.2018 |

Huomannut tämän monta kertaa, älykäs ja suorastaan viisas nainen heittäytyy avuttoman vammaisen tasolle kun istuu miehen seurassa. Usein tulee vielä se hihitys ja tyhjän nauraminen päälle.
Olkaa omia itsejänne vaan, ei tuo hämää ketään. Ehkä jotkut miehet pitävät tämän kaltasesta käytöksestä, mutta ainakin minä näen sen läpi enkä pidä siitä yhtään.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea heittää fiksuja kommentteja samalla kun pitää huulia tötteröllä, sukii hiuksiaan, työntää rintoja esiin, kääntää parempaa puolta profiilista sen komeimman miehen suuntaan ja asettelee jalkojaan niin että reisien viettelevät kurvit tulevat esiin mutta ei näytä lihavalta. Ai niin ja vatsaa täytyy vetää sisään ja korjata samalla vähän olkaimia.

Vierailija
22/61 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin ehkä hiukan ohi aiheen, jäin vaan niin miettimään omaa toimintaani. Nimittäin jos olen romanttisessa mielessä kiinnostunut miehestä, en koskaan esitä tyhmää, vaan yritän näyttäytyä niin fiksuna kuin suinkin mahdollista. En halua miestä, jota kiinnostaa helppo lähestyttävyys ja iloinen yksinkertaisuus, vaan mielellään sellaisen, jonka kanssa voi keskustella ja väitelläkin. 

-12

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska aivot eivät ole se osa kehoani, joka vaikuttaisi miehiä yleensä kiinnostavan.

Mieluummin panen vertaistani taistelukumppania kuin aivotonta myötäilijää. Siitä se jännite syntyy.

Taistelukumppania??? Mikähän sota on käynnissä?

Eiköhän tyhmä seurasi johdu paljolti omasta tyhmyydestäsi, joka humalassa vielä korostuu.

Vierailija
24/61 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttu tekee tuota. Ei se kyllä ole penaalin terävin kynä muutenkaan, mutta heittäytyy miesten seurassa vielä tyhmemmäksi. Syy: On aina elänyt pinnallista elämää, kiinnostuksen kohteet rajoittuu bilettämiseen ja ulkonäköön. Koska on aika kaunis, itsetunto rakentuu ulkonäön ympärille ja sen itsetunnon pönkitykseen tarvitsee huomiota miehiltä. Hyvin tuntuu toimivan, hänellä riittää seuraa. Tuttu ei hae miestä syvälliseen keskusteluun tai sitoutuneeseen parisuhteeseen vaan hauskanpitoon ja sängyn lämmittäjäksi, joten bimbous tuskin häiritsee hänen kohderyhmänsä miehiä.

Vierailija
25/61 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tuttu tekee tuota. Ei se kyllä ole penaalin terävin kynä muutenkaan, mutta heittäytyy miesten seurassa vielä tyhmemmäksi. Syy: On aina elänyt pinnallista elämää, kiinnostuksen kohteet rajoittuu bilettämiseen ja ulkonäköön. Koska on aika kaunis, itsetunto rakentuu ulkonäön ympärille ja sen itsetunnon pönkitykseen tarvitsee huomiota miehiltä. Hyvin tuntuu toimivan, hänellä riittää seuraa. Tuttu ei hae miestä syvälliseen keskusteluun tai sitoutuneeseen parisuhteeseen vaan hauskanpitoon ja sängyn lämmittäjäksi, joten bimbous tuskin häiritsee hänen kohderyhmänsä miehiä.

Veikkaan, että tätä sorttia ovat aloittajankin tuntemat naiset. Ei kukaan fiksu nainen käyttäydy noin.

Vierailija
26/61 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta taas tuntuu, että miehet helposti pitää naisia tyhmempinä kuin itseään.

Tästä siinä on kyse. Pitää vaan jotenkin tulla toimeen miesten kanssa, ja älykkyytensä näyttämällä saa monen miehen kanssa aikaan vaan hankalia tilanteita jotka eivät koskaan voi päättyä minun hyväkseni muutamista syistä. Monet miehet eivät tästä kanna vastuuta, joten voidakseni olla miesten kanssa tekemisissä asia jää minun harteilleni.

Naisen on hyvin vaikea nöyryyttää miestä älyllisesti. Yleisön reaktio ja nöyryytetyn oma ymmärrys, reiluus ja rehellisyys, eikä oikeassa oleminen on se mikä ratkaisee "älyllisen" nöyryyttämisen. Nämä miehet joille tällainen pseudoälyllinen dominanssinokittelu on tärkeää, eivät koskaan ole älyllisesti rehellisiä tai reiluja, koska eihän niin menestyisi. Yleisö on yleensä vahvasti puolueellinen miehen hyväksi tällaisissa tilanteissa.

Toisekseen, minä arvostan omaa älyllistä rehellisyyttäni yli muiden ominaisuuksieni, enkä pysty tai halua ryhtyä sellaiseen puhtaasti retoriseen halpahintaiseen toimintaan. Reagoin tunteellisesti kun kohtaan röyhkeää epärehellisyyttä, ja sekös on nopein tapa osoittaa olevansa paitsi väärässä ja tyhmä, myös irrationaalinen, tunteellinen nainen.

Kolmannekseen, en vaan tykkää sellaisesta kilpailevasta keskustelusta jonka tarkoitus on pohjimmiltaan vain pelailla miesten dominanssihierarkiapelejä. Musta ajatusten vaihdossa paljon kiinnostavampaa on aito dialogi, ihmisten välinen toimiva kommunikaatioyhteys, yhdessä luominen, uuden oppiminen jne. Koen väittelyn muotoon puetun pippelinvenytyskilpailun kaikkia osapuolia halventavaksi.

Olen kokemuksesta oppinut että älykkäinä itseään pitävien miesten kanssa tähän kuvioon joutuminen tahtomattaan on hyvin vaikea välttää heti jos on erehtyy paljastamaan ettei nöyrästi pidä itseään selvästi ko. miehiä tyhmempänä. On odoteltava, että mies antaa jonkun merkin siitä ettei ole tällä tasolla, ennen kuin ikinä olen hänen seurassaan älyllisesti oma itseni. Porukoissa pitää olla varma, että enemmistö miehistä on sen verran kohtuullisia, etteivät pidä yhteisrintamaa. (Käsitän, että tää kaikki kuulostaakin ihan v-tun naurettavalta, mutta se on ikävä kyllä totuus.)

Se toisten jutuille vähän tyhjästä nauraminen on yksinkertaisin tapa osallistua sellaisessa roolissa, joka ei aiheuta ongelmia miesten kanssa. Muutenkin on yleensä ihan hyvä idea nauraa toisten jutuille jos niissä on mitään nokkelaa, vaikka naurua pitäisikin vähän liioitella jottei siitä tulisi vain jotain hymähtelyä. Se on sellainen aseistariisuva hyvän tahdon ja arvostuksen ele, niitä toistelemalla ihmisten välit muodostuvat positiivisiksi. Lisäksi nauraminen vaikuttaa omaan viihtymiseen ja seurassa jaksamiseen vaikka ei olisikaan aivan aitoa. Parempi se on nauraa kuin istua tuppisuuna siihen keskittyen, että joku seurassa oleva seksistinen spede pitää itseään sua parempana. Olemalla sopimatta joukkoon sulkee vaan itse kaikki ne sosiaaliset mahdollisuudet pois, joita seksismi ei sulje. Ne on kuitenkin enemmistö.

Vierailija
27/61 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on todella hämmentävää, kun tuttavanaiset heittäytyvät seurassa avuttomiksi. "Voisitko vaihtaa lampun tuohon jalkalmappuun, koska en itse osaa" tai "nostaisitko tuon tyhjän pahvilaatikon tuohon alahyllylle puolen mertin korkeudelle, koska en itse jaksa nostaa enkä yllä."

Oma vaimo ei koskaan esitä mitään. Ehkä siitä syystä olen hänen kanssaan kimpassa.

Toisaalta, kyllähän se ihan kivalta tuntuu kun saa auttaa vaikka tietääkin että avun pyytäminen on jotain kohteliaisuuden tapaista.

Vierailija
28/61 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pyri miellyttämään miehiä tuomalla esiin älykkyyttäni. Miesten kanssa pärjää parhaiten aivot narikkaan tyylillä. Itsekseni sen hihityksen aikana ajattelen, että vttu mikä ääliö.

Teillä on varmaan molemmilla kivaa

Vierailija
29/61 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska aivot eivät ole se osa kehoani, joka vaikuttaisi miehiä yleensä kiinnostavan.

Mieluummin panen vertaistani taistelukumppania kuin aivotonta myötäilijää. Siitä se jännite syntyy.

Tämähän se juuri on ongelma. Miehet eivät yleensä kestä sitä kun nainen on älykkäämpi ja pyyhkii lattian miehen egolla.

Jaahas. Sanoisin että miehet yleensä tykkää enemmän älykkäämmistä naisista. Toki vertailupohjaa ei ole kuin kaverit ja niiden vaimot. Jokaisessa perheessä (myös minulla) nainen on fiksumpi ja älykkäämpi, ja hyvä niin. Olen ylpeä älykkäästä puolisostani! ja sexykin vielä kaupan päälle.

Vierailija
30/61 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne kihertäjänaiset on yleensä puutteessa. Ne jotka saa tarpeeksi munaa, on ihan normaaleja miesten seurassa.

Vierailija
31/61 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen älykäs nainen ja huomaan helposti muiden puheissa olevat epäloogisuudet. Olen myös itsevarma ulosannissani ja joku on minulle joskus kuvaillut sitä, että puhun kuin mies. Tästä ei ole minulle ollut sosiaalisessa mielessä paljonkaan hyötyä. Pikemminkin haittaa.

Nuorempana sain hyväksyntää esittämällä tyhmää. Iän myötä olen luopunut siitä ja esitän introverttia. Sillä tavalla säästyy sosiaalisesti vaikeilta tilanteilta kun miehet tulkitsevat hiljaisuuden tyhmyydeksi. Kun innostun keskustelusta, unohdan roolini ja totuus tulee esiin.

Vierailija
32/61 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen älykäs nainen ja huomaan helposti muiden puheissa olevat epäloogisuudet. Olen myös itsevarma ulosannissani ja joku on minulle joskus kuvaillut sitä, että puhun kuin mies. Tästä ei ole minulle ollut sosiaalisessa mielessä paljonkaan hyötyä. Pikemminkin haittaa.

Nuorempana sain hyväksyntää esittämällä tyhmää. Iän myötä olen luopunut siitä ja esitän introverttia. Sillä tavalla säästyy sosiaalisesti vaikeilta tilanteilta kun miehet tulkitsevat hiljaisuuden tyhmyydeksi. Kun innostun keskustelusta, unohdan roolini ja totuus tulee esiin.

Ohis: ei ole älykkyyttä huomata toisten puheissa olevia epäloogisuuksia. Se on sitä, että kuuntelee toisia ainoastaan omilla ehdoillaan, äärimmäisen kriittisesti, ja yrittämättä ymmärtää mitä toinen oikeasti koittaa sanoa.

Vierailija
33/61 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jöö

Vierailija
34/61 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet loukkantuu ja käy hiljaisiksi jos nainen on oma itsensä ja tietää asioita. Ei saa tietää enemmän kuin mies paitsi meikeistä, vaatteista ja terveyteen liittyvistä asioista. Nehän onkin akkojen höpinöitä.

Vierailija
35/61 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo ujo siksi. Ärsyttävä ominaisuus. 😔

Vierailija
36/61 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono ja kulunut provo

Vierailija
37/61 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makunsa kullakin, itse tykkään kun nainen hihittelee ja nauraa vitseilleni, eikä tuo älykkyyttään esille näsäviisastelemalla. 

-Mies

Vierailija
38/61 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet loukkantuu ja käy hiljaisiksi jos nainen on oma itsensä ja tietää asioita. Ei saa tietää enemmän kuin mies paitsi meikeistä, vaatteista ja terveyteen liittyvistä asioista. Nehän onkin akkojen höpinöitä.

Ei pidä paikkaansa ainakaan omalla kohdalla.

ap

Vierailija
39/61 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain ihastunut ja/tai nuori nainen tekee niin

Vierailija
40/61 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäät miehet ihastuvat naiseen, joka keskustelee innokkaasti ja älyllisesti samalla tasolla. Olen tämän monesti huomannut. Itse en tyhmää kihertäjää osaisi esittää, joten en osaa verrata. Tyhmät miehet taas eivät ole koskaan kiinnostaneet, joten myöskään se, mitä he minusta ajattelevat, ei kiinnosta vähääkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän