Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, miksi esitätte tyhmiä miesten seurassa?

Vierailija
16.03.2018 |

Huomannut tämän monta kertaa, älykäs ja suorastaan viisas nainen heittäytyy avuttoman vammaisen tasolle kun istuu miehen seurassa. Usein tulee vielä se hihitys ja tyhjän nauraminen päälle.
Olkaa omia itsejänne vaan, ei tuo hämää ketään. Ehkä jotkut miehet pitävät tämän kaltasesta käytöksestä, mutta ainakin minä näen sen läpi enkä pidä siitä yhtään.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itsellä vähän sama mitä aiemminkin kommentoinneilla: mä olen saanut kuulla olevani jotenkin vihaisen ja koppavan oloinen.

En kuitenkaan ole, oon vaan tosi ujo vieraassa seurassa, en ole parantunut ujoudesta vaikka olen 26. Oon huomannut että paljon nauramalla, tyhmää tai avutonta esittämällä musta pidetään enemmän. Jos korjaan muiden sanomisia, musta ei tykätä. :/

Nykyään uusien tuttavuuksien kanssa kikattelen paljon ja jos mulle sanotaan miten joku asia menee niin oon vaan ett "oikeestiko??? Vähäksnsiistiiiii! :OO <333"

Eihän noista mitään muuta seuraa kuin paljon fb-kavereita mutta esim massatapahtumiin on nykää paljo helpompi osallistua kun on ihmisiä joille jutella tai siis kikatella.

Kaikkien seurassa en näin tietenkään käyttäydy. Tai no :D Kaverien seurassa mä olen usein se puhelias ja nauran paljon, mutta silloin se käytös johtuu vaan siitä että tunnen oloni rennoksi enkä joudu esittämään :). Myöskin jos uusi kaveri vaikuttaa sellaiselta joka ei kaipaa hassua käytöstä että voi ystävystyä niin käyttäydyn varautuneemmin. Mutta myönnettäköön että tää mun nykynen semi-bimbo -persoona on auttanut mua, koen nykyään itseni sosiaalisesti hyväksytyksi.

Vierailija
42/61 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin en koskaan esittänyt tyhmempää, ja se olikin kova paikka ex-miehelleni. Hänellä otti pattiin, että olin älykkäämpi kuin hän. Joka hemmetin asiasta yritti päteä ja kilpailla kanssani. Lopulta oli helpompaa esittää tyhmempää kuin hän eikä tarvinnut väitellä tyhjänpäiväisistä asioista. 

Esitin siis tyhmempää ihan mieheni mieliksi. Lopulta kyllä päätin suhteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En esitä. En ole koskaan esittänyt.

Vierailija
44/61 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
45/61 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomannut tämän monta kertaa, älykäs ja suorastaan viisas nainen heittäytyy avuttoman vammaisen tasolle kun istuu miehen seurassa. Usein tulee vielä se hihitys ja tyhjän nauraminen päälle.

Olkaa omia itsejänne vaan, ei tuo hämää ketään. Ehkä jotkut miehet pitävät tämän kaltasesta käytöksestä, mutta ainakin minä näen sen läpi enkä pidä siitä yhtään.

Koska miehet tykkäävät siitä tunteesta, että ovat muka naista älykkäämpiä ja ylempänä. Ovelat naiset ruokkivat tätä utopiaa ja saavat näin tahtonsa läpi.

Vierailija
46/61 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella miehellä vaan on ihan megalomaanisen matala itsetunto, eivätkä he tajua että jos nainen tietää ja osaa joitain asioita paremmin kuin hän, se ei tarkoita että mies olisi huonompi ihminen. Teen samaa mitä joku täällä sanoi; tunnustelen porukan vastaanottavaisuutta ja kävelen kohteliaasti munankuorilla sellaisessa seurassa, jossa en tiedä onko "hyväksyttävää" olla älykäs nainen.

Olen löytänyt valtavan määrän miehiä, joille asiat kiistelee tai täydentää toisaan, ei mies ja nainen. He voivat avoimesti myöntää sellaisia asioita kuin "en ole koskaan tullut ajatelleeksi tuota" , "hyvä pointti"! Ja vice versa.

Yhteistä heille on hyvä itsetunto ja kyky olla erottelematta ihmisiä ja naisia eri ryhmiksi.

Vierailija
47/61 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt vain naisia, jotka suhtautuvat yrmeästi naistuttaviin, mutta miehen ilmestyttä paikalle on kuin valot olisi sytytetty tähän yrmyyn.

Vierailija
48/61 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta taas tuntuu, että miehet helposti pitää naisia tyhmempinä kuin itseään.

Tästä siinä on kyse. Pitää vaan jotenkin tulla toimeen miesten kanssa, ja älykkyytensä näyttämällä saa monen miehen kanssa aikaan vaan hankalia tilanteita jotka eivät koskaan voi päättyä minun hyväkseni muutamista syistä. Monet miehet eivät tästä kanna vastuuta, joten voidakseni olla miesten kanssa tekemisissä asia jää minun harteilleni.

Naisen on hyvin vaikea nöyryyttää miestä älyllisesti. Yleisön reaktio ja nöyryytetyn oma ymmärrys, reiluus ja rehellisyys, eikä oikeassa oleminen on se mikä ratkaisee "älyllisen" nöyryyttämisen. Nämä miehet joille tällainen pseudoälyllinen dominanssinokittelu on tärkeää, eivät koskaan ole älyllisesti rehellisiä tai reiluja, koska eihän niin menestyisi. Yleisö on yleensä vahvasti puolueellinen miehen hyväksi tällaisissa tilanteissa.

Toisekseen, minä arvostan omaa älyllistä rehellisyyttäni yli muiden ominaisuuksieni, enkä pysty tai halua ryhtyä sellaiseen puhtaasti retoriseen halpahintaiseen toimintaan. Reagoin tunteellisesti kun kohtaan röyhkeää epärehellisyyttä, ja sekös on nopein tapa osoittaa olevansa paitsi väärässä ja tyhmä, myös irrationaalinen, tunteellinen nainen.

Kolmannekseen, en vaan tykkää sellaisesta kilpailevasta keskustelusta jonka tarkoitus on pohjimmiltaan vain pelailla miesten dominanssihierarkiapelejä. Musta ajatusten vaihdossa paljon kiinnostavampaa on aito dialogi, ihmisten välinen toimiva kommunikaatioyhteys, yhdessä luominen, uuden oppiminen jne. Koen väittelyn muotoon puetun pippelinvenytyskilpailun kaikkia osapuolia halventavaksi.

Olen kokemuksesta oppinut että älykkäinä itseään pitävien miesten kanssa tähän kuvioon joutuminen tahtomattaan on hyvin vaikea välttää heti jos on erehtyy paljastamaan ettei nöyrästi pidä itseään selvästi ko. miehiä tyhmempänä. On odoteltava, että mies antaa jonkun merkin siitä ettei ole tällä tasolla, ennen kuin ikinä olen hänen seurassaan älyllisesti oma itseni. Porukoissa pitää olla varma, että enemmistö miehistä on sen verran kohtuullisia, etteivät pidä yhteisrintamaa. (Käsitän, että tää kaikki kuulostaakin ihan v-tun naurettavalta, mutta se on ikävä kyllä totuus.)

Se toisten jutuille vähän tyhjästä nauraminen on yksinkertaisin tapa osallistua sellaisessa roolissa, joka ei aiheuta ongelmia miesten kanssa. Muutenkin on yleensä ihan hyvä idea nauraa toisten jutuille jos niissä on mitään nokkelaa, vaikka naurua pitäisikin vähän liioitella jottei siitä tulisi vain jotain hymähtelyä. Se on sellainen aseistariisuva hyvän tahdon ja arvostuksen ele, niitä toistelemalla ihmisten välit muodostuvat positiivisiksi. Lisäksi nauraminen vaikuttaa omaan viihtymiseen ja seurassa jaksamiseen vaikka ei olisikaan aivan aitoa. Parempi se on nauraa kuin istua tuppisuuna siihen keskittyen, että joku seurassa oleva seksistinen spede pitää itseään sua parempana. Olemalla sopimatta joukkoon sulkee vaan itse kaikki ne sosiaaliset mahdollisuudet pois, joita seksismi ei sulje. Ne on kuitenkin enemmistö.

Tämä oli tosi hyvä kirjoitus. Etenkin tuo kolmoskohta on mielestäni tosi olennainen - väittäisin, että (älykkäillä) miehillä ja naisilla on usein jopa aivan erilainen keskustelukulttuuri, jossa ensimmäiset pyrkivät koko keskustelun ajan pääsemään niskan päälle ja olemaan oikeassa, kun taas jälkimmäisten tyyli on pohdiskelevampi ja tiedustelevampi (eli juuri se mainitsemasi aito dialogi). Mies siis helposti julistaa, nainen ehdottaa.

Hirveän väsyttävää käydä keskustelua, jossa on koko ajan kumma vääntämisen pohjavire, joten helpommalla pääsee kun pitää keskustelun kepeänä tai sitten vain hymyilee kohteliaasti toisen paasaukselle. Tyhmäksi heittäytyminen on se ihan kaikkein helpoin vaihtoehto, mutta se tuntuu jopa vähän huijaukselta. Olen kyllä itsekin sortunut tähän, esimerkiksi ihan vähän aikaa sitten annoin yhden tuttavamiehen selittää juurta jaksaen eri verotusluokkia, vaikka näissä ei itsellä mitään epäselvää ollutkaan (yläasteikäinen kesätyöläinenkin osaa nuo) ja henkilö itse ei ymmärtänyt alkuperäistä aihetta (vaan alkoi siis neuvoa ihan vierestä). Joskus vaan on helppoa ja kohteliasta, että tekeytyy vähän normaalia tyhmemmäksi.

Vierailija
49/61 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet loukkantuu ja käy hiljaisiksi jos nainen on oma itsensä ja tietää asioita. Ei saa tietää enemmän kuin mies paitsi meikeistä, vaatteista ja terveyteen liittyvistä asioista. Nehän onkin akkojen höpinöitä.

Jos tuo olisi totta, minulla olisi kovin vaikeaa töissä. Onnekseni en ole törmännyt tuon tyyppisiin miehiin.

t. 50 v. DI nainen

Vierailija
50/61 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäähän miestenkin loistaa välillä :)

Milloin naiset viimeksi loistivat?

Vierailija
51/61 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska aivot eivät ole se osa kehoani, joka vaikuttaisi miehiä yleensä kiinnostavan.

Mieluummin panen vertaistani taistelukumppania kuin aivotonta myötäilijää. Siitä se jännite syntyy.

Tämähän se juuri on ongelma. Miehet eivät yleensä kestä sitä kun nainen on älykkäämpi ja pyyhkii lattian miehen egolla.

No ei tuota lattian pyyhkimistä egolla kestä naisetkaan. Ei sitä tee kuin sosiaalisesti vammaiset aspergerit ja narsistit.

Vierailija
52/61 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse olen huomannut valtaosan miehistä menevän hämilleen kun älykkyyteni ja tietomääräni paljastuu. En halua emaskuloida miehiä, koska heidän itsetuntonsa ei kestä  sitä. Mulla on vaan veljiä joten osaan kutakuinkin samat asiat (ns. miesten reviirillä) kuin hekin, mikä  on jossain tilanteissa huomattavasti  enemmän kuin mitä keskustelukumppanini  osaa.Alemmuudentuntoinen ihminen koittaa siinä vaiheessa sitten nostaa itseään negaamalla toista .

Onneksi tämä ei  kuitenkaan päde kaikkiin.

Vierailija
53/61 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin luultavasti loistavat tasaisemmin kuin sinä. Tasainen valo vaan ei  herätä niin helposti huomiota kuin tuike silloin tällöin.

Vierailija
54/61 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin luultavasti loistavat tasaisemmin kuin sinä. Tasainen valo vaan ei  herätä niin helposti huomiota kuin tuike silloin tällöin.

Miksi minun oletettu loisteen puute tuli yhtäkkiä mukaan keskusteluun?

Vierailija
55/61 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi miespuolinen ystävä, josta pidän tosi paljon ja jonka kanssa tulen hyvin juttuun, paitsi kun...

On muutama asia, josta hän ajattelee  tietävänsä suurinpiirtein kaiken. Mutta kun ei tiedä. Yritin joskus tuoda  esiin muita näkökulmia asiaan, mutta hän ei haua tai kykene vastaanottamaan niistä mitään. En halua riitaa, enkä eripuraa joten selvästi olen huomannut panevani suun suppuun, jos tietty puheenaihe tai sitä sivuavat aiheet lähestyvät.

Koen kyllä rajoittavani ilmaisuani hänen läsnäollessaan enkä ikinä tekisi samaa naisen takia.

Vierailija
56/61 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on yksi miespuolinen ystävä, josta pidän tosi paljon ja jonka kanssa tulen hyvin juttuun, paitsi kun...

On muutama asia, josta hän ajattelee  tietävänsä suurinpiirtein kaiken. Mutta kun ei tiedä. Yritin joskus tuoda  esiin muita näkökulmia asiaan, mutta hän ei haua tai kykene vastaanottamaan niistä mitään. En halua riitaa, enkä eripuraa joten selvästi olen huomannut panevani suun suppuun, jos tietty puheenaihe tai sitä sivuavat aiheet lähestyvät.

Koen kyllä rajoittavani ilmaisuani hänen läsnäollessaan enkä ikinä tekisi samaa naisen takia.

Tämä.

Vierailija
57/61 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
58/61 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pyri miellyttämään miehiä tuomalla esiin älykkyyttäni. Miesten kanssa pärjää parhaiten aivot narikkaan tyylillä. Itsekseni sen hihityksen aikana ajattelen, että vttu mikä ääliö.

Tämä. Miesten kanssa on aivan turha yrittää saada aikaiseksi älykästä keskustelua, joten en vitsi edes yrittää.

Vierailija
59/61 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Itse olen joissain asioissa ihan kohtuullisen välkky ja toisissa taas todella tyhmä ja uusavutonkin. Onneksi ympärillä olevat miehet (ja naiset) ymmärtävät tämän, eivätkä kuvittele minun teeskentelevän jostain käsittämättömästä syystä. Mutta en kyllä muutu hunajapupuksi tyhmänä ollessanikaan vaan ihan mennään dumb and dumber -linjalla.

Vierailija
60/61 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska aivot eivät ole se osa kehoani, joka vaikuttaisi miehiä yleensä kiinnostavan.

Mieluummin panen vertaistani taistelukumppania kuin aivotonta myötäilijää. Siitä se jännite syntyy.

Tämähän se juuri on ongelma. Miehet eivät yleensä kestä sitä kun nainen on älykkäämpi ja pyyhkii lattian miehen egolla.

Mitä kestämistä älyssä on? Sen kyllä ymmärrän että ei kestä sellaisen henkilön seuraa, jolla on tarve pyyhkiä muilla lattioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi