Noh sedät. Kertokaa yksikin hyvä syy miksi teidät pitäisi huolia suhteeseen
Vaikka ikäisiäni ja nuorempiakin on tarjolla suhteeseen?
N27
Kommentit (331)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin upgreittausta nykysiisi verrattuna!
Vanhuus, rypyt, kalju, kaljamaha, surkastuneet lihakset ja veltostunut iho on kyl kaukana upgradesta
..ja tekohampaat lasissa yöpöydällä. Eturauhasvaivat...
Huomenta rakas. Putsasin hampaasi sillä aikaa kun kävit yrittämässä kusemista. Kuulostaa aika romanttiselta ja houkuttelevalta, oikeastaan. Saa näyttää että välittää ja olla tärkeä.
Tämä on ilmiselvä kompa,ei kukaan halua noin vanhaa naista.
Vierailija kirjoitti:
Vanhetessa persoonallisuuden merkitys kasvaa kun ulkonäkö alkaa olla historiaa. Ei näytä hyvältä sekään prognoosi.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti haluaa, kun 20-70-vuotiaat yrittää iskeä. Harmi et mä kelpuutan vain 20-29-vuotiaat ;)
Ei voisi vähempää kiinnostas selitellä näitä asioita. Minä otan sen minkä haluan. Pitää vain valita nainen jonosta ja homma on sillä selvä.
m55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, sähän olet itse jo täti-ikäinen. Vanha...
Ap on vasta 27, kaukana täti-iästä.
Ap on 27, eli yli-ikäinen jo. 25-vuotias tai alle, niin ei kuulu tätiluokkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti haluaa, kun 20-70-vuotiaat yrittää iskeä. Harmi et mä kelpuutan vain 20-29-vuotiaat ;)
Persoonallisuutesi perusteella se ei ole kyllä harmi ollenkaan.
27-vuotias on jo lähempänä kolmeakymmentä eli kuuluu vanhempiin naisiin. 18-25-vuotiaat ovat nuoria naisia.
Vierailija kirjoitti:
27-vuotias on jo lähempänä kolmeakymmentä eli kuuluu vanhempiin naisiin. 18-25-vuotiaat ovat nuoria naisia.
Alle kolmekymppiset ovat nuoria aikuisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt puhutaan siitä, keitä pidetään nuorina naisina, niin 27-vuotias kuuluu jo vanhempiin naisiin. 25 vuotta on se maaginen raja, jolloin useimmat setämiehet alkavat pitää naista rupsahtaneena. Eli 18-25-vuotiaat ovat näitä kaikkein hehkeimpiä nuoria naisia. Ap ei enää kuulu tähän luokkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka ikäisiäni ja nuorempiakin on tarjolla suhteeseen?
N27
Miksi luulet etta valinta olisi yksin sinun? Ei tässä nyt ihan ketä tahansa kuitenkaan kelpuuteta pelkän iän perusteella.
t. Hopeakettu
Sillä ei paikata ongelmia luonteessa että on puolet nuorempi.
No ehkä siksi, että olen se alfa, joka kuuluu top 5%:iin. Ainakin kokemusten perusteella. Myös juttu luistaa eikä tule tylsää kanssani. Reissuja tulee tehtyä ja katsottua maailmaa. Ja jos tuosta elämäntyylistä nuorempikin nainen minun lisäkseni pitää, niin sehän on vain plussaa molemmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt puhutaan siitä, keitä pidetään nuorina naisina, niin 27-vuotias kuuluu jo vanhempiin naisiin. 25 vuotta on se maaginen raja, jolloin useimmat setämiehet alkavat pitää naista rupsahtaneena. Eli 18-25-vuotiaat ovat näitä kaikkein hehkeimpiä nuoria naisia. Ap ei enää kuulu tähän luokkaan.
Ihan kuin setämiehet erottaisivat 27-vuotiaan alle 25-vuotiaista :'D
Olen ammatiltani presidentti. Pääset siivelläni mm. joka vuosi linnan juhliin.
Joko alkoi mahlat valumaan?
Mitä annettavaa 27 vuotiaalla edes olisi? Eiköhän ole parempi että katselet vaan niitä ikäisiäsi.
t. M47v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin setämiehet erottaisivat 27-vuotiaan alle 25-vuotiaista :'D
Joo, kyllähän sitä niin voi sanoa että kaikki alle kolmekymppiset on lapsia, eikä siksikään kiinnosta.
-setämies-
En minä pikkulikkoja suhteeseen huolisi, mutta paukuttelen kyllä menemään mennen tullen. Uskomattomia juttuja uskovat - höppänät.
Hopis
Voisin panna alle kolmekymmpistä, mutta en huolisi suhteeseen. Johan sitä näyttääkin naurettavalta jos naisystävä olisi lasteni ikäinen.
t. Saukki
Mutta kun ikäiseni ja nuoremmat miehet ovat seksikkäitä niin heidän kanssaan on mukava panna :)