Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noh sedät. Kertokaa yksikin hyvä syy miksi teidät pitäisi huolia suhteeseen

Vierailija
15.03.2018 |

Vaikka ikäisiäni ja nuorempiakin on tarjolla suhteeseen?
N27

Kommentit (331)

Vierailija
101/331 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä ei paikata ongelmia luonteessa että on puolet nuorempi.

Myönnät siis setämiesten olevan luonnevikaisia? Kyllä me se jo tiedettiin.

Vierailija
102/331 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ammatiltani presidentti. Pääset siivelläni mm. joka vuosi linnan juhliin.

Joko alkoi mahlat valumaan?

Joo ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/331 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap vaikuttaa erityisen yksinkertaiselta.

Vierailija
104/331 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne nuoret naiset kaipaavat isähahmoa.  Mielestäni on kuitenkin suuri virhe nuorelta naiselta avioitua 20-40 vuotta vanhemman miehen kanssa.  Mies himossaan tottakai haluaa naida nuorta naista.   En usko, että tälläiset avioliitot ovat oikeasti onnellisia.  Raha ei kertakaikkiaan korvaa tasavertaista suhdetta.  Naistakin alkaa oksettamaan, kun määrätyn iän ylittänyt mies tunkee päälle.  Mielestäni miehet jotka havittelevat 20-30 vuotta nuorempaa naista ovat vastuuntunnottomia ajattelussaan nuorta naista kohtaan

Vierailija
105/331 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap vaikuttaa erityisen yksinkertaiselta.

Taisin nähdä AP:n aivosähkökäyrän kerran Ranskassa. Se on Musée des arts et métiers'ssä suoran standardina.

Vierailija
106/331 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

27-vuotias on jo lähempänä kolmeakymmentä eli kuuluu vanhempiin naisiin. 18-25-vuotiaat ovat nuoria naisia. 

Alle kolmekymppiset ovat nuoria aikuisia.

Jos nyt puhutaan siitä, keitä pidetään nuorina naisina, niin 27-vuotias kuuluu jo vanhempiin naisiin. 25 vuotta on se maaginen raja, jolloin useimmat setämiehet alkavat pitää naista rupsahtaneena. Eli 18-25-vuotiaat ovat näitä kaikkein hehkeimpiä nuoria naisia. Ap ei enää kuulu tähän luokkaan.

Ihan kuin setämiehet erottaisivat 27-vuotiaan alle 25-vuotiaista :'D

Kyllä erottavat. Tuo 25 vuottahan on ihan ehdoton yläikäraja. Ja alarajahan on itseasiassa suojaikäraja. Eli 16-25 on se "todellinen" ikähaitari nuorille naisille. Ja 16-vuotiaan ja 27-vuotiaan välillä on jo aikamoinen ero ulkonäössä. Oletko loukkaantunut, kun sinut luokitellaan "liian vanhaksi" nuorta naista haluaville vai miksi intät tätä tosiasiaa vastaan?

Vierailija
107/331 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

27-vuotias on jo lähempänä kolmeakymmentä eli kuuluu vanhempiin naisiin. 18-25-vuotiaat ovat nuoria naisia. 

Jos nyt puhutaan siitä, keitä pidetään nuorina naisina, niin 27-vuotias kuuluu jo vanhempiin naisiin. 25 vuotta on se maaginen raja, jolloin useimmat setämiehet alkavat pitää naista rupsahtaneena. Eli 18-25-vuotiaat ovat näitä kaikkein hehkeimpiä nuoria naisia. Ap ei enää kuulu tähän luokkaan.

Kyllä erottavat. Tuo 25 vuottahan on ihan ehdoton yläikäraja. Ja alarajahan on itseasiassa suojaikäraja. Eli 16-25 on se "todellinen" ikähaitari nuorille naisille. Ja 16-vuotiaan ja 27-vuotiaan välillä on jo aikamoinen ero ulkonäössä. Oletko loukkaantunut, kun sinut luokitellaan "liian vanhaksi" nuorta naista haluaville vai miksi intät tätä tosiasiaa vastaan?

No miksi sedät eivät edelleenkään ole jättäneet mua sitten rauhaan?

Vierailija
108/331 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos näytät tarpeeksi helpolta niin voivathan ne yrittää vähän pidempäänkin riippunutta lihaa.

Vierailija
109/331 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsivät vain seuraa kuten kenestä tahansa muusta naisesta. Eli nämä sinua lähestyvät miehet eivät ole pelkästään nuorista naisista kiinnostuneita, koska sinä et enää kuulu tuohon nuorten naisten kategoriaan. 

Vierailija
110/331 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä on ne sinun kriteerisi? Mitä ominaisuuksia tulisi miehellä olla?

Vierailija
111/331 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun tarvitse kertoa mitään perusteluita. Enemmänkin sinun pitää vakuutella, että miksi sinä kelpaisit minulle.

M38

Vierailija
112/331 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luotettava, hauska, rehellinen, kiltti, sopivasti vittumainen, komea, timmi, alle kolmekymppinen, älykäs, ymmärtää sarkasmia, ei käytä liikaa alkoholia tai muita päihteitä ja tykkää samoista asioista kuin mä.

Vierailija
113/331 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytään pikemmin niin päin, että miksi haluaisin keskenkasvuisen kiukuttelijan, jonka seksitaidot ovat luultavasti tasolla " Hyi yök vie se pois mun naaman edestä!", joka pomppaa ennen miehen heräämistä meikkaamaan , ei suostu menemään paskalle miehen läsnäollessa  sekä  luultavammin lähtee, jos puoliso sairastuu. 

Vierailija
114/331 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miljonääri.

Ei riitä.

Kokemus sanoo muuta.

Vierailija
115/331 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olen kova köyrimään ja itsevarma ja komea.

M53

Huonokin mikromuna voi olla kova köyrimään. Ja useimmat kolmekymppiset ovat parempia kuin viisikymppinen andropaussimies.

Määrä ei korvaa laatua, setä.

Vierailija
116/331 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysytään pikemmin niin päin, että miksi haluaisin keskenkasvuisen kiukuttelijan, jonka seksitaidot ovat luultavasti tasolla " Hyi yök vie se pois mun naaman edestä!", joka pomppaa ennen miehen heräämistä meikkaamaan , ei suostu menemään paskalle miehen läsnäollessa  sekä  luultavammin lähtee, jos puoliso sairastuu. 

Voi kuinka väärässä oletkaan. Tosin vanhaa miestä en eteeni tahtoisi.

Vierailija
117/331 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua koitti kerran iskeä sellanen 50v mies, näytti lompakkoaan ja heilutteli jotain 500€ seteleitä kourassa ja iski silmää mulle. Sanoi että on varakas ja hyvä mies. Ikää itselläni oli 26v. En lämmennyt :D Haukkui mua sitten h"oraksi ja ties miksi. Että voi ottaa kupoliin, kun jotkut kuvittelevat että se varakkuus on joku automaatio, joka tekee ihmisestä houkuttelevan. Niin tosiaan joo, mitään muutahan ei tarvita.. huoh :)

Vierailija
118/331 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miljonääri.

Ei riitä.

Varmasti riittää. Rahalla saa ja hevosella pääsee.

Vierailija
119/331 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luotettava, hauska, rehellinen, kiltti, sopivasti vittumainen, komea, timmi, alle kolmekymppinen, älykäs, ymmärtää sarkasmia, ei käytä liikaa alkoholia tai muita päihteitä ja tykkää samoista asioista kuin mä.

Jos tällainen mies olisi yli 30 niin miksi se ei sitten käy?

Vierailija
120/331 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ikäisiäni ja nuorempiakin on tarjolla suhteeseen?

N27

Jos meinaat vielä jonkun saada. Aikaa sinulla on maksimissaan 5 vuotta. Sitten et enää kelpaa kuin kertakäyttökaveriksi ikäisillesi, nuoremmista puhumattakaan.