Noh sedät. Kertokaa yksikin hyvä syy miksi teidät pitäisi huolia suhteeseen
Vaikka ikäisiäni ja nuorempiakin on tarjolla suhteeseen?
N27
Kommentit (331)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan se kokenut setä kiinnostaa, ihan luonnollista.
Parikymppiset nuoret neidot haluavat harjoitella ensimmäisiä seksikokemuksiaan turvallisesti kokeneen ja varmaotteisen sedän hyvässä huomassa. Ketään ei kiinnosta reisille laukeavat finninaamat...
En minä ainakaan halunnut. Halusin opetella yhdessä poikaystävän kanssa. Ja harjoittelu oli täynnä naurua, hellyyttä, läheisyyttä ja nautintoa.
Discordia kirjoitti:
Galaktinen Sankari kirjoitti:
Joku voisi testata tätä; "Meillä on komea sukuhauta ja hyvällä paikalla".
:)
Aivan loistava! Tätä pitää kokeilla joskus.
Mutta muista että karsivien vitsien pitää olla tuota tehokkaampia, sillä saattaa olla että tuohon riittää jopa aloittajan huumorintaju.
Ap en ole vielä setämies iässä,itseasiassa muutamaa vuotta sinua nuorempi.Tätä ketjua lukiessani en voi olla ajattelematta että olet trolli. Toivon vain että nautit saamastasi huomiosta ja toivottavasti joku päivä löydät terveemmän tavan pönkittää itsetuntoasi. Tavan,joka ei perustu toisten taikka itsesi halventamiseen. Kaikkea hyvää.
-Motivaatio Banaani
Vierailija kirjoitti:
Ap, sähän olet itse jo täti-ikäinen. Vanha...
Ap on vasta 27, kaukana täti-iästä.
m55 kirjoitti:
Olen rikas hopeakettu. Nuoretkin miehet kadehtivat elinvoimaani ja varallisuuttani. Käsivarressani herättäisit ihailua ja kateutta, minne tahansa menisimme.
Hahhah voi kun sun käsipuolessa heräis vaan myötähäpeä. Eikä kukaan halua olla se, josta sanotaan miksi se on ton vanhan kääpän kanssa kun hyvännäköisiä timmejä, fiksuja ja naista oikeasti rakastavia nuoria miehiäkin on tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minua tarvi huolia, mutta jos tapaisimme niin luultavasti olisit vartin keskustelun jälkeen niin päästäsi pyörällä ettet lähtisi enää kulumallakaan.
Miten niin?
Höh. Ko se o linnassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen itsevarma ja varakas. Minun kanssani sinun ei tarvitsisi tehdä töitä ja saisit keskittyä pitämään itsesi kauniina. Minulla on pitkä elämänkokemus ja tunnen ihmiset, ohjaisin sinua lempeästi omaan sivistyneeseen elämäntapaani. Ystäväsi eivät ehkä hyväksyisi minua, mutta minä riitän sinulle etkä kaipaa enää elämääsi mitään muuta.
Hetkinen: rakastan työtäni. Enkä halua ketään opastamaan minua omaan elämäntapaansa.
Haluan sellaisen, jonka arvomaailma vastaa omaani.
Olen luonnonkaunis.
Motivaatio Banaani kirjoitti:
Ap en ole vielä setämies iässä,itseasiassa muutamaa vuotta sinua nuorempi.Tätä ketjua lukiessani en voi olla ajattelematta että olet trolli. Toivon vain että nautit saamastasi huomiosta ja toivottavasti joku päivä löydät terveemmän tavan pönkittää itsetuntoasi. Tavan,joka ei perustu toisten taikka itsesi halventamiseen. Kaikkea hyvää.
-Motivaatio Banaani
Jos olet lukenut setien viestit niin et kirjoittaisi noin jos olet oikeasti nuori. Mutta et sitä olekaan kuin se setämiestrolli viestisi sen paljastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minua tarvi huolia, mutta jos tapaisimme niin luultavasti olisit vartin keskustelun jälkeen niin päästäsi pyörällä ettet lähtisi enää kulumallakaan.
Miten niin?
Höh. Ko se o linnassa.
?
Vierailija kirjoitti:
31 cm.
terv, K 52v 🍆
Unissas on
Huomenta! Toivottavasti saitte nukuttua niin jaksatte jatkaa tasokasta keskusteluanne. Olkaa hyvät.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta! Toivottavasti saitte nukuttua niin jaksatte jatkaa tasokasta keskusteluanne. Olkaa hyvät.
Ei oikein malttanut kun odotti että miten täällä älyn säilä viuhuu heti aamusta. Nyt on kuppi kahvia ja mukava asento. Let the games begin!
Firmassa 29v hiljattain eronnut todella nätti "HR-täti" hakeutuu seuraani (minä 45v, naimissa jne) tehden tikusta asiaaa ja suorastaan kinuaa minua osallistumaan firmabileiden myöhäisjatkoille yms.
Miksi minun pitäisi alkaa vehtailemaan hänen kanssaan? Ei se etteikö ko leidi olisi viimeisen päälle pantava otus, mutta olen niin laiska ja mukavuudenhaluinen etten yksinkertaisesti jaksa sitä paskamyrskyä joka hommasta seuraisi...
Vierailija kirjoitti:
Firmassa 29v hiljattain eronnut todella nätti "HR-täti" hakeutuu seuraani (minä 45v, naimissa jne) tehden tikusta asiaaa ja suorastaan kinuaa minua osallistumaan firmabileiden myöhäisjatkoille yms.
Miksi minun pitäisi alkaa vehtailemaan hänen kanssaan? Ei se etteikö ko leidi olisi viimeisen päälle pantava otus, mutta olen niin laiska ja mukavuudenhaluinen etten yksinkertaisesti jaksa sitä paskamyrskyä joka hommasta seuraisi...
Ei kannata. Tuosta ei tule kuin riesaa. Tuossa iässä vapailla markkinoilla ovat ovat joko sekaisin ja eronneita tai sekaisin ja hulluja jos eivät ole vielä päässeet naimisiin. Kannattaa etsiä seuransa joko lähempänä kahtakymppiä tai lähempänä neljääkymppiä olevista naisista. Edelliset eivät vielä ole oppineet ap:n kaltaiseksi hulluksi ja jälkimmäiset ovat jo vähän rauhottuneet ja voivat olla aika hyvääkin seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin upgreittausta nykysiisi verrattuna!
Vanhuus, rypyt, kalju, kaljamaha, surkastuneet lihakset ja veltostunut iho on kyl kaukana upgradesta
..ja tekohampaat lasissa yöpöydällä. Eturauhasvaivat...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miljonääri.
Ei riitä.
Leskeneläke odottaa.
Vanhempi ukko ei enää vonkaa niin pahasti. Vaimo saa olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin upgreittausta nykysiisi verrattuna!
Vanhuus, rypyt, kalju, kaljamaha, surkastuneet lihakset ja veltostunut iho on kyl kaukana upgradesta
..ja tekohampaat lasissa yöpöydällä. Eturauhasvaivat...
Nekin vielä. :D
Miten niin?