Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noh sedät. Kertokaa yksikin hyvä syy miksi teidät pitäisi huolia suhteeseen

Vierailija
15.03.2018 |

Vaikka ikäisiäni ja nuorempiakin on tarjolla suhteeseen?
N27

Kommentit (331)

Vierailija
41/331 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika outo ajatus, että joku "huolittaisiin" suhteeseen, ja että nuorempi tarkoittais aina parempaa. Oletko ihan oikeasti jo 27-vuotias?

AP taitaa olla kiukkuinen mörökölli jonka miehen joku nuori suttura pelasti ja joka kuvittelee täällä kostavansa kärsimänsä vääryyden.

Nuori suttura vieny mun miehen? :D et sitten pappa muuta keksinyt.

Pelastanut, ystävä hyvä, pelastanut.

Vierailija
42/331 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin upgreittausta nykysiisi verrattuna!

Vanhuus, rypyt, kalju, kaljamaha, surkastuneet lihakset ja veltostunut iho on kyl kaukana upgradesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/331 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika outo ajatus, että joku "huolittaisiin" suhteeseen, ja että nuorempi tarkoittais aina parempaa. Oletko ihan oikeasti jo 27-vuotias?

AP taitaa olla kiukkuinen mörökölli jonka miehen joku nuori suttura pelasti ja joka kuvittelee täällä kostavansa kärsimänsä vääryyden.

Nuori suttura vieny mun miehen? :D et sitten pappa muuta keksinyt.

Pelastanut, ystävä hyvä, pelastanut.

Ei multa tarvii ketään pelastaa. Oon ihana ikäisilleni ja nuoremmille miehille. Sedille en ole.

Vierailija
44/331 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsevarma ja varakas. Minun kanssani sinun ei tarvitsisi tehdä töitä ja saisit keskittyä pitämään itsesi kauniina. Minulla on pitkä elämänkokemus ja tunnen ihmiset, ohjaisin sinua lempeästi omaan sivistyneeseen elämäntapaani. Ystäväsi eivät ehkä hyväksyisi minua, mutta minä riitän sinulle etkä kaipaa enää elämääsi mitään muuta. 

Vierailija
45/331 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsevarma ja varakas. Minun kanssani sinun ei tarvitsisi tehdä töitä ja saisit keskittyä pitämään itsesi kauniina. Minulla on pitkä elämänkokemus ja tunnen ihmiset, ohjaisin sinua lempeästi omaan sivistyneeseen elämäntapaani. Ystäväsi eivät ehkä hyväksyisi minua, mutta minä riitän sinulle etkä kaipaa enää elämääsi mitään muuta. 

Mulla olis 22-vuotiaskin varakas mies tarjolla, joka olisi valmis elättämään mut täysin ja voisin keskittyä täysin yhteiseen harrastukseemme. Joten hei hei pappa.

Vierailija
46/331 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko nää jutut provoja? Onhan? Siis ei kai kukaan yli 20 v luule että elämä loppuu kolmeenkymmeneen ikävuoteen? Ja että kaikki havittelee sitä parikymppisyyttä? Vai onko äo vaan niin alhainen?

Vierailija
47/331 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ikäisiäni ja nuorempiakin on tarjolla suhteeseen?

N27

En ole yhtä hankala kuin nuoret miehet.

Mut oot vanha, ruma ja rupsahtanut

Niin sinäkin, joten oltaisiin tasoissa.

Vierailija
48/331 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku haluaisi tuollaisen vanhan käytetyn, kun parempiakin on tarjolla?

Vierailija
49/331 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi, sillä en usko että älysi ja huumorintajusi riittäisivät.

Vierailija
50/331 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talous kunnossa, iso omakotitalo arvoalueella maksettuna tottakai. Työelämässä olen jo päässyt johtoportaassa ylöspäin.

Vierailija
51/331 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talous kunnossa, iso omakotitalo arvoalueella maksettuna tottakai. Työelämässä olen jo päässyt johtoportaassa ylöspäin.

Ei riitä kompensoimaan sun ikääs.

Vierailija
52/331 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori nyt vaan, mutta minua ei huolita suhteeseen vaan minä alan suhteeseen jos aidosti voit ja rakastat minua.  Jos se sinun puoleltasi on huolimista niin minun puolestani saat painua hornan tuuttiin.

Vierailija
53/331 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan normaali valitse kumppania asunnon tai työnkuvan takia. Ei sellaisella ole mitään tekemistä rakkauden kanssa.,

Vierailija
54/331 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rehellisiä vastauksia haluaa, niin asiaa pitäisi kysyä niiltä kymmeniltä nuorilta naisilta, jotka seuraani ovat hakeutuneet. En minä osaa itse sanoa mitä minussa on sellaista että saan vieläkin nuoria naisia, vaikka olen jo yli 50v.

Vierailija
55/331 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha sinun on tuollaisia etukäteen murehtia.

Vierailija
56/331 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan normaali valitse kumppania asunnon tai työnkuvan takia. Ei sellaisella ole mitään tekemistä rakkauden kanssa.,

Just näinhän se on mutta kun on ne elämänarvot muutenkin noilla miehillä ihan vinksallaan niin tuota se sitten on. Nämä Weinsteinit täällä esittelee tärkeimmät elämänarvoista.

Vierailija
57/331 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko nää jutut provoja? Onhan? Siis ei kai kukaan yli 20 v luule että elämä loppuu kolmeenkymmeneen ikävuoteen? Ja että kaikki havittelee sitä parikymppisyyttä? Vai onko äo vaan niin alhainen?

Taattua av-tasoa.

Vierailija
58/331 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sähän olet itse jo täti-ikäinen. Vanha...

Vierailija
59/331 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voisi testata tätä; "Meillä on komea sukuhauta ja hyvällä paikalla".

:)

60/331 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uliuli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi