Isoin julkkis jonka oot nähnyt ja missä
Kommentit (257)
Paavi Vatikaanissa. Tosin tätä voisi kai verrata tuohon konserttiin, piti jotain puhetta (olisko ollut pääsiäisen aikaan) siinä aukiolla ja porukkaa oli paikalla ihan sikana. Minä en etukäteen tiennyt tapahtumasta.
Ruotsin kuninkaan laskettelemassa Åressa. Oli henkivartijat mukana ja pääsi aina jonon ohi :)
Won Bin (korealainen näyttelijä, superjulkkis joka on monta kertaa äänestetty koko Aasian komeimmaksi mieheksi) lenkkipolulla Soulissa.
Henri Saari cafe Pirittassa klubilla kesällä 90-luvun lopulla.
Paavi Benedictus XVI Vatikaanissa.
Olen ajanut samalla hissillä muutaman kerroksen verran Wim Duisenbergin kanssa.
Carl Philip ehdottomasti lähimpää. Oltiin Suomenlinnassa kun se käveli ihan suoraan meitä vastaan kuninkaanportista! Oli aika siistiä!
Richard Geren Pariisissa, vaateliikkeessä.
Leonard Cohen ystävänsä kanssa Hakaniemen torilla.
Se en ole koskaan juonut maitoa, enkä juo -kaveri tuli samalla lennolla kerran Hampurista (vikalle Suomen keikalleen), istui busineksessä käytävän toisella puolella. Siis Lenny Kilmister.
Tarja Halosen kanssakin olen tullut samalla lennolla Brysselistä.
Ruotsin kunkku kävi meillä töissä.
Pekka Haavisto ja Pekka Sauri meidän keittiössä - isä oli luonnonsuojelija ja vihreiden piirihemmo joskus 80-l lopulla.
Pizza Pekkarinen samassa hotellihuoneessa vuoosia sitten.
Vuokko Hovatta ja Terhi Kokkonen mun rappukäytävässä Kalliossa.
.
Osmo Ikonen äskettäin Valintatalon tai siis Kmarketin kassalla.
.
.Jussi Lampea ei lasketa, tulee koko ajan vastaan. Se on iso.
.
.
Paavo Lipponen, olikohan kahvila marocco töölössä, no kavilassa töölössä joka tapauksessa.
Jamie Oliver oli samassa kirjakaupassa Lontoossa.
Prinssit Harry ja William toisella Lontoon reissulla olivat laskemassa seppeleitä white hallilla kun kävelin ohi.
Dennis Quaid törmäsi minuun Lontoossa, ja siinä pahoiteltiin, katsoi intensiivisesti silmiin.
Samalla matkalla Hyde Parkissa Quincy Jones ja seuralaisensa istuivat, luvan pyydettyään, samalle penkille missä lueskelin. Tajusin molemmat Q:t vasta paljon myöhemmin, ihmettelin vaan ensin mistä olivat tuttuja🤣
Vanessa Redgrave samoin puistossa ja näyttelijätyttärensä, oliko Natasha, mutta asuimmekin Notting Hillissä jossa näyttelijöitä ym. seurapiirijulkimoita usein näkee. Stella Tennant malleista.
Dave Mustaine. Maineestaan ja historiastaan huolimatta ihan jees tyyppi.
Laura Huhtasaari kaksi kertaa
Vicky Rosti Stadin lentoasemalla
Matti Nykänen marmariksessa
Onhan näitä niin ja Prinsessa Estelle Ruotsissa oli seuraavana jonossa jäätelökioskille