Isoin julkkis jonka oot nähnyt ja missä
Kommentit (257)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka näistä on isoin?:D Hjallis Harkimo, Remu Aaltonen vai Jaajo?😂Suomessa bongattu kaikki.
Heti en osaa sanoa kuka olisi vaikkapa pisin. Hjallis on varmaan rikkain joten siinä mielessä iso?
Remu on ainakin pieni ukko (reilusti alle 170), joka vielä kävelee kumarassa. Näin Rovaniemellä kirpputorilla joskus viime vuosikymmenellä.
Hodorin näyttelijä Kristian Nairn Dublinin lentokentällä.
Kotimaisista presidentit Kekkosen ja Ahtisaaren. Ihmettelin Helsingissä käydessäni, kun kaikki ihmiset tervehtivät jotakin pukumiestä, tuli kieleen joku mafioso tms. ja kun kävelin ohi, huomasin, että Ahtisaarihan se siinä köpötteli pankkiin.
Vierailija kirjoitti:
Kotimaisista presidentit Kekkosen ja Ahtisaaren. Ihmettelin Helsingissä käydessäni, kun kaikki ihmiset tervehtivät jotakin pukumiestä, tuli kieleen joku mafioso tms. ja kun kävelin ohi, huomasin, että Ahtisaarihan se siinä köpötteli pankkiin.
Tietenkin tuli mieleen, ei kieleen.
Frank Sinatra Helsingissä, sain nimmarin.
Jussi Lampi, yli 2m ja Kalliossa törmäiltiin aikanaan paljonkin kun samoissa baareissa käytiin.
Otin Jay-Z:n kanssa kuvan Manhanttanilla. Oli oikein mukavalla tuulella.
Cheekkiä joutunut kyylään metrin päästä kun kaveri halus jutella sen kaa, itteeni ei kiinnostanu. Ei muuten ole iso vaan pieni mies. En oo ees ikinä tavannu ketään mielenkiintosta julkkista. Olli Libdholm mäkkärissä ja Veltto Virtanen vaikka missä. Jes.
Istuin Benicio del Toron kanssa samassa pöydässä Mexikossa. Siihen se vain istahti ja alkoi small talkin.
Tom Jonesin keikalla oon ollut, samoin Bob Dylanin. Noi nyt on suht tunnettuja omilla saroillaan ympäri ämpäri maailman. Olen myös ollut samassa seurassa Tarja Halosen kanssa, ja melko tunnettu täti hänkin on (vaikka ehkä ei yhtä tunnettu kuin Ahtisaaren Mara). Ja aijuu! Oon nähnyt myös kuningatar Silvian, joskus 90-luvulla!
Ethan Hawke kadulla ja Orlando Bloom kahvilassa.
Juha Mieto Keuruun Rautiassa tuote-esittelijänä 2004. Kaiversi nimmarinsa ostamaani kahteen lahjakirveeseen.
Jani Wickholm.
Kaupassa sekä paikallisessa baarissa Petäjävedellä. Useitakin kertoja olen nähnyt, koska olen sieltä kotoisin, vanhempani asuvat siellä edelleen ja myös Jani asustelee siellä päin.
Miksi ihmiset kertovat tässä ketjussa suomalaisista julkkiksista? Niitähän näkee alvariinsa.
Prinsessa Victoria Torniossa 2011
Ceek 😂😂😂