Isoin julkkis jonka oot nähnyt ja missä
Kommentit (257)
Rowan Atkinson:in Espanjanjassa, kävi samassa ruokakaupassa ja hauskuutti ihmisiä ihan omana itsenään.
Hmm...
Snoop Dog:in näin kun soitti paikallisessa kaupassa. Olin suunnilleen ainoa asiakas juuri sillä hetkellä, aamutuimaan enkä tajunnu ollenkaan kenen vieressä seisoin, vaikka soittimensa kanssa siinä olikin. Kolttuja katselin vaan ja jälkikäteen vasta hoksasin. Hiukan harmitti. Häneltä olisi voinut nimmarin pyytää kyllä. :)
Olen nähnyt ihan vahingossa paljon julkkiksia enkä ole millään sellaisella alalla eikä muutenkaan mitään altistavaa tekijää moiselle. En silti milloinkaan ole pyytänyt nimmaria tai kapsahtanut kenenkään kaulaan suunnilleen, kuten monet fanit ja ei fanit tuppaa tekemään kun näkevät jonkun julkkiksen. Jotenkin näen heidät "vaan ihmisinä" ketkä päässeet julkisuuteen omalla talentillaan ja muutoin heilläkin oikeus omaan elämään, mihin en kehtaa tuppautua. En vaan osaa hihkua sillain, vaikka kuinka pitäisin itsekin jostain.
Tämä on ehkä syy miksi muutaman kerran julkkis itse on lähestynyt minua kaverillisesti, omana itsenään. En pyörry vaan juttelen takaisin kuten muillekin minun kanssa keskusteleville vieraille ihmisille. Kaksi julkkikseksi mainittavaa ystävää, kumpikin eri aloilta. Toinen ollut ystävä jo ennen julkisuutta.
Sitten on niitä julkkiksia, ketkä pitävät itseään kaiketi yli-ihmisinä, että kun jossain ohitustilanteessa, kassalla tmv. juttelee ja osoittaa katseen myös heihin niin ei hymyn hievahdustakaan. Tyyliin katsoo päin, että : kuka tuo luulee olevansa kun mulle puhuu edes? Yleensä ne on nimenomaan sellaisia pieniä julkkiksia minun mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paavi Franciscus vatikaanissa muutama vuosi sitten.
Ei mikään erikoinen bongaus. Sehän asuu siellä ja esiintyy aika ajoin julkisestikin.
OHO! Tarkistusnumero tähän viestiin on 666. Omen? Siis enne, ei se leffa.
Ai, että joku suomalainen tositv-julkkis on merkittävämpi bongaus kuin paavi...?! :DD
Monacossa Caroline 20 v sitten.
Vierailija kirjoitti:
Rowan Atkinson:in Espanjanjassa, kävi samassa ruokakaupassa ja hauskuutti ihmisiä ihan omana itsenään.
Hmm...
Snoop Dog:in näin kun soitti paikallisessa kaupassa. Olin suunnilleen ainoa asiakas juuri sillä hetkellä, aamutuimaan enkä tajunnu ollenkaan kenen vieressä seisoin, vaikka soittimensa kanssa siinä olikin. Kolttuja katselin vaan ja jälkikäteen vasta hoksasin. Hiukan harmitti. Häneltä olisi voinut nimmarin pyytää kyllä. :)
Olen nähnyt ihan vahingossa paljon julkkiksia enkä ole millään sellaisella alalla eikä muutenkaan mitään altistavaa tekijää moiselle. En silti milloinkaan ole pyytänyt nimmaria tai kapsahtanut kenenkään kaulaan suunnilleen, kuten monet fanit ja ei fanit tuppaa tekemään kun näkevät jonkun julkkiksen. Jotenkin näen heidät "vaan ihmisinä" ketkä päässeet julkisuuteen omalla talentillaan ja muutoin heilläkin oikeus omaan elämään, mihin en kehtaa tuppautua. En vaan osaa hihkua sillain, vaikka kuinka pitäisin itsekin jostain.
Tämä on ehkä syy miksi muutaman kerran julkkis itse on lähestynyt minua kaverillisesti, omana itsenään. En pyörry vaan juttelen takaisin kuten muillekin minun kanssa keskusteleville vieraille ihmisille. Kaksi julkkikseksi mainittavaa ystävää, kumpikin eri aloilta. Toinen ollut ystävä jo ennen julkisuutta.Sitten on niitä julkkiksia, ketkä pitävät itseään kaiketi yli-ihmisinä, että kun jossain ohitustilanteessa, kassalla tmv. juttelee ja osoittaa katseen myös heihin niin ei hymyn hievahdustakaan. Tyyliin katsoo päin, että : kuka tuo luulee olevansa kun mulle puhuu edes? Yleensä ne on nimenomaan sellaisia pieniä julkkiksia minun mielestä.
Voi ollakin, että on nähnyt jonkun sellaisen julkkiksen, jota ei tunne. Jotkut rab-artistit tai some-julkkikset kyllä menevät autuaasti ohi silmien, kun ei niitä ole mitenkään joutunut seuraamaan.
Kysyyko ne sitten: "etkö sinä tiedä kuka minä olen?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm...
Tämä on ehkä syy miksi muutaman kerran julkkis itse on lähestynyt minua kaverillisesti, omana itsenään. En pyörry vaan juttelen takaisin kuten muillekin minun kanssa keskusteleville vieraille ihmisille. Kaksi julkkikseksi mainittavaa ystävää, kumpikin eri aloilta. Toinen ollut ystävä jo ennen julkisuutta.Sitten on niitä julkkiksia, ketkä pitävät itseään kaiketi yli-ihmisinä, että kun jossain ohitustilanteessa, kassalla tmv. juttelee ja osoittaa katseen myös heihin niin ei hymyn hievahdustakaan. Tyyliin katsoo päin, että : kuka tuo luulee olevansa kun mulle puhuu edes? Yleensä ne on nimenomaan sellaisia pieniä julkkiksia minun mielestä.
Voi ollakin, että on nähnyt jonkun sellaisen julkkiksen, jota ei tunne. Jotkut rab-artistit tai some-julkkikset kyllä menevät autuaasti ohi silmien, kun ei niitä ole mitenkään joutunut seuraamaan.
Kysyyko ne sitten: "etkö sinä tiedä kuka minä olen?"
Sinulla meni täysin ohi mitä tarkoitin. Nyt kiire enkä ehdi tarkentamaan, mutta voin tulla myöhemmin. Lyhyesti: olen huomioinut, että usein pienemmät julkkikset käyttäytyvät maanomistajan tavoin ja ylpistellen "ohittavat jonossa". Mitä kuuluisampi niin ei tarvetta nostaa itseään arkisissa tilanteissa tylysti.
Nyt lenkille. :)
Jussi Lampi näkynyt monesti Hakaniemessä. On kyllä tosi isokokoinen!
Kuningatar Silvia ja Kalle Kustaa sekä Nalle Wahlroos samassa seurueessa ja näin noin 15 metrin päästä. Silvia oli iloinen ja vilkutteli, Kalle tapansa mukaan myrtynyt. Nalle ei tehnyt vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Nähnyt olen vaikka ketä, mutta jutellut olen edim Ranskan kuningatar Margaretan kanssa istuessani kahvilla hänen kanssaan, kruununprinsessa Maryn ja -prinssi Frederikin kanssa illallisilla.
Aikanaan maailman rikkaimman miehen Carlos Slimin kanssa olen lounastanut.
Ja monta muuta on tullut tavattua.
Ranskan kuningatar?
David hasselhoff, olin erään ohjelman pressitilaisuudessa.
Martti ja Eeva Ahtisaari. Kävivät ostamassa jaffaa kun olin siwan kassalla töissä.
Tarja Halonen tuli kiittämään mua siististä huoneesta Koskikadun Cumuluksessa Tampereella vuonna 99. Ei ollut presidentti siis silloin... Olin kerroshoitajana. Micke Monroe oli myös ihana <3 Paula koivuniemi ja Laura Voutilainen ei edes päin katsonut.
Isoin julkkis on varmaan ollut Coolio vuonna 94 tai 95 vesifestivaaleilla Ruotsissa. Meni viereiseen taksiin ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paavi Franciscus vatikaanissa muutama vuosi sitten.
Ei mikään erikoinen bongaus. Sehän asuu siellä ja esiintyy aika ajoin julkisestikin.
OHO! Tarkistusnumero tähän viestiin on 666. Omen? Siis enne, ei se leffa.
Ai, että joku suomalainen tositv-julkkis on merkittävämpi bongaus kuin paavi...?! :DD
No bongauksen määritelmä on vähän niin kuin se, että jossain yllättävässä paikassa sattumalta näkee jonkun. Paavin näkeminen Vatikaanissa on yhtä sattumaa kuin että menisi Whitney Houstonin konserttiin ja "bongaisi" siellä Whitney Houstonin :D
Will Smith ja perheensä Lontoossa.
Olen ollut samassa muotinäytöksessä Myriam Faresin kanssa.
pitkäkoipi Tenho Esson baarissa