Isoin julkkis jonka oot nähnyt ja missä
Kommentit (257)
Asuin Washington DC:ssä muutaman vuoden ja Obama lienee suurin julkkis, jonka siellä näin. Ihana mies. Joitakin näyttelijöitä ym. myös näin satunnaisesti mm. hampurilaisella.
Adrien Brody, se näyttelijä. Olin lomamatkalla ja hän sattui samaan kaupunkiin, jotain leffaa kuvasivat ja pällistelin kadun toiselta puolen kuvauksia.
Duunimatkalla Länsirannikolla Sausalitossa italialaistyyppisessä ravintolassa käväisin heittämässä vettä ja viereisellä pisuaarilla oli joku "joku latinohuivipää". Käsiä pestessämme heppu alkoi yllätyäen puhua ja kehui paikan ruokaa, toki vastailin jepen puheisiin.
Sitten tämä jeppe tokaisi yllättäen "taidat olla jostain Skandinaviasta" ja kerroin olevani Suomesta. "Ai Suomesta, olen käynyt pari kertaa siellä...teillä on siellä hieno musatapahtuma, Pori Jazz...".
Pienen ystävällismielisen sananvaihdon jälkeen palasimme pöytiimme ja sanoin amerikkalaisille kollegoilleni "toi latinomerirosvon näkönen heppu väittää käyneensä Suomessa Pori Jazzeilla..." - kollegat tsekkasivat kenestä puhuin ja toinen ärähti "juntti - se on Carlos Santana!!!!!".
Eli voisin sanoa melkein pissineeni ristiin maailmankuulun kitarasankarin kanssa :)
U2 miehet baarissa Berliinissä. Yrittävät tehdä tuttavuutta kanssani, mutta minä olin VIILEÄ goottityttö, enkä lämmennyt. Tämä siis 80-90-luvun taitteessa.
Sammy Davis Junior 1968 Sant Moritzin alkossa työnnettiin yhdessä ostoskärryjä.
Telly Savalas samoihin aikoihin Interlakenissa, kun filmasi James Bondia. Sain siltä laulamansa LP:n.
Woody Allen Nykissä kadulla ja Ricky Gervais lentokentällä.
Vierailija kirjoitti:
Duunimatkalla Länsirannikolla Sausalitossa italialaistyyppisessä ravintolassa käväisin heittämässä vettä ja viereisellä pisuaarilla oli joku "joku latinohuivipää". Käsiä pestessämme heppu alkoi yllätyäen puhua ja kehui paikan ruokaa, toki vastailin jepen puheisiin.
Sitten tämä jeppe tokaisi yllättäen "taidat olla jostain Skandinaviasta" ja kerroin olevani Suomesta. "Ai Suomesta, olen käynyt pari kertaa siellä...teillä on siellä hieno musatapahtuma, Pori Jazz...".
Pienen ystävällismielisen sananvaihdon jälkeen palasimme pöytiimme ja sanoin amerikkalaisille kollegoilleni "toi latinomerirosvon näkönen heppu väittää käyneensä Suomessa Pori Jazzeilla..." - kollegat tsekkasivat kenestä puhuin ja toinen ärähti "juntti - se on Carlos Santana!!!!!".
Eli voisin sanoa melkein pissineeni ristiin maailmankuulun kitarasankarin kanssa :)
Tää oli hyvä :D
M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähtyjä: Al Pacino, Scarlet Johansson, Daniel Graig, Rachel Weisz, Ian McKellen, Orlando Bloom, Jimmy Fallon, Patrick Stewart, Sarah Jessica Parker, Matthew Broderick, Roger Moore, Prinssi William, Dan Brown....
Miltä tuo scarlett johanson vaikuttaa luonnossa?
Upea, kaunis kuin mikä. New Yorkissa näin esityksensä teatterissa, ja edityksen jälkeen teatterin ulkopuolella, oli hauska ja ystävällinen
Kimi Räikkönen
- Kimi on ostanut kaverin firmalta palveluja, kutsui ystäviensä kanssa iltaa viettämään (Hki). Ihan mukava tavallinen heppu, jäämiehen imago PR-osaston tuotetta että saisi keskittyä ajamiseen
Duff McKagan (Guns n´ Roses)
- yhden keikan bäkkärillä. Musapiireissä pyörivän muusikkokaverin tuttu niiltä ajoilta kun se asui jenkkilässä
Till Lindemann (Rammstein)
- niiden keikan jälkeen bileissä. Hauska mies, mutta yllätti miten paljon se kammoaa ihmisille esiintymistä
Kotimaisia musa-alan "julkkiksia" tulee tavattua melko paljonkin, ammatti kun liittyy alaan. En osaa ajatella julkiksina. pl. isoimmat buumit, lähes kaikki saa olla melko lailla rauhassa vapaa-ajallaan.
Sienna Millerin ja Alan Cummingin Cabareessa New Yorkissa
Vierailija kirjoitti:
U2 miehet baarissa Berliinissä. Yrittävät tehdä tuttavuutta kanssani, mutta minä olin VIILEÄ goottityttö, enkä lämmennyt. Tämä siis 80-90-luvun taitteessa.
Mitä sitä nyt maailmantuskissaan kenenkään eri genren muusikkojen kanssa juttelemaan.:)
Bill Clinton ja Tony Blair sekä Hillary että Cherie, näin muutaman metrin päästä. Musta pukuiset ja mustissa aurinkolaseissa oli miedän välissä. Sattumalta kävelin paikalle Lontoossa ja jäin seisomaan, kun en tiennyt, miksi tässä pitää nyt jotain odottaa.
Prinsessa Victorian perheineen Tukholmassa juhlimassa 40-vuotissynttäreitään viime kesänä.
Antonio Banderas on meidän naapuri Espanjassa, Los Monterosissa :)
Olen kyllä nähnyt myös Michael Jacksonin lähietäisyydeltä, mutta "The Hoff" vie voiton..
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta Martin Shkreli tuli sanomaan mulle facebookissa "Hi". :DD Mut luonnossa oon nähnyt just jotain poliitikkoja.
Oli pakko googlata että kuka.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005315405.html
Jaa se olikin tää
Aki Kaurismäki. Siskon kanssa bongattiin yhden musikaalin kahvitauolla ja kun jossain mielenhäiriössä oltiin, niin käytiin kysymässä nimmarit ja halaamassakin häntä. Hiukan taisi olla vaivaantunut tuosta, mutta ihana muisto jäi itselle, koska pidän paljon hänen elokuvistaan. :)
Paavi (se edellinen) Vatikaanissa
Vladimir Putin EU:n huippukokouksessa Sibeliustalon pihalla Lahdessa, oisko ollut 2006. Käveli seurueineen. Lyhyt äijä :D