Isoin julkkis jonka oot nähnyt ja missä
Kommentit (257)
Asun Helsingissä, enkä juuri koskaan törmää edes suomalaisiin julkkiksiin. Maija Vilkkumaan olen kerran nähnyt ja Erkki Tuomiojan...
Alice Cooper käveli vastaan Oulun torilla.
Alexander Skarsgård ja Joel Kinnaman olleet asiakkaina (oon töissä Tukholmassa). Kumpaakaan en aluksi tunnistanut, työkaverit kertoi jälkeenpäin. Älyttömän mukavia (ja kuumia..) kummatkin!
Dita Von Teese Pariisissa. Henkivartijat mukana.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset kertovat tässä ketjussa suomalaisista julkkiksista? Niitähän näkee alvariinsa.
Ja minä kun kerroin muunmaalaisista, joita olen oikeasti tavannut, jutellut enkä vain nähnyt, tuli iso kasa alapeukkuja. Sellaista se suomalaisuus on, kateudestako ne peukut sinne tuli? Vai siitä, ettei uskota, kun ei kerran itsellään ole ollut mahdollisuutta?
Tarja Halonen, Helsingin keskustassa käveli vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Jussi Lampi, yli 2m ja Kalliossa törmäiltiin aikanaan paljonkin kun samoissa baareissa käytiin.
No sehän asuu Roskapankissa ja Iltakoulussa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset kertovat tässä ketjussa suomalaisista julkkiksista? Niitähän näkee alvariinsa.
En ole nähnyt ulkomaalaisia julkkiksia paitsi keikoilla...
Paavi Benedictus xvi, eli nykyisen paavin edeltäjä.
Näin Paavo Lipposen kadulla. Oli pitkä ja leveäharteinen. Siis iso.
Nähtyjä: Al Pacino, Scarlet Johansson, Daniel Graig, Rachel Weisz, Ian McKellen, Orlando Bloom, Jimmy Fallon, Patrick Stewart, Sarah Jessica Parker, Matthew Broderick, Roger Moore, Prinssi William, Dan Brown....
Olof Palmen ja Mauno Koiviston kävelemässä yhdessä Tukholmassa Drottningsgatanilla. Suurin osa Helsingissä asuvista julkkiksista käyvät jossain vaiheessa työpaikallani näyttäytymässä, ei tarvitse lähteä kaupungille bongailemaan..
Kimi Räikkönen töissä useasti. Olen sh ammatiltani.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa Helsingissä asuvista julkkiksista käyvät jossain vaiheessa työpaikallani näyttäytymässä, ei tarvitse lähteä kaupungille bongailemaan..
Komppaan tätä täysin :)
T. Tuo aiempi sh
Vierailija kirjoitti:
Nähtyjä: Al Pacino, Scarlet Johansson, Daniel Graig, Rachel Weisz, Ian McKellen, Orlando Bloom, Jimmy Fallon, Patrick Stewart, Sarah Jessica Parker, Matthew Broderick, Roger Moore, Prinssi William, Dan Brown....
Miltä tuo scarlett johanson vaikuttaa luonnossa?
Jeff Bridges samassa hotellin hississä Bangkokissa ja aamiaisella oltiin samassa hotkussa yhtä aikaa. Robbie Willaimsin näköinen tyyppi surffasi Pattajalla myös 2000-luvulla.
Bruce Dickinson istui mun vieressä lennolla Lontoosta Nykiin. En tosin itse tiennyt kuin vasta matkan loputtua, kuka tää kyseinen herra oli
Orlando Bloom, näin sen Australiassa. Olen nähnyt aika paljon julkisuuden henkilöitä, mutta tuo varmaan "isoin".