Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isoin julkkis jonka oot nähnyt ja missä

Vierailija
15.03.2018 |

Aloitan: Kim Catrall New Yorkissa

Kommentit (257)

Vierailija
81/257 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Richard Nixon 60-luvulla Valkeakoskella

Vierailija
82/257 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähnyt olen vaikka ketä, mutta jutellut olen edim Ranskan kuningatar Margaretan kanssa istuessani kahvilla hänen kanssaan, kruununprinsessa Maryn ja -prinssi Frederikin kanssa illallisilla.

Aikanaan maailman rikkaimman miehen Carlos Slimin kanssa olen lounastanut.

Ja monta muuta on tullut tavattua.

Mä olenkin jutellut Reetun kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/257 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tylsää tämä julkkisten pituuksien luetteleminen. Eikö ole mitään muuta sanottavaa mistä yllätyitte? Olin samassa seurueessa Paula Vesalan kanssa ja yllätyin miten epämiellyttävältä hän vaikutti. Ei sanonut koko iltana kellekään mitään, katseli vihaisesti kaikkia ja ainoa kommentti vessajonossa: "Pois tieltä!"

Vierailija
84/257 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsinnkuningas Nesterallissa. Tosin siihen aikaan se oli vielä Suurajot.

Kumpparit jalassa katseli rallia.

Vierailija
85/257 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aspana törmännyt Michael Monroeen, Juha Veijoseen ja Miitta Sorvaliin.

Oltiin metrin päässä kyyläämässä prinssi Carl Philipiä, kun oli Suomessa. Muuta en nyt muista.

Vierailija
86/257 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jared Leto Hollywoodissa. One Direction Las Vegasissa.

Vierailija
87/257 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kendall Jenner tuli työpaikalleni New Yorkissa. Olin töissä muotimerkillä ja hän tuli sinne mallikeikalle. Sovitimme hänelle asuja.

Suomessa ehkä Jenni Haukio. Hänetkin työn puolesta.

Vierailija
88/257 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella tylsää tämä julkkisten pituuksien luetteleminen. Eikö ole mitään muuta sanottavaa mistä yllätyitte? Olin samassa seurueessa Paula Vesalan kanssa ja yllätyin miten epämiellyttävältä hän vaikutti. Ei sanonut koko iltana kellekään mitään, katseli vihaisesti kaikkia ja ainoa kommentti vessajonossa: "Pois tieltä!"

Vastasit väärään ketjuun. Tämä ei ole se "mikä yllätti" -ketju.

Vierailija
89/257 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amanda Harkimon Stockmannilla

Vierailija
90/257 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madonna Pariisin Ritzissä.

Vierailija
91/257 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nyt on vähän eri ihminen "tuntemattomien" kanssa ja miksi pitäs muita erityisesti miellyttää?

T. Paulan veljen kaveri...

Vierailija
92/257 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Donald Trump manhattanilaisessa kirjakaupassa.  Kirjoitti nimmarin ostamaani kirjaan ja vaihdettiin pari sanaa. Leonardo di Caprio ja Leon mummo, ihmettelimme yhdessä erästä kuuluisaa taulua eräässä kuuluisassa pariisilaisessa museossa. John Kennedy Jr, myös New York Cityssä, mutta hänen kanssaan en jutellut.

Vierailija
93/257 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dalai Lama lentokentällä.

Dalai Laman audienssilla opiskeluvuosina, työharjoittelussa Intiassa 3 kk.

Pieni mies, mutta niin suuri kuitenkin.

Fyysisesti suurin on Jussi Lampi, metrossa. Oltiin maalaiset Helsingin-lomalla, lapsi oli vähän vajaa 3 vuotta, istui rattaissa. Se sanoi, että äiti, katso, Iso-Rölli. Vilkaisin ja hämmennyin, niinhän se toden totta oli. Jussiakin nauratti. Miten se lapsi tunnisti sen, ilman maskia.

Vierailija
94/257 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Jussi lampi on aika iso mies ---

Heh, niin on, joo. Joskus baaritiskillä omaa vuoroani odotellessani kuulin vierestä tutun äänen ja käännyin vaistomaisesti katsomaan, kuka kaverini olikaan huomaamattani osunut samaan baariin. Sitten sainkin hilata katsetta liioittelematta puolisen metriä ylöspäin - kas, Jussihan se siinä. :)

(Eikä siis olla kavereita tai edes tuttavia, ääni vain oli tuttu muusta yhteydestä, kuten varmasti hyvin monelle muullekin.)

Vierailija
95/257 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivalla oli kerran Danny, eli Iso D. Tosin ei sen ollut kovinkaan iso, eipä juuri erottunut massasta laivaan mennessä, vaikka hänellä oli todella paksupohjaiset ja korkeakorkoiset kengät.

Vierailija
96/257 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael Monroe pyöräilemässä Turussa.

Vierailija
97/257 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarja ja Pena osallistuivat kerran samoihin kekkereihin.

Illallisseurana mulla on ollut Kirsi Ylijoki, Laura Malmivaara ja Aku Louhimies. Kyseisessä tilaisuudessa oli myös muita kotikatulaisia aivan alkuajoista lähtien (mm. Juha Veijalainen). Tuohon liittyen on useasti tullut juteltua Jukka Puotilan kanssa, on hauska mies. 

Marco Hietala tuli joskus vastaan poikiensa kanssa uimarannalla. 

Benkku kannusti naisten kympin loppusuoralla (tasapuolisesti kyllä kaikkia osallitujia).

Matti Vanhaselle olen tarjonnut arvontalippua. Kirjoitti yhteystietoihin sihteerinsä numeron muttei osunut voitto kohdalle.

Ville Pusan, Janne Virtasen ja Taikapeilin tyttöjen kanssa on istuskeltu Samppalinnan kallioilla ja Aurajoen jokilaivoilla.

Vierailija
98/257 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevin Costner 90-luvun lopulla Los Angelesissa lounasravintolassa. En kehdannut mennä häiritsemään kun kaveri ei saanut innokkailta nimmarinpyytäjiltä hetkenkään rauhaa.

Vierailija
99/257 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barak Obaman virkaanastujaisissaan kadulla ja Kuningatar Elisabethin yhden hyväntekeväisyysjärjestön tapahtumassa Lontoossa. Lisäksi Michael Jacsonin Berliinissä 80-luvulla (hän oli muuten silloin vielä ns. musta) ja Madonnan USAn kiertueella Bostonissa 90-luvulla. Ja kaikki nämä ihan sattumalta. En tiedä kuka näistä on isoin.

Kotimaisista UKK lapsena, Saulin lenkillä Westendissä ennen presidentiyttä, Kimi Räikkösen ja Mika Häkkisen mikroautoradalla. Muusikoista Elan ja Ceekin (Ceekin kanssa otettu jopa selfie) sekä Paula Koivuniemen ja Siltsun. No näitä kotimaisia julkkiksia toki näkee vähän väliä Hki miljöössä.

Obama, Elisabeth ja UKK kilpailee ehkä keskenään 1. sijasta.

Vierailija
100/257 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hitto, en oo nähnyt ketään oikein isoa julkkista ihan lähietäisyydeltä. New Yorkissa näin sateenvarjon ja hirmuisen salamavalojen räiskeen yhtenä iltana - ilmeisesti oli joku iso stara varjon takana - en vaan tiedä kuka :D Lisäksi olen nähnyt Paul Newmanin talon ja sieltä tulevan kodinhoitajan tms. Hollywoodissa... ite Paulia en nähnyt. Hehe, näitä ei varmaan lasketa :) Tosi tylsää siis, vain kotimaisia julkkiksia olen nähnyt... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi