Isoin julkkis jonka oot nähnyt ja missä
Kommentit (257)
Bono mullakin, Dublinissa pikkupubissa, vuosi oli 97 tai 98. Olin niin häkeltynyt etten kyennyt juttelemaan, sen aikainen poikaystävä kävi tervehtimässä. Oli kuulemma miellyttävä.
Michael Monroe ja Kauko Röyhkä Suomessa. Molemmat todella ihania herrasmiehiä.
Ben Stiller on varmaan isoin julkkis jonka oon tavannut - tai sitten isänsä Jerry Stiller tietty. Tää tapaaminen oli joskus luulisin 80-luvun alussa milloin Ben ei ollut mikään tähti vielä. Hengattiin samassa porukassa ja käytiin elokuvissa. Jerryn (isän) tapasin kerran, mutta en silloin tajunnut että se on mitenkään kuuluisa.
Hynyne Perankosken kanssa jatkuvasti. Ku Nykänen vielä sattuis samaan aikaan ni Seiskan 700e kuvapalkkio olis saletti. Siis jos ketään tässä kaupungissa jaksais kiinnostaa niin paljon, et kuvan nappais..
Tai no ai joo, on mulla toinenkin, Ville Valo. Oon ollut samalla luokalla koulussa.
Nuorena miehenä lennolla Bangkokista Hong Kongiiin bisnez-luokassa viereeni istui nätti ikäiseni thai-nainen. Meillä oli todella hauskat keskinäiset juttelut, matka sujui kuin lentäen:) Vähän ennen laskeutumista nainen paljasti, että kuuluu Thaimaan kuningasperheeseen - ja kiitti mukavasta matkaseurasta! Olisihan pitänyt jutuista arvatakin, lisäksi pukeutuminen ja korut olivat vähän eri laatuluokkaa kuin normiporukalla. Mutta ihan oikeasti meillä todella hauskaa!
Vierailija kirjoitti:
Michael C Hallin kanssa vietettiin ravinteli iltaa nycissa ysarin lopussa ennen kun hanesta tuli Dexter. Todella asiallinen kaveri oli ainakin siihen aikaan!
Jos totta niin olen kade! Ne simmut👀💅
Jos lasketaan ne, jotka on oikeasti tavannut (presidenttejä, poliitikkoja ja kuninkaallisia olen kyllä nähnyt), niin sanotaan vaikka Kirk Hammett ja Bruce Dickinson (tulivat mieleen, koska olivat ystävällisiä).
Jussi Lampi monta kertaa, liikennevaloissa
Koko FC Barcelonan joukkue Barcelonan lentokentällä. Kauhiasti hyvännäköisiä pallisteja!
Annika Saarikko leveyssuunnassa.
Tutkin Erdogan. Ukrainan presidentti. Pohjoismaisia kuninkaallisia.
Vierailija kirjoitti:
Tutkin Erdogan. Ukrainan presidentti. Pohjoismaisia kuninkaallisia.
Nämä siis Helsingin keskustassa.
Abban Benny Andersson viereisessä ravintolapöydässä Oslossa.
Arnold Schwartzernegger tuli vastaan lenkillä Californiassa.
Wayne Gretzky 1982 Helsingissä, Carl Lewis 1983 myös Helsingissä ja Michel Platini Tampereella 1984.
Nähnyt olen vaikka ketä, mutta jutellut olen edim Ranskan kuningatar Margaretan kanssa istuessani kahvilla hänen kanssaan, kruununprinsessa Maryn ja -prinssi Frederikin kanssa illallisilla.
Aikanaan maailman rikkaimman miehen Carlos Slimin kanssa olen lounastanut.
Ja monta muuta on tullut tavattua.
Toni Wirtanen Holman prismassa Lahdessa.
"...jonka olet tavannut.."
Tässä ei varmaan kysytty että julkkis jonka oot nähnyt kaukaa vilaukselta :)