Isoin julkkis jonka oot nähnyt ja missä
Kommentit (257)
Bonon kanssa samaan aikaan pienessä ravintolassa lounaalla. Ja Westlifen yksi jäsen tulee vastaan säännöllisesti, koska asutaan samoilla kulmilla. Tällä viikolla oltiin samaan aikaan uimahallin suihkussa.
Tarja Halonen hotellissa Tampereella itsenäisyyspäivänä 2013.
Jussi lampi on aika iso mies,lappeenranta.
Michael schumacher,saksassa muutaman kerran.
Richard Gere New Yorkissa, baseball-pelissä.
Suomessa varmaan Tarja Halonen ja Sauli Niinistö.
Nämä siis sellaisia mitkä olen sattumalta nähnyt. Helsingissä asuvana näitä suomalaisia pikkujulkkiksia näkee harva se päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka näistä on isoin?:D Hjallis Harkimo, Remu Aaltonen vai Jaajo?😂Suomessa bongattu kaikki.
Heti en osaa sanoa kuka olisi vaikkapa pisin. Hjallis on varmaan rikkain joten siinä mielessä iso?
Joo, isoin lompakko kyllä Hjalliksella ehkä:D Vaikea sanoa kuka vaikutti pisimmältä kun Hjallis ja Remu istuivat molemmat. Mutta Jaajo oli kyllä aika pitkä:)
Victoria vanhempineen kuninkaanlinnan pihalla.
Olen ollut samoissa juhlissa mm. Virolaisten, Koivistojen, Ahtisaarten, Tarja Halosen ja Pentti Arajärven sekä Jenni Haukion kanssa (siis useita eri juhlia, joissa eivät ole olleet kaikki nämä kerralla).
Paavo Väyrysen useasti. Ihmettelin, että mitä hänen ympärillään leijuu, mutta sitten käsitin, että se on hänen egonsa.
Saulin, Jennin ja Lennun Naantalin kirkkopuistossa. Lennu on selvästi perheen sosiaalisin.:)
Urho Kekkosen erään tuppukylän lentokentällä 70-luvun lopulla.
Michael C Hallin kanssa vietettiin ravinteli iltaa nycissa ysarin lopussa ennen kun hanesta tuli Dexter. Todella asiallinen kaveri oli ainakin siihen aikaan!
Alankomaiden kuningas ja kuningatar.
Molemmat au pair -perheeni lasten koulussa. Kuningas kävi kerran hakemassa prinsessansa koulusta ja kuningatar osallistui johonkin koulun tapahtumaan.
90-luvulla Geena Davis Lohjan S-Marketissa. Hieraisin silmiäni pari kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos lasketaan pois konsertit niin Tom Cruisen Nykissä. Vilkutteli faneilleen iloisesti kadun toiselta puolelta. Jos konsertit otetaan mukaan, sanoisin että Whitney Houston Helsingissä.
Ei Tom Cruise mikään iso ole, meikäläistä suunnilleen kainaloon asti. Ärsyttävä scientologi-harhauskovainen, jolla filmeissä aina se monttu auki -ilme. Juha Mieto oli nähdessäni todella massiivinen, ei mikään kukkakeppi:)
Mut ketän kanssa ootte puhunu? Mä halosen.
Prince, hotellista lähdössä ulkomailla.
Cameron Diaz käveli vastaan Lonntoosssa lentokentällä.
Turkin (ällö!) presidentti morjesti meitä hotellissa Belekissä. Turvamiehet oli pysäyttäneet meidät odottamaan hotellin puutarhassa kun presidentti seurue oli tulossa vastaan kun olimme kääntymässä samalle polulle.
Tarja Halosen sekä Niinistön, molemmat Helsingissä kadulla kävelemässä. Molemmat olivat hyvinkin tavallisia, päällä jotkut normaalit ulkoiluvaatteet., oli hassua ajatella, että siinä tepastelee Suomen presidentti. PJ Harveyn olen nähnyt UK:ssa.
Ron Siis. Samassa hississä.