Palkkapäivä. Tilille 1651 €. Raskas epäsäännöllinen 3-vuorotyö.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Lähihoitaja?
Kyllä. Ei varmaan ollut vaikea arvata.
Ap
Laitoshuoltajalla enemmän ja ei yövuoroja.
1450e ja voisin veikata vielä raskaampaa, epäsäännöllistä 3-vuorotyötä.
Kyllä on palkitsevaa elättää itsensä työllä.
Vierailija kirjoitti:
Laitoshuoltajalla enemmän ja ei yövuoroja.
Sihteerikin saa parempaa palkkaa ja työ virka-aikaan.
2913. Käytännössä työtä vuorotta. Tänäänkin olen aamukuudelta aloittanut ja kohta vielä jatkan. Eilen pistin työkoneen kiinni n. 22.40. Ei tämäkään kevyttä ole.
Vierailija kirjoitti:
Kelpais
Todellako?
Oletko tehnyt epäsäännöllistä 3-vuorotyötä?
Oletko työskennellyt aggressiivisia dementikkoja hoitaen?
Miltä kuulostaa 1 vapaa viikonloppu kuukaudessa?
Ap
Asiakaspalvelutöitä ja netto 800€/kk.
Kiinteistövaksin palkka. Ei vuoro,-saatikka yötyötä.
1747 e asiantuntijatyö pankissa. Joskus toivoisin, että olisin sellaisissa hommissa, että näkisin työni tulokset. No, vielä ainakin päivätyö, saa nähdä miten kauan.
Täällä kans lähäri. Teen tällä hetkellä 80% ja tilille tipahti 1381,63€. Jos tekisin 100% olis tullu n.1 657,96€ ja teen kahtavuoroa.
Mutta ei voi valittaa oon joinain kuukausina saanut 2200-2900€ käteen 👌
B2B myyntiä ja nettona tilille 3674e
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpais
Todellako?
Oletko työskennellyt aggressiivisia dementikkoja hoitaen?Miltä kuulostaa 1 vapaa viikonloppu kuukaudessa?
Ap
Saat myötätuntoni ja sympatiani. Olet uhri ja työnsankari. Kuka valitsi sinulle ammattisi? Sinä itse?
6700e tilille. Patologi eikä edes hyvä liksa vielä. Yksityinen firma kosi ja menen. 8000e oli pyyntö ja se on nyt mietinnässä.
1-10 kiloa viikossa ulkomaisilta vedonlyöntisaiteilta, verottomana. 24/7 kyttäystä tämä on, mutta kivahan se on rahaa tehdä. Talvesta leijonan osan vietän Aasiassa.
Vierailija kirjoitti:
B2B myyntiä ja nettona tilille 3674e
Kerro lisää? :)
Ei kuulosta ap:n palkka hääviltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpais
Todellako?
Oletko työskennellyt aggressiivisia dementikkoja hoitaen?Miltä kuulostaa 1 vapaa viikonloppu kuukaudessa?
Ap
Saat myötätuntoni ja sympatiani. Olet uhri ja työnsankari. Kuka valitsi sinulle ammattisi? Sinä itse?
Oikeastaan työkkäri. Mulla on 2 muutakin ammattia, mutta oli kouluttauduttava lähihoitajaksi, että tässä pitäjässä töitä sai. Jahka sidokseni tähän pitäjään loppuu, karistan pölyt jaloistani ja muutan työn perässä jonnekin. Säännöllistä päivätyötä on löydettävä.
Ap
Nää on näitä ammatinvalintakysymyksiä
Tuolla rahalla en maksaisi edes laskuja.
Lähihoitaja?