Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko heittää tsemppitarinat tähän väliin mitä huomasin tuolla ulkona kun olin heittämässä lenkkiä

Vierailija
12.10.2024 |

Mua vastaan hölkkäsi aika tuhdissa kunnossa oleva nuori nainen, tää nainen paahto yhden ylämäenkin hölkäten mikä tuottaa itsellekkin vaikeuksia vaikka olen hyvässä kunnossa oleva nuori mies

Tosi harvoin näkee että huonossa kunnossa olevat ihmiset ovat ylipäätään lenkkarit jalassa ulkona, sen takia aina ihmetyttääkin tämä valittaminen että "kaikki on kokeiltu", vaikka ulkona ei näitä ihmisiä paljon näe lenkkarit jalassa. 

Tää nainen on esimerkki, näitä teidän pitäis kuunnella, eikä mitään mainoksia telkasta mitkä tyrkyttää jotain pillereitä. Tää nainen tietää mistä se puhuu koska kaikki tulee kokemuksesta ja korvien välisestä kamppailusta, minkä se on ilmiselvästi voittanut. 

Tää on vahva nainen, mä en usko että se valittaa internetissä omaa vointiaan

<3

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep

Vierailija
2/13 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä hyvä havainto. Missä ovat lenkkipolulla kaikki ne, joiden pitäis siellä nimenomaan olla?

Vierailija
4/13 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen ylipainoisia jotka tosissaan yrittävät ja saavat aikaan hienoja tuloksia.

Vierailija
5/13 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat olla pullukka kunhan kuntoilet

Vierailija
6/13 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä hyvä havainto. Missä ovat lenkkipolulla kaikki ne, joiden pitäis siellä nimenomaan olla?

Käyn pimeällä tai öisin (kesällä valoisaa öisinkin). Vielä 20 kg pudotettavaa. 18 lähtenyt

Vierailija
7/13 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa! Minä olen myös aina iloinen kun näen ylipainoisen ihmisen salilla, lenkkipolulla tai kassajonossa korissaan terveelliset ostokset. Liian harvoin näkee..

Ja onhan siinä varmaan kynnys lähteä liikkumaan ihmisten ilmoille jos elopainoa on paljon. Itseäni hävettää välillä jo pieni pömppömaha, vaikka olen normaalipainossa.

Vierailija
8/13 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hän. Tuolla asenteella ei kauaa ole lihava :)

Vierailija
9/13 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn pimeällä tai öisin (kesällä valoisaa öisinkin). Vielä 20 kg pudotettavaa. 18 lähtenyt

Onneks olkoon! Hieno homma. 

Vierailija
10/13 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tarvitse pillereitä. Se on korvienvälistä kiinni. 

Vierailija
11/13 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ylipainoinen ole välttämättä huonokuntoinen. Toki joku raja sentään siinä kuinka ylipainoinen. Moni laiha luikku voi olla ihan sysipaskassa kunnossa vaikka hoikka onkin.

Vierailija
12/13 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei tarvitse pillereitä. Se on korvienvälistä kiinni. 

naulan kantaan 

Vierailija
13/13 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla kiire suklaata ja siideriä ostamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan