Palkkapäivä. Tilille 1651 €. Raskas epäsäännöllinen 3-vuorotyö.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoshuoltajalla enemmän ja ei yövuoroja.
Sihteerikin saa parempaa palkkaa ja työ virka-aikaan.
No olen laitoshuoltaja terveyskeskuksessa osastolla. Palkkani on isompi ja en vaihtele kakkavaippoja.
Siivous ja ruoanjakelu, mitä myös lähihoitajat tekevät.
Laitoshuoltaja ei tee lähihoitajan töitä, mutta lähihoitaja tekee laitoshuoltajan töitä. Jos oksennus lattialla sen siivoaa ensimmäinen, joka sen näkee. Öisin ei laikkareita ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko, että päivystyksessä ei ole virka-ajan ulkopuolella sihteereitä? Pieleen meni
En usko.
Tsekatkaa minimipalkat ja vuorolisät.
Brutto väh 2300.
Vierailija kirjoitti:
En usko.
Tsekatkaa minimipalkat ja vuorolisät.
Brutto väh 2300.
Kuule tarkistelepas itse tietojasi!
Ap
Siis saako lähihoitaja oikeasti 3-vuorotyöstä 1600e? Ihanko tosi? Minä sairaanhoitajana saan kyllä todella paljon enemmän 3-vuorotyöstä!
Tiedoksi että kommunismi ei toimi vieläkään, vaikka siitä ilmeisesti haaveilettekin.
Ei 3-vuorotyöstä voi saada vähän yli 1600e.. nyt kyllä kusetat! Ton verran saa lähäri päivätyöstä nettona. Lähetin päivätyön palkka on käteen yleensä 1600-1800e, eli et todellakaan saa 3-vuorotyöstä siis lisien kanssa ton verran! Jos saat, niin kannattaa vaihtaa äkkiä työpaikkaa!
Saat 250 € enemmän kuin minä, mt-syistä eläkkeelle alle kolmekymppisenä potkittu hoitaja. En halunnut eläkkeelle, mutta lähtisinkö nyt vääntämään tuolla summalla... Hmm.
Oma NETTOpalkkani on 2300e ja olen myös hoitoalalla.
Vierailija kirjoitti:
Siis saako lähihoitaja oikeasti 3-vuorotyöstä 1600e? Ihanko tosi? Minä sairaanhoitajana saan kyllä todella paljon enemmän 3-vuorotyöstä!
Niin onko työnantaja kunnallinen tai yksityinen voi vaikuttaa.
Se laitoshuoltaja
Uliuli ja valivali. Kuka pakotti opiskelemaan lähihoitajaksi? Eiköhän nuo palkat aika lailla suunilleen oo tiedossa mitä missäkin ammatissa tienaa, joten ihan voi Suomessa aika vapaasti valita mitä alaa alkaa opiskelemaan. Turha sitten ruikuttaa kun on raskasta työtä ja palkka on paska. Mitä odotitte? Miljoonia?
Jos niin kyrsii, niin voitte alkaa työttömäksikin tai opiskella uutta alaa. Voitte myös muuttaa ulkomaille, jossa vois tienata paremmin.
Mutta ruikuttakaa vaan, mitä te tällä valittamisella oikein haette? Säälipisteitä? Pitääkö taputtaa päähän ja voivotella?
Joko sulla on veroprosentti pahasti pielessä tai sitten sua kusetetaan ihan huolella. Tuo ei nimittäin ole mahdollista 😂
Minä sain 2-vuorotyössäkin enemmän rahaa. Ei mitenkään ole mahdollista.
T: lähihoitaja
No onkos veroprosenttisi pielessä? Itse saan lähihoitajana päiväkodissä enemmän nettona käteen ja tässä ei ole vuorolisiä. Jossain mättää. Mikä on peruspalkkasi, vuorolisät ja veroprosenttisi?
Vierailija kirjoitti:
Ei 3-vuorotyöstä voi saada vähän yli 1600e.. nyt kyllä kusetat! Ton verran saa lähäri päivätyöstä nettona. Lähetin päivätyön palkka on käteen yleensä 1600-1800e, eli et todellakaan saa 3-vuorotyöstä siis lisien kanssa ton verran! Jos saat, niin kannattaa vaihtaa äkkiä työpaikkaa!
En todellakaan kuseta! Ihan tyypillinen palkka täällä ei-pääkaupunkiseudulla.
Yksityisen tes mukainen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olen laitoshuoltaja terveyskeskuksessa osastolla. Palkkani on isompi ja en vaihtele kakkavaippoja.
Siivous ja ruoanjakelu, mitä myös lähihoitajat tekevät.
Laitoshuoltaja ei tee lähihoitajan töitä, mutta lähihoitaja tekee laitoshuoltajan töitä. Jos oksennus lattialla sen siivoaa ensimmäinen, joka sen näkee. Öisin ei laikkareita ole.
Sairaanhoitajatkin tekee laikkareiden töitä, varmaan lääkäritkin. Mutta laitoshuoltajat eivät korvaa lotkauta, jos heille vinkkaa, että voisivat tehdä edes OMAT hommansa. Eniten antipatioita herättävä työkaveriryhmä sairaalassa.
Olisko ap:n kannattanut opiskella joku ihan oikea ammatti, ettei tarvisi itkeä heikkoja tulojaan netissä?
Lähihoitajana voi tienata kyllä paljon paremminkin. Tiedän monia lähäreitä ja he saavat koulutukseensa nähden jopa aika ok summia! Eli suosittelen työpaikan vaihtoa. Eikai kukaan tee 3-vuorotyötä tolla palkalla? Ihan oikeasti!
Pohjapalkka plus myyntiprovisio. Ei kattorajaa. Ei ole paras kuukausi, mutta ei myöskään läheskään huonoon. Ilman veroa palkkaa pyörii siinä 5000-7000e paikkeilla iha omien onnistumisten mukaan. 8-4 toimistotyö ja viikonloppuisin vapaa