Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palkkapäivä. Tilille 1651 €. Raskas epäsäännöllinen 3-vuorotyö.

Vierailija
15.03.2018 |

Että jihuu.

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut töissä päiväkodeissa lähihoitajana. Sain sillon käteen jotain 1800e kieppeillä ja se oli päivätyötä. Siis päivätyötä ma-pe. Tuo ei voi pitää paikkaansa?

Vierailija
42/84 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoshuoltajalla enemmän ja ei yövuoroja.

Sihteerikin saa parempaa palkkaa ja työ virka-aikaan.

No olen laitoshuoltaja terveyskeskuksessa osastolla. Palkkani on isompi ja en vaihtele kakkavaippoja.

Siivous ja ruoanjakelu, mitä myös lähihoitajat tekevät.

Laitoshuoltaja ei tee lähihoitajan töitä, mutta lähihoitaja tekee laitoshuoltajan töitä. Jos oksennus lattialla sen siivoaa ensimmäinen, joka sen näkee. Öisin ei laikkareita ole.

Sairaanhoitajatkin tekee laikkareiden töitä, varmaan lääkäritkin. Mutta laitoshuoltajat eivät korvaa lotkauta, jos heille vinkkaa, että voisivat tehdä edes OMAT hommansa. Eniten antipatioita herättävä työkaveriryhmä sairaalassa.

Minä autoin potilaita ruokailuasentoon. Siitä tuli huomautus, laitoshuoltajat eivät saa tehdä hoitajien töitä. Joskus haluaisin auttaa syöttämisessä jos hoitajat eivät kerkeä tai vajetta, mutta EHDOTTOMASTI KIELLETTYÄ.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onkos veroprosenttisi pielessä? Itse saan lähihoitajana päiväkodissä enemmän nettona käteen ja tässä ei ole vuorolisiä. Jossain mättää. Mikä on peruspalkkasi, vuorolisät ja veroprosenttisi?

Peruspalkka 1915 €

Veroprosentti 17,5

Vuorolisät, miten haluat että ne ilmoitan? Yölisä 40%, iltalisä 15%, lauantailisä 25%

Uskokaa tai älkää, ihan totta puhun.

Ap

Vierailija
44/84 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko toi palkka 2 viikolta?

Vierailija
45/84 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potilaita jää myös syöttämättä, kun hoitajat kiirehtii facebookille.

Vierailija
46/84 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis saako lähihoitaja oikeasti 3-vuorotyöstä 1600e? Ihanko tosi? Minä sairaanhoitajana saan kyllä todella paljon enemmän 3-vuorotyöstä!

No niin minäkin. Saan päivätyössäkin enemmän kuin aloittaja.

T: sh

Vierailija
47/84 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Elämäntapatyötön n.1100€ kuussa nettona. En menis töihin alle 2000€ nettona kk tai sitten työ saisi olla kyllä erittäin mielekästä. En ymmärrä miks jotkut ihmiset tuhlaa elämäänsä tolla tovalla kärsien paskan palkan takia kun melkeen saman sais elämästä nauttienkin työttömänä. Tietty se yhteiskunnan painostus on kova että ihmiset sit voi kattoo kieroon ja "häpäistä" mitenkä elät muiden verorahoilla ja muuta potaskaa. Elämäntapatyöttömyys vaatii tietynlaista rohkeutta.

Vierailija
48/84 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen. Itse saan päivätyöstä 1400€ netto. Jos saisin 200€ enemmän käteen voisin edes säästää jotain. Nyt tuntuu että mitään ei jää käteen vaikka ainut mihin törsään joskus on leffalippu tai pizza. Onneksi on edes kirjasto missä lukea lehdet.

Vierailija
49/84 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravitsemistyöntekijä, koko kuukaudesta käteen 1400 euroa.

Pätkätöitä kun teen, niin useimpina kuukausina sitä täyttä palkkaa ei tule.

Ja juuri kolahti Kelalta kirje, että yli 700 euroa perivät asumistukea takaisin. Itse ovat ohjeistaneet väärin kun olen kysellyt miten menetellä kun tulot vaihtelevat... Että joo, hyvillä mielin perjantaita kohti

Vierailija
50/84 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olen laitoshuoltaja terveyskeskuksessa osastolla. Palkkani on isompi ja en vaihtele kakkavaippoja.

Laitoshuoltaja ei tee lähihoitajan töitä, mutta lähihoitaja tekee laitoshuoltajan töitä. Jos oksennus lattialla sen siivoaa ensimmäinen, joka sen näkee. Öisin ei laikkareita ole.

Sairaanhoitajatkin tekee laikkareiden töitä, varmaan lääkäritkin. Mutta laitoshuoltajat eivät korvaa lotkauta, jos heille vinkkaa, että voisivat tehdä edes OMAT hommansa. Eniten antipatioita herättävä työkaveriryhmä sairaalassa.

Hoitajat istuskelee aikaslailla. Syövät potilaiden ruokia.

Vierailija
51/84 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis puhutko sä AP nyt PERUSPALKASTA? Tässä ei varmasti ole vuorolisät mukana.

Vierailija
52/84 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oliko toi palkka 2 viikolta?

No ei ollu, kun kuukaudelta.

Ap

Vierailija
53/84 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap puhuu totta! Yksityisellä puolella palkat voivat olla noin surkeita. Jokainen voi tarkistaa yksityisen sosiaalipalvelualan TES:n ja sieltä palkkataulukko G17, joka on ihan paska.

T: G17-palkkaryhmän palkkaa "nauttinut" ex-lähihoitaja

Vierailija
54/84 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet se yksi ja sama hoitajavihaaja. Lopeta jo. Ei sun ole mikään pakko hoitajia nähdä, senkus pysyttelet poissa lääkäriasemilta, sairaaloista, hoivakodeista jne! Ehkä sä osaat hoitaa itse itsesi. Kukaan hoitaja ei taatusti pistä vastaan kun kerrot itse hoitavasti itsesi! Säästyy heillä sitten aikaa mukavammille potilaille. 😊

Vierailija
55/84 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ei vieläkään ole vastannut, onko lisät tossa mukana! Mikset vastaa?

Vierailija
56/84 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2250€ käteen laboratohoitaja. Tosin tässä mukana lisät ja 20 tuntia ylitöitä sairaslomien paikkausta. Nyt meni sunnuntailisät, kun itse olin kipeänä.

Vierailija
57/84 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähäri saa päiväkodissa lastenhoitajan työstä 1800 euroa käteen, se on saman verran mitä lastentarhanopettajakin - ei mitään järkeä, lastentarhanopettajan työmäärä ja vastuu toiminnasta paljon suurempi. Olisi tosiaan aika korottaa lastentarhanopettajien palkkoja! 

Vierailija
58/84 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet se yksi ja sama hoitajavihaaja. Lopeta jo. Ei sun ole mikään pakko hoitajia nähdä, senkus pysyttelet poissa lääkäriasemilta, sairaaloista, hoivakodeista jne! Ehkä sä osaat hoitaa itse itsesi. Kukaan hoitaja ei taatusti pistä vastaan kun kerrot itse hoitavasti itsesi! Säästyy heillä sitten aikaa mukavammille potilaille. 😊

No noloa. Sairaanhoitajat varastavat ruokia sairailta ja kuolevilta. Eivät muka kerkeä auttaa tai syöttää.

Tuosta pitäisi saada potkut.

Vierailija
59/84 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n peruspalkka oli siis 1900e, elikkäs vuorolisät eivät ole tässä mukana. Noniin selvisihän se.

Vierailija
60/84 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No noloa. Sairaanhoitajat varastavat ruokia sairailta ja kuolevilta. Eivät muka kerkeä auttaa tai syöttää.

Tuosta pitäisi saada potkut.

Oletpas nähnyt taas vilkkaita unia. 😊