UUSI PÄIVÄ - Yle aikoo lopettaa
Sain esikoiseni loppuvuodesta 2010 ja samohin aikoihi aloin seurata Ylen kakkoselta tulevaa tv-satjaa Uusi Päivä. Nyt luin, että sarja ollaan lopettamassa ja ajatukseni oli, että Voi ei!
Olen pitänyt sarjasta enemmän kuin esim Salkkareista, tapahtumat ovat realistisempia ja hahmot uskottavampia. Näyttelijöistä pidän erityisesti Niklas -hahmon Kai Vaineesta ja Lauri -hahmon Panu Mikkolasta sekä juonena heidän kilvoitteluaan Elinasta. Kuka on sinun suosikkisi UP:ssa ja jäätkö kaipaamaan sarjaa?
Kommentit (178)
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikös uusi päivä ole vain salkkari klooni.
Minun mielipiteeni on että telkkari ei tarvitse yhtään enempää salkkari klooneja
Luojan kiitos ei ole. Salkkarit kun tulee niin vaihtuu kanava oitis. Meillä sitä joskus katseltiin, nyt ei ole vuosiin enää katsellut ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kans vaihtanut Salkkarit Up:hen. Toivoisin Laurin saavan Elinan ja heidän perustavan perheen :)
Niin minäkin toivon :) <3 Lauri sopii paremmin Haavistoon kuin (t)ekohippi Niklas.
Sanni (Elina) ja Kai (Niklas) ovat oikeasti pari. Tapasivat endimmäistä kertaa UP kuvauksissa, ihastuivat toisiinsa ja hakivat lopulta avioeron edellisistä liitoistaan ollakseen yhdessä. Niklas palasi sarjaan Sannin toiveesta, mikä yllätti UP tuotantotiimin. Siksipä luulen että Niklina/Elilas tulee olemaan pari UP loppuun asti.
Ohis mut mistä tieto et Kaitsu tuli mukaan Sannin pyynnöstä ja et tuotantotiimi yllättyi tästä?
UP plus sarja Youtubessa, siinä Sanni itse vieläpä sanoi Kain mukaan pyydöstä näin.
Tais olla Kaitsun huumoria se. Jos meinaat sitä fanikysymystä jossa oli et, pyydettiinkö niitä vai kysyivätkö itse että voisivatko vielä palata sarjaan. Seuraavan kysymyksen kohdalla sanoivat, että heistä ei ole tullut ystäviä. Huumoria sekin. Sanni ei ole puhunut missään erostaan tai suhteestaan Kaitsuun.
Näin mäkin tän ymmärsin. Eihä Sanni mitään puhunu tuosta mukaan pyynnöstä. Kaitsu itse heitti selkeesti huumorilla et Sanni pyysi et voisko se tulla mukaan. Eihän nyt varmaksi tietää voi vaikka totta oliski mut tuossa se nyt oli iha vaa omaa huumoria. Luulit kait siinä alussa et Kaitsu tosissaan sano et: ois myös tosi kiva jos Sanni ei naurais kokoajan?
Kain huumori nyt näyttää olevan aika omalaatusta :D Siis ihan positiivisella tavalla.
Otso <3 Kyllä sitä laittais... T. Hänen POIKANSA ikäinen tyttö :D
Vierailija kirjoitti:
Otso <3 Kyllä sitä laittais... T. Hänen POIKANSA ikäinen tyttö :D
Niinpä!
Ton näyttelijä Räsäsen poikahan on jääkiekkoilija.
Liekö perinyt isänsä charmin?
Vierailija kirjoitti:
Lauri ja Otso on vähän niin kuin Seppo ja Ismo. Mut Ullan kaltaista hahmoa ei UP:ssä ole, kahvilan Haaviston mummu on aika heppoinen hahmo muutenkin, vähän nyssykkä ja heikko.
Se terveysaseman ärsyttävän töykeä mummeli on vähän kuin Taalasmaan Ulla, ja Ainokin välillä. Ainosta silti pidän, muistuttaa vähän omaa äitiäni. Välillä sekaantuu kyllä vähän liikaa toisten asioihin.
Mä oon aina tykänny kans että Elinasta ja Laurista pitäisi tulla pari. Ne vaan jotenkin sopisi kivasti yhteen, mutta ei siitä kyllä viihdyttävää draamaa saisi aikaan että ehkä sit parempi renttu Niklasin kanssa kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kuka se Tiitus on ja mistä se yhtäkkiä ilmestyi tohon kimppakämppään ja miks se nyt niinku määrää siellä kaikesta??!
Se osti sen niitten kämpän, joku pokerimiljonääri, ja nyt ilmeisesti yrittäää iskeä Kristaa.
Iha hauska hahmo(siis rasittava oikeesti), mut hauska piristys tähän sarjaan :D
Ärsyttävä!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vilma ja Jani oli ihana pari. Siinäkin renttu meinasi viedä voiton, mutta lopulta kiltti ja kunnollinen olikin paras vaihtoehto ja palasivat yhteen.
En tykännyt Janin lauluäänestä kaikissa biiseissä, enkä siitä että hänestä tehtiin alkoholistia (toisaalta muuten hahmo olisi ehkä ollut liian kiltti ja täydellinen). Ekoilla kausilla kun Vilman kanssa olivat vielä nuoria,herkkiä ja "viattomia", olivat niiin suloinen pari
Vierailija kirjoitti:
Hirvee se Kristan uus otsatukka :/
Niin on! Inhoan tuollaista otsismallia, mielestäni ei imartele ketään.
Vierailija kirjoitti:
Miks muuten Kain roolit on aina jotai pahiksia, nilkkejä, kieroja tms.?
Vaikee nähä tyyppiä 'hyviksenä'
Vaikka ei varmasti pahis oikeesti olekaan
Sillä on sellainen "resting renttu" -face :D
Voi Elina näe jo se LAURI siinä silmiesi edessä ja unohda se kettu. Ymmärrän, ettei se ole helppoa kun "sähköä" on, mutta luottamusta ei....
Minulla on jäänyt mieleen se, kun Maija sanoi niin kauniisti Elinalle siinä yhdessä jaksossa siitä, miten Elina on taas puhkeamassa kukkaan oltuaan kauan "jäässä" ja että Elina ansaitsee kaikkea hyvää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka ei varmasti pahis oikeesti olekaanSillä on sellainen "resting renttu" -face :D
Voi Elina näe jo se LAURI siinä silmiesi edessä ja unohda se kettu. Ymmärrän, ettei se ole helppoa kun "sähköä" on, mutta luottamusta ei....
Minulla on jäänyt mieleen se, kun Maija sanoi niin kauniisti Elinalle siinä yhdessä jaksossa siitä, miten Elina on taas puhkeamassa kukkaan oltuaan kauan "jäässä" ja että Elina ansaitsee kaikkea hyvää <3.
Se kukkaan puhkeaminenhan oli Niklaksen ansiota.
Mä kyllä ylipäänsä näkisin Elinan ja Niklaksen yhdessä jatkossakin. Niklas on toki vähän renttu, mutta viime käänteissäkin se on jyrätty monen tahon toimesta, eikä sen todellinen kanta ole tullut esiin. Elinakin kuuntelee kaikkia muita paitsi Niklasta, vaikka toiset muodostaa kantansa menneisyyden perusteella. Ihminen voi muuttua, jopa saippuasarjassa.
Hyvä vaan että sarja lopetetaan... Nykyään juonikuviot on raivostuttavia ja kierrätävät turhia kolmiodraamoja. Ainoastaan noi homopojat on tuonut sarjaan jotain uutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka ei varmasti pahis oikeesti olekaanSillä on sellainen "resting renttu" -face :D
Minulla on jäänyt mieleen se, kun Maija sanoi niin kauniisti Elinalle siinä yhdessä jaksossa siitä, miten Elina on taas puhkeamassa kukkaan oltuaan kauan "jäässä" ja että Elina ansaitsee kaikkea hyvää <3.
Se kukkaan puhkeaminenhan oli Niklaksen ansiota.
Mä kyllä ylipäänsä näkisin Elinan ja Niklaksen yhdessä jatkossakin. Niklas on toki vähän renttu, mutta viime käänteissäkin se on jyrätty monen tahon toimesta, eikä sen todellinen kanta ole tullut esiin. Elinakin kuuntelee kaikkia muita paitsi Niklasta, vaikka toiset muodostaa kantansa menneisyyden perusteella. Ihminen voi muuttua, jopa saippuasarjassa.
Nimenomaan, ja mää ymmärsin tuon yhen UPn plus bäkkärin perusteella et tää Kain hahmo on oikeesti nyt kirjoitettu muuttuneeksi. Siis ku ainahan se on ollut sellanen muka hyvis, ketunhäntä kainalossa. Mut nyt uskon et se on muuttunut mies oikeasti.
Mä oon aina toivonut et Laurista ja Elinasta tulis pari, mut nyt oon alkanu näkee Niklaksenki iha vaihtoehtona. Ja just siks tätä on mielenkiintonen seurata ku näillä kemiat kohtaa oikeastikki.
Musta muutenki aika mielenkiintonen juttu tää et Kai ja Sanni on ollut jo tosi pitkään vastanäyttelijöitä, joilla on aina ollut päällä jonkilainen suhde, viha-rakkaus -suhde.
Ja nyt ne on pari oikeasti elämässä. Onkohan nämä tunteen syntyny pikkuhiljaa vuosien kuluessa, vai onko ne aina olleet olemassa, mutta eivät vain ole niitä näyttänyt. ..
Minusta Elina ja Niklas sopii paremmin yhteen. Olisi aika surkuhupaisaa jos Lauri jäisi näiden vuosien jälkeen silti nalli kalliolle, vaikka on rehdimpi kuin Niklas, mutta minkäs teet. :D
Lauri on jotenkin niin reppana. Lopettais jo sen Elinan perään itkemisen! Kaitsulle se on aina kuulunu.
Oletteko muuten huomanneet, miten Stella pitää kynää kädessään kirjoittaessaan päiväkirjaa. Aivan ihmeellinen ote kynästä. Kerran kiinnitin huomioni asiaan ja nyt se kynäote vie kaiken huomion.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko muuten huomanneet, miten Stella pitää kynää kädessään kirjoittaessaan päiväkirjaa. Aivan ihmeellinen ote kynästä. Kerran kiinnitin huomioni asiaan ja nyt se kynäote vie kaiken huomion.
joo samaa oon katsonu! Ei koulussa tommosta asentoa opetettu :D
Vierailija kirjoitti:
Mä muistan ku yks poika luokallani ala-asteella piti kynää just noin :D
Joskus opettajat kyllä yrittivät opettaa oikeaa tatkiikkaa mut ei se muistaakseni tyyliö ikinä vaihtanu :D
Eikös tämä sarja ollut taidelukiolaisten työharjoittelupaikka lähinnä. Lari Halme oli ihana. Joutaa kyllä lopettaa tämä ohjelma.
Mutta eikös uusi päivä ole vain salkkari klooni.
Minun mielipiteeni on että telkkari ei tarvitse yhtään enempää salkkari klooneja