Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaupan tai kioskin kassa! Mitä ajattelet kun tiskille tulee selvästi raskaana oleva nainen ostamaan alkoholia ja/tai tupakkaa?

Vierailija
14.03.2018 |

Onko sinulla omasta mielestä esimerkiksi moraalinen vastuu siinä tilanteessa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään, olen työskennellyt kassalla niin pitkään etteivät asiakkaiden ostokset kiinnosta. Ellei ostaja vaikuta alaikäiseltä niin myymiselle ei ole estettä.

Mielenkiintoisempaa olisi esittää tämä kysymys baarin työntekijälle.

Vierailija
2/14 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kukaan voi tietää kuka ne nauttii?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä aloittaja sössöttää?

Vierailija
4/14 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai raskaana olevalla voi olla myös puoliso/kavereita/vieraita tms.

Ainakin mun mies saa yhä juoda alkoa, vaikka itse olenkin tauolla.

Rv30

Vierailija
5/14 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin monesti raskaana ollessani jokusen tölkin kaljaa miehelle kun kävin ruokaostoksilla. Eipä käynyt mielessä että sitäkin varmaan sitten katsoi moni kauhuissaan. Baarissa tilanne olisi hiukan erilainen.

Vierailija
6/14 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattitaitoinen myyjä ei mieti asiakkaan ostoksia.

Vierailija
7/14 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja :D Oisin kyllä varmaan ite saanut raivarin jos ois alettu saarnaamaan kun muiden ostosten yhteydessä vein miehelle pari saunakaljaa.. Olen myös ollut kassalla töissä, ja ei kyllä kertaakaan tullut edes mieleen että raskaana oleva ostaisi kys. tuotteita itselleen.

Vierailija
8/14 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Olen ostanut kaikkia noita maha pystyssä ja en ymmärtänyt edes pelätä jonkun luulevan että minä käyttäisin ne. Tosin meidän kauppojen myyjät tietävät että kuskaan sukulaisillenikin ruokaa ja jotkut polttaa ja toiset haluaa välillä saunaolutta. Rajoittunut mielikuvitus ihmisellä jos kuvittelee vain odottajan käyttöön ostettavan. Eiköhän ne ongelmatapaukset hommaa ihan salaa aineensa.

Vierailija
9/14 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, jos mulla tulisi ostamaan noin, niin ajattelisin, että ostaa ne miehelleen? :D Ei nyt pidä heti ajatella, että se raskaana oleva nainen joisi ne juomat itse, haloo? 

Vierailija
10/14 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mielestänne alaikäinenkin saa ostaa jos  ostaa täysi-ikäiselle? useassa kaljatölkissä pn kielto raskaana olevalle

Vierailija
11/14 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilapäisesti kaupan kassalla, välivuotta vietän. Voin kertoa että ei kiinnosta paskan vertaa ihmisten tupakat tai tamponit.

N21

Vierailija
12/14 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassalla tuumisin, että vie miehelle. Baaritiskillä en myisi, jos olisin varma että juoma menee naiselle itselleen. Voihan siinäkin toiselle hakea juoman.

Vierailija
13/14 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eli mielestänne alaikäinenkin saa ostaa jos  ostaa täysi-ikäiselle? useassa kaljatölkissä pn kielto raskaana olevalle

Ei, kukaan ei ollut tuota mieltä. Ja jos raskaana oleva ei itse ymmärrä alkoholin haittavaikutuksia sikiölle niin se on ihan sama mitä tölkissä lukee.

Tosin olen itse hakenut sedälleni lähikaupasta tupakkaa 80- luvun alussa, kun setä soitti kauppaan luvan :D

Vierailija
14/14 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupan kassalla tuumisin, että vie miehelle. Baaritiskillä en myisi, jos olisin varma että juoma menee naiselle itselleen. Voihan siinäkin toiselle hakea juoman.

Baaritiskilläkin on aika vaikea kieltäytyä myymästä jos nainen on täysi-ikäinen.