Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään että en saa enää kolmatta lasta.

Vierailija
14.03.2018 |

Kaksi lasta siis on jo ja aika helposti tulin raskaaksi. Ikinä ei ole aiemmin mitään kuukautishäiriöitä ollut. Nyt kuitenkin pari viime kiertoa olleet erilaisia. Olen aina tunnistanut selvästi ovulaation kipuna jommalla kummalla puolella vatsassa mutta kahden viime kierron aikana en. Tiputteluvuotoa ollut lähes koko ajan, sitäkään ei ole koskaan aiemmin ollut mutta minulle laitettiin kuparikierukka marraskuussa niin voi kai johtua myös siitä? Menkat piti alkaa kohta viikko sitten mutta sen sijaan tulikin muutaman päivä ajan pelkkää tiputtelua ja sekin on nyt loppunut eli en laske sitä menkoiksi. Yhden raskaustestin tein ja se nega joten siitäkään ei menkkojen poisjäänti johdu. Painoa nyt 91kg (tiedän, liikaa ja koko ajan painonpudotus projekti menossa) ja pituus 169cm, kun aikaisemmin painoa ollut 83-85kg kun on tärpännyt. Epäilen siis että en ole ovuloinut enää ja johtuuko tämä painostani? Ja enkö enää ikinä saa kolmatta lasta kun aikeissa olisi kohta poistattaa tuo kuparikierukka :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/10 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalaa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kamalaa!!

On se minulle kamalaa. Ap

Vierailija
4/10 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sinä nyt vielä kolmatta tarvitset? Olet jo saattanut kaksi ihmistä tänne kärsimään enemmän tai vähemmän, joten rajoita jo!

Vierailija
5/10 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, mitä järkeä oli laittaa kierukka noin lyhyeksi aikaa?

Oireesi johtuvat mitä todennäköisemmin siitä, joten en olisi niistä huolissani.

Laihduta, reilusti, ennen seuraavaa raskautta.

Vierailija
6/10 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti kierukasta johtuu noi kaikki oireet.

Vierailija
7/10 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eka meinasinkin pitää pidempään tätä kierukkaa mutta nyt on alkanut vauvakuume nostamaan taas päätään ja ei jatkuva tiputteluvuotokaan kivaa ole jos siis on tästä kierukasta johtuvaa. Ap

Vierailija
8/10 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pelkään että en koskaan löydä miestä ja saa edes yhtä lasta. Eli en pysty samaistumaan sori.

Vierailija
9/10 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierukasta varmaan johtuu. Tuskin painosta on kiinni, mutta voisi silti hieman pudottaa.

Vierailija
10/10 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaisiko ensiksi poistattaa kierukka ja murehtia vasta sitten...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän