Lue keskustelun säännöt.
Miksi jotkut miehet ovat niin paskaisiä?
19.04.2006 |
Yksikin isä ei koskaan tapaa lapsiaan(saatikka soita)vaikka asuu ihan lähellä ja hänellä on " uusia" lapsia ja lapsipuolia Enkä ymmärrä miten kukaan naista tollasta katselee??
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla