Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut miehet ovat niin paskaisiä?

Vierailija
19.04.2006 |

Yksikin isä ei koskaan tapaa lapsiaan(saatikka soita)vaikka asuu ihan lähellä ja hänellä on " uusia" lapsia ja lapsipuolia Enkä ymmärrä miten kukaan naista tollasta katselee??

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän