No, eipä taaskaan näyttäny mun tekemä ruoka maistuvan äijälle!!!!
VITTU!!! MÄ en kyl sit enää tee ruokaa. Kyllä me lapsen kans jotain aina löydetään....vituttaa!!!!!
Kommentit (26)
mitä jos juo samalla kun syö vaikka pihviä ja perunaa, niin pitääkö sitten nälkää? vai pitääkö nesteen olla kuumaa että se kumoaa nälkää pitävän vaikutuksen?
meillä mies tekee ruokaa, ja jos mies tekisi nakkikeittoa lähtisin ulos syömään ja sättisin ukon alimpaan helvettiin.
t. pitsalla kasvatettu
Ja vaikka tekisin sisäfilepihvejä ja ties mitä erikoisia perunoita, niin eipä varmaan silloinkaan syö.
Ja jos en ole tehnyt ruokaa, niin silloinkin on vihainen!!!
En tiedä mitä pitäisi tehdä.
Taidan tehdä mulle ja lapselle tavallista ruokaa, mutta miehelle ostan sit mikroruokaa.
ap
Tee lapsee ja itsellesi mies saa kokata itse tai käydä vaikka bensiksellä!
Näin itse toimisin jos olisin sinä!
itse ruokansa, teki vielä silloinkin, kun äiti ei käynyt töissä ja teki samalla meille kolmelle lapsellekin. Siinä oli se hyvä puoli, että opittiin hyvin nuorina itse tekemään ruokaa, ettei aina tarttis kiskoa makkarakastiketta tai jauhelihakastiketta. Sit kun äiti meni töihin ja elintaso nousi, on päivittäiseen ruokavalioon kuulunut pihvi ja perunat. Jee jee.
Musta on yksinhuoltajana niin tylsää seurata tälläsiä parisuhderiitoja - ei kai se ole suuri vaiva tehdä vähän enemmän ruokaa kerralla, kun kerran muutenkin tekee. Jos ei sitä sitten joku syö, niin olkoon syömättä, loput pakastimeen. Mä en ikinä anna lapselle mitään korvaavaa, jos ei perusruoka kelpaa. Aikuiselle miehelle pätee kyllä samat säännöt.
selittäkää mulle että mikä sen tekee ettei keitto pidä nälkää? että jos on lihaa ja perunaa niin nälkä lähtee mutta jos joukkoon lisää nestettä (=lihakeitto) niin nälkä ei lähde.
mä olen varmaan lintsannut lukiossa jonkun fysiikan tunnin kun en tajua tuota, vaikka se ihan yleisesti tiedetään faktilliseksi tosiasiaksi.
en kehtaa irl kysyä etten leimaudu idiootiksi. siksi pyydän että joku täällä selittäisi ilmiön synnyn!