Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exä käy hermoon!

Vierailija
14.03.2018 |

Ollaan vuos sitten erottu ja yhteishuoltajuus kahesta lapsesta. No minä sain lisää töitä ja sain yksityisen hoitajan tytöille. Tää nuorempi on 2-v. Hänen hoitopaikkansa on tämän hoitajan kodissa.
No exä on tähän asti ollut työttömänä, kuulema alottaa oikein kokopäivätyön, mikä nyt on varmaan hänelle leuhkimisen tarve, kun minähän teen vain osa-aikatyötä.

Mutta häntä nyppii niin pahasti se, kun en pidä päiväkodissa tätä nuorinta. Toinen on eskarissa. Ja hän on nyt laittamassa päiväkotiin tuota tyttöä, ja on muutes kerran jo uhkaillutkin mua, jos en vaihda nyt tytön hoitopaikkaa samaan päiväkotiin kuin hän on laittamassa.

Eikö se ihminen voi jo tajuta, että me eletään eritavalla ja enää hänen pompottaminen ei vaan onnistu.
Hän pitää päiväkotia parempana paikkana pienelle lapselle, kuin kodinomaista hoitopaikkaa. En tajua, mutta selvästi joku kontrolloinisen tarve, saada vieläkin sanella miten meidän tulee elää hänen mielestään.
Ja lähes nelikymppinen mies kyseessä..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sekaisin oot, tai sit mää oon.ei mitään tolkkua.

Vierailija
2/6 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne lapset on teidän molempien, joten sinulla ja miehelläsi on kasvun paikka. Opetelkaa sopimaan asioista. Lapsilla on parempi olla, kun ette itse käyttäydy kuin lapset.

Tähän ei ole edes muuta ratkaisua, kuin nämä kaksi. Valitse toinen

1. Kasva aikuiseksi ja lopeta vininä.

2. Antakaa lapset perhekotiin/ muille hoidettavaksi, jos ette osaa käsitellä näin yksinkertaista asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää esim lastenvalvojan kanssa keskustelemaan. Usein ulkopuolisen sanomiset auttaa ymmärtämään asioita ja muutenkin kolmannen osapuolen (vieraan, ei vaikkapa anopin) läsnäolo auttaa rakentavan, asiallisen keskustelun muodostumiseen.

Vierailija
4/6 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä ongelma on siinä, että mies laittaa lapsen sitten päiväkotiin, minä en ole puuttumassa hänen omiin päätöksiin mihin lapsen hoitoon vie. Mutta minä en ole vaihtamassa nyt hoitopaikkaa sen takia että toinen niin vaatii.

Aivan älytöntä.

Vierailija
5/6 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aika typeriä vastauksia. Mies joka kitisee ja vaatii ja mun pitäisi totella vai. No mutta sinne vaan kaikki lapsoset päväkoteihin mitkä muutenki täynnä. Kilpailemaan aikuisten huomiosta.

Vierailija
6/6 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat siltä että ongelma on se ettet saa toimia kuin haluat yhteisten lastenne kanssa kuten sinä haluat.