Lentoemäntä pakotti laittamaan 10kk ikäisen koiranpennun käsimatkatavaraLOKEROON!
https://m.iltalehti.fi/ulkomaat/201803142200810187_ul.shtml
Miten kukaan voi olla noin v*tun tyhmä? Miten kukaan voi olla noin TYHMÄ, ettei tajua edes niin perus asiaa, että lokerossa ilman muuta loppuu happi. Vauvan olisi varmaan myös pyytänyt laittamaan sinne lokeroon? Ja tollanen idiootti sitten huolehtimassa siellä ihmisten turvallisuudesta.. juu eihän se tiedä edes perusasioita!!!!!!
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ranskanbulldogien kuljetus oli yhtiön sääntöjen mukaan alun perinkin kielletty. Ja hyvästä syystä, koska kyseiset hauvat pystyvät nippa hengittämään merenpinnan tasolla, puhumattakaan paineistetuista matkustamoista tai korkeista ilmanaloista kiitos typerän rodunjalostuksen. Ihmiset jotka hankkivat tuon tyyppisiä koiria tukevat tätä toimintaa ja ansaitsisivat itse tulla suljetuiksi lokeroon muovipussi päässä.
Selvä, lähdenpä tässä sovittelemaan muovipussia päähäni.
En ole tuo jolle vastasit, mutta saako udella mistä syistä päätit hankkia noin sairaan rodun edustajan? Ei toki ole pakko vastata eikä se minulle varsinaisesti kuulu, olen vaan aina ihmetellyt miksi kukaan tukisi tuollaisten koirien kasvattamista joten olisi mielenkiintoista kuulla suoraan ihmiseltä joka sellaisen on päättänyt hankkia.
Rodulla on ongelmansa, mutta se ei tarkoita, että kaikki yksilöt ovat sairaita. Omat koirani olen hankkinut kotimaiselta kasvattajalta. Koirani jaksavat hyvin lenkkeillä ja leikkiä. Luonteeltaan ranskikset ovat ihania. Turkki on helppohoitoinen. Koirat eivät ole tarvinneet eläinlääkäriä rokotusten lisäksi. Mutta turhaa on perustella täällä palstalla mitään, koska kaikki muut tietävät asioiden laidan paremmin. Amen.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kuljetan eläimen lentokoneessa.
1) Otan selvän kuinka se tapahtuu.
2) Toimin niiden sääntöjen mukaan kuin lentoyhtiö ohjeistaa
3) Jos joku alkaa esim. koneessa esittämään muuta, ja inttää lentoyhtiön sääntöjen vastaisesti, niin en tee mitään vaan pidän turpani kiinni ja vedän hupun päähäni.
Koiraa ei olisi sääntöjen mukaan saanut edes viedä koneeseen, koska rotu oli kiellettyjen listalla hengitysvaikeuksien takia.
Amen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ranskanbulldogien kuljetus oli yhtiön sääntöjen mukaan alun perinkin kielletty. Ja hyvästä syystä, koska kyseiset hauvat pystyvät nippa hengittämään merenpinnan tasolla, puhumattakaan paineistetuista matkustamoista tai korkeista ilmanaloista kiitos typerän rodunjalostuksen. Ihmiset jotka hankkivat tuon tyyppisiä koiria tukevat tätä toimintaa ja ansaitsisivat itse tulla suljetuiksi lokeroon muovipussi päässä.
Selvä, lähdenpä tässä sovittelemaan muovipussia päähäni.
En ole tuo jolle vastasit, mutta saako udella mistä syistä päätit hankkia noin sairaan rodun edustajan? Ei toki ole pakko vastata eikä se minulle varsinaisesti kuulu, olen vaan aina ihmetellyt miksi kukaan tukisi tuollaisten koirien kasvattamista joten olisi mielenkiintoista kuulla suoraan ihmiseltä joka sellaisen on päättänyt hankkia.
Rodulla on ongelmansa, mutta se ei tarkoita, että kaikki yksilöt ovat sairaita. Omat koirani olen hankkinut kotimaiselta kasvattajalta. Koirani jaksavat hyvin lenkkeillä ja leikkiä. Luonteeltaan ranskikset ovat ihania. Turkki on helppohoitoinen. Koirat eivät ole tarvinneet eläinlääkäriä rokotusten lisäksi. Mutta turhaa on perustella täällä palstalla mitään, koska kaikki muut tietävät asioiden laidan paremmin. Amen.
Ei varmasti kukaan kuvittelekaan, että minkään rodun kaikki yksilöt olisivat sairaita, kyse on vain siitä miten ihmisen moraali kestää kasvattaa ja tukea tällaisen rodun kasvatusta, jossa jalostus on viety siihen pisteeseen että hyvin suurella osalla yksilöitä on hengitysvaikeuksia ja mm. selkärangan epämuodostumia. Useinhan nämä ei enää pysty edes synnyttämään ilman ihmisen apua, niin luonnottoman mallisiksi nämä raukat on muokattu. Jokaista tervettä yksilöä kohden on ties kuinka monta sairasta yksilöä. Ja tulee olemaan niin kauan kun niille riittää kysyntää. En myöskään ymmärrä miten tuo liittyi asiaan, että olet hankkinut koirasi suomalaiselta kasvattajalta, ei ne suomalaiset lyttynaamat sen terveempiä ole kuin muuallakaan. Tai no, sentään hyvä ettei mistään virolaiselta pentutehtaalta, se nyt vielä puuttuisikin.
Kiitos kuitenkin kun vastasit asiallisesti, ymmärrän toki että omat koirat ovat tärkeitä ja rakkaita, ja ilman muuta ne täytyy hoitaa parhaalla mahdollisella tavalla kun ne on hankittu. Ihmettelen vain niiden hankkimista ylipäätään. Ihana luonne ja helppohoitoinen turkki ovat hyviä pointteja, mutta ihania luonteita ja lyhyitä helppoja turkkeja löytyy myös roduilta joita ei ole jalostettu rakenteeltaan sairaalloisiksi.
Satuin juuri tänään lukemaan kun joku oli linkittänyt facessa... jutun koira on mopsi eikä ranskis, mutta molemmilla hengitysongelmia ja sairaalloiseksi jalostettu rakenne. Mielestäni hyvä että näistä puhutaan yhä enemmän. https://www.radionova.fi/uutiset/ilmiot/a-159847
Jos se oli kielletty?